Chrudimsko-Hlinecko Informační a propagační kampaň Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko Minikonference cestovního ruchu Chrudim – 10. duben 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Nabídka Klubu českých turistů na roky 2008 a 2009 EUROBEDS.
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Certifikace služeb cestovního ruchu Minikonference cestovního ruchu Chrudimska 20. dubna 2010.
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
SEMINÁŘ PRO PEDAGOGY ZŠ 15. dubna 2013 v 9:00 hodin.
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Mediální komunikace ČD

Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Destinační management TO Jeseníky-východ
Cíl projektu: Projekt je komponován dle vystihujícího názvu a jako klikatý tok říčky se vine celým územím regionu. Je rozčleněn do tří tras, které vedou.
Věrnostní program 2011 Národní památkový ústav a Plzeňský Prazdroj
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
Prezentace turistické oblasti
Územní a hmotné podmínky rozvoje cestovního ruchu ČR - DSO Tato distanční studijní opora vznikla v roce 2005 z velké většiny jako praktický dílčí výstup.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Asociace cestovních kanceláří České republiky
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Kulturní předpoklady cestovního ruchu Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Spolupráce neziskového sektoru Zlín –
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Marketing atraktivit Vybrané aplikace marketingu cestovního ruchu:
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
DVŮR KRÁLOVÉ NAD LABEM Bc. Petra Zivrová MÁME VÁM CO NABÍDNOUT.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Prezentace turistického regionu aktuality a novinky pro sezonu 2014 Český ráj 1.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava,
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
 Multimediální prezentace  Portály  Film  Spoty  Propagační materiály  Veletrhy, prezentační akce  Printová prezentace  Křehká krása, vybroušená.
Produkty pro cestovní ruch k využití nestátními vlastníky památkových objektů Tomáš Brabec Oživlé památky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
XI. TURISTICKÉ FÓRUM POLABÍ 22. dubna 2011, Poděbrady.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Karta Toulavka 2017.
Zažijte autentický jihočeský venkov
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
PARDUBICKÝ KRAJ Mgr. Michal Oblouk.
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
Společnost pro destinační management Broumovska o. p. s.
turistická oblast v srdci Čech
Pardubický kraj.
Keltský archeoskanzen Nasavrky
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Transkript prezentace:

Chrudimsko-Hlinecko Informační a propagační kampaň Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko Minikonference cestovního ruchu Chrudim – 10. duben 2010

Internetový portál •Do portálu se zapojila všechna města Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko (mimo Ronova n. Doubravou) •Vše na doméně každé město má svou doménu ve tvaru •Podklady zpracovala jednotlivá města – v případě špatných údajů se obraťte na nejbližší IC •Na portále naleznete také letáky TO, propagační film (také v IC Chrudim a Hlinsko), synapsovaná panoramata – virtuální prohlídky, videospoty apod.

Turistické noviny •Zimní a letní turistické noviny (letní 2010 vydány) •Součástí letního vydání je opět tajenka o ceny (cenu tentokrát poskytl hotel Styl z hlinska – víkendový pobyt) •Distribuce jako městské TN – na vybrané subjekty v Pardubickém kraji a okolí (IC, nádraží, muzea, někteří ubytovatelé, ale také některé zdravotnická zařízení a domovy pro seniory + několik subjektů v celé ČR •do příštích TN hledáme sponzora - např. ubytování, poukaz apod. •Distribuce v rámci veletrhů, výstav a akcí + před sezónou jako zimní TN

Veletrhy •Během dvou let účast na deseti veletrzích po celé ČR –Happy Travel Pardubice, Senior Handicap Lysá nad Labem, For Travel Praha, ITEP Plzeň, Tourism Expo Olomouc

Veletrhy

Rekl. předměty -Létající talíře (veletrhy) -Termosky, deštníky – pro média -Návštěvníku, nezlob se – připravuje se

Stojany •Dnes – všechna IC, Lichnice, Hotel Bohemia Chrudim, Penzion Betlém, nádraží Pardubice, Chrudim, Česká Třebová •V plánu – další turistické cíle (např. Košumberk,Veselý Kopec?) •Další místa: má někdo zájem?

Tiskové materiály - 7 druhů tématických letáků + desky s chlopněmi (Témata: Města oblasti; Hrady, zámky a zříceniny; Muzea, galerie a památníky; Technické památky, Církevní památky, poutní místa; Kongresy, teambuilding; Zajímavosti) + cizojazyčný leták (7 světových jazyků) - ve stejné grafice musí být i případný materiály partnerů

Logo •Logo turistické oblasti a portálu návštěvník je možno používat i na Vašich materiálech •Identifikace k oblasti

Press tripy •Proběhly 2 press tripy •Jarní press trip – Chrudim, Slatiňany, Hlinsko a Veselý Kopec •Podzimní press trip – Heřmanův Městec, Sečská přehrada

Infotabule Výroba a instalace informačních tabulí o turisticky nejatraktivnějších místech oblasti (v současnosti probíhá) – Chrudim – Skuteč – muzeum obuvi a kamene – Lichnice - zřícenina – Luže – zřícenina, kostel –Slatiňany – zámek, koně, –Seč – přehrada, zřícenina –Nasavrky - Kelti –Veselý Kopec – skanzen + Betlém

Výstava •V rámci kampaně financován také „miniveletrh“ ve vestibulu. –v dopoledních hodinách určen pro Vás –od 14:00 pro veřejnost –cílem je výměna informací a prezentace turistických cílů v oblasti veřejnosti

Žadatelé Za oblast Chrudimsko – Hlinecko byly předloženy dva projekty. Výsledky 6. srpna Mikroregion Chrudimsko -Česká rada dětí a mládeže

Mikroregion Produktový balíček Návštěvníkův (V)tip.. Press trip – Poznej region Propagační materiály Propagační materiály TOP Propagační předměty Návštěvnický kalendář Média PR články Reklamní videospoty Spoty a prezentace v rozhlase Informační tabule Turistické noviny Zefektivnění a rozšíření portálu Návštěvník

ČRDM •Projekt zaměřen výhradně na cílovou skupinu děti a mládež •Pořádání fantripů pro CVVZ •Propagační materiály •Outsoursing odborných protálů •Propagační materiály aletáky •Propagace na přehlídkách volnočasových aktivit •Propagace GO •Bannery, inzerce •Propagační předměty