Vznik a vývoj automobilky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AUTOMOBILOVÝ PRŮMYSL V SASKU
Advertisements

Střední odborná škola automobilní a Střední odborné učiliště automobilní Dukla 313, Ústí nad Orlicí SOŠ a SOU automobilní v Ústí nad Orlicí je státní školou.
Česká společnost se učí podnikat
Automobily a co o nich víme
Automobilový průmysl země Sasko
Peneke ® Škoda a. a. s. p ř edstavuje Co všechno nabízí nová Fabie ? Peneke ®
Jan Chládek ***Škoda Auto***.
Doprava. Doprava Témata prezentace Dopravní muzeum Dresden DVB dopravní podnik Letiště Drážďany Stavba mostu Waldschlösschenbrücke Turistická atrakce.
Automobilový průmysl v globálním kontextu, jeho budoucnost a nároky na lidské zdroje. Ing. Vladimír Hamáček, Personalistika managementu a Coaching, Škoda.
Optimalizace zásob ŠKODA AUTO a.s..
Škodovky od 1964 do 2001.
Škoda auto Mladá Boleslav
Výukový materiál zpracovaný v rámci "EU peníze školám"
STROJÍRENSKÝ PRŮMYSL ČR Autor: Mgr. Jana Závodná
Anvis AVT s.r.o. Vsetín.
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
[International Design Award 2013]
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Název prezentace, oddělení, jméno, datum1 P O Z V Á N K A Vážené dámy, vážení pánové, Vzdělávací agentura Kroměříž, s.r.o. a ŠKODA AUTO, a.s., ve spolupráci.
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Sekundární sektor hospodářství
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č. materiálu:VY_32_INOVACE_114.
Prodej a opravy vozů Škoda
Hyundai.
Moje volba – moje budoucnost CZ.1.07/1.1.02/ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Vypracoval : Valla Martin Dne :
Airbag Autor: Martin Pinta.
Automobily Jméno: Petra Havlíčková Třída: VIII.
AUTOMOBIL SNŮ Závěrečný projekt z designu průmyslových výrobků Ing. Eliška A. Kubičková Fakulta strojní ZČU.
2.Marketingové prostředí
Marketingový mix Produkt.
Člověk a společnost Dějepis 20. století Proměny evropských měst po 2. světové válce VY_32_INOVACE_13 Sada 23 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Strojírenský průmysl Opakování – práce se slepou mapou (vodstvo)
VY_32_INOVACE_20_Emil Škoda Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Tržní cílení – hodnocení tržních segmentů
Design tužkou a ve 3D Technický design VY_32_ZAZNAM_Design1r0107 Hana Děcká.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
v centrum celoživotního vzdělávání
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Fyzikální veličiny.
Bugatti Veyron Valérie Grodová.
Směry hlavních činností AutoSAP Strategie AutoSAP pro další období Historie výroby vozidel v České republice Praha, 2. října 2013.
Sekundární sektor Průmyslová výroba ČR.
ZÁKLADNÍ EKONOMICKÉ POJMY
Automobilový průmysl v ČR
  Lukáš Schejbal.
ŠKODA AUTO Marketing v EU Tereza Hamáková.
ŘETĚZY VAMBERK.
Americká auta Mezi nejznámější americké výrobce osobních vozů patří tyto značky : Cadillac, Dodge, Ford, GM, GMC, Hummer, Chevrolet, Jeep.
FF WHEEL EXPRESS, s. r. o. SŠ a JŠ Volyně Lidická VOLYNĚ Tel.: wheel. www
Čím byly první samohybné stroje poháněny? Jak se nazývaly vozy, poháněné párou? pára + + vůz = = parovůz James Watt.
Historie vývoje automobilu
VY_32_INOVACE_AUT1_16 Karoserie. -chránit posádku, náklad a jednotlivé části vozidla před vnějšími vlivy -zajistit požadované pohodlí jízdy -v případě.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Kloubové a speciální autobusy, přívěsy Prototyp kloubového autobusu Š 706 RTO-K z produkce Karosy Vysoké Mýto okolo roku Prototyp kloubového.
Stredocesky kraj. Pivovar Rakovník Pivovar vyrábí klasickou českou technologií od roku 1454 pivo značky Bakalář. Nabízíme druhy piva: Bakalář světlý ležák,
Motocykly a jejich druhy Zbožíznalství 3. ročník.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV AUTOR: MGR. LENKA POZDĚNOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK_14. ROZVOJ PRŮMYSLOVÉ VÝROBY 2. POLOVINA 19.
Klady a zápory parní energie: Zápory: 1)výsledná účinnost 5% – 15% energie Klady: 1 ) vysokou spolehlivostí a schopností práce 2)nevadí přetížení.
Anotace Žáci se prostřednictvím prezentace seznamují s vynálezy v 2.pol. 19.století Autor Mgr. Lenka Cílková Datum vytvoření březen 2012 Ročník V. Vzdělávací.
SVĚT TECHNIKY A JÁ Vojta Hanke. LOGO ROZCESTNÍK auta Válečná technika Počítače zbraně.
kcnlacjkAaklvnmxdlkvm vlkmcl mk,.
REMINGTON VY_32_INOVACE_F09
Profil společnosti Nový Dvůr
TEPELNÉ MOTORY Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_02_32.
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
zpracovaný v rámci projektu
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
STROJE OVLÁDLY ŽIVOT 2. pol. 19. stol.
Transkript prezentace:

Vznik a vývoj automobilky Škoda Jiří Skořepa

Kdy a kdo... v roce 1895 Václav Laurin a Václav Kliment zakládají firmu na výrobu jízdních kol později se začínají zabývat i motocykly, se kterými se účastnili soutěží v roce 1907 zkonstruují první automobil: Voiturette A

Historie v době 1.světové války se firma stává součástí válečné výroby po válce se společnost nadále rozvíjí, kromě osobních vozidel vyrábí i nákladní, ale také např. letecké motory pro překonání problémů (požár r.1924) hledá partnera proto dojde roku 1925 ke spojení s firmou Škoda a značka Laurin&Klement tím tedy končí po 2.světové válce je automobilka oddělena od plzeňské části firmy a je přeměněna na AZNP Mladá Boleslav („Automobilové závody, národní podnik“)

Historie po roce 1989 rozhodnut vstup silného zahraničního partnera roku 1990 se jím stává německý koncern Volkswagen Škoda Favorit Škoda Felicia combi

Starší typy vozů Označení vozu Výrobní období Vyrobeno kusů Škoda 120, 125 L 1976 – 1990 1 070 693 Škoda Garde, Rapid 1981 – 1990 44 634 Škoda Favorit 135, 136 1987 – 1995 783 167 Škoda Forman 135, 136 1990 – 1994 223 059 Škoda Pick-up 135, 136 1991 – 1995 70 900 Škoda Felicia 1994 – 2001 912 810 Škoda Felicia Combi 1995 – 2001 356 596

Nové vozy páry i jednotlivce, design navržený speciálně pro funkčnost Fabia: kompaktní model do města i na delší trasy, pro rodiny, mladé páry i jednotlivce, design navržený speciálně pro funkčnost Fabia II. generace Fabia Combi I. generace po „omlazení“ klady: funkční design, nízká cena, v základu klimatizace a 4 airbagy zápory: v základní výbavě není palubní počítač, 1,4 turbo jen 3-válec

Nové vozy funkčnost zápory: nízká nabídka motorů, někomu se nelíbí Roomster je jakousi nadstavbou Fabie, klade důraz na prostor a funkčnost Škoda Roomster klady: dobrá cena, velikost úložného prostoru, někomu se líbí zápory: nízká nabídka motorů, někomu se nelíbí

Nové vozy Octavie je sebevědomější model, nadčasový design, vyspělé technologie, velkorysý prostor pro posádku i zavazadla, skvělé jízdní vlastnosti, výborný poměr ceny a užitné hodnoty Škoda Octavia klady:povedený design, velká nabídka motorů, velký zavazadlový prostor zápory: spotřeba, počet krádeží tohoto vozu

Nové vozy zvyšují už tak mimořádný komfort cestování Superb s patentem TwinDoor, prostornost interiéru a použité materiály zvyšují už tak mimořádný komfort cestování Škoda Superb klady: prostornost, luxusní design, zavazadlový prostor zápory: spotřeba, některé prvky známe z příbuzných Volkswagenů

Budoucnost do roku 2050 přepokládá (podle Center for Future Studies ) se plná automatizace, tj. člověk bude pohodlně cestovat beztoho, aby něco dělal

Závěr Jak známo, Česko bylo vždy vyspělou průmyslovou zemí. Ať to bylo za doby parního stroje, nebo po první světové válce. A v tom se snaží dále pokračovat i dnešní české firmy jako Škoda, Karosa a jiné, třebaže s pomocí zahraničních investorů. Co je však podstatnější, kdyby české výrobky nebyly kvalitní, nikdo by je nekupoval. Už tím že „Škodovka“ přežila, už to je důkaz toho co Češi dovedou. Nezbývá než v tom pokračovat.