Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/34.0794 s názvem„Výuka na gymnáziu podporovaná.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU SHRNUTÍ 2
Advertisements

4. RELATIVNOST SOUČASNOSTI
7. SKLÁDÁNÍ RYCHLOSTÍ VE STR
Kolja 5. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol? RL8 nová slova.
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU ZÁKON ZACHOVÁNÍ HYBNOSTI
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU INERCIÁLNÍ VZTAŽNÉ SOUSTAVY (IVS)
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
STEREOMETRIE polohové vlastnosti - incidence
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA ZOBRAZENÍ KULOVÝMI ZRCADLY
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU SMYKOVÉ TŘENÍ
T ENTO DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL (DUM) VZNIKL NA ZÁKLADĚ ŘEŠENÍ PROJEKTU OPVK, REGISTRAČNÍ ČÍSLO CZ.1.07/1.5.00/ S NÁZVEM „V ÝUKA NA GYMNÁZIU PODPOROVANÁ.
Tento digitální u č ební materiál (DUM) vznikl na základ ě ř ešení projektu OPVK, registra č ní č íslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU NEWTONOVY POHYBOVÉ ZÁKONY - příklady
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA SPECIÁLNÍ TEORIE RELATIVITY
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Globální cirkulace atmosféry
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Vzdálenost přímky od roviny, vzdálenost rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento digitální u č ební materiál (DUM) vznikl na základ ě ř ešení projektu OPVK, registra č ní č íslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Lada Němcová. Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ;
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU NEINERCIÁLNÍ VZTAŽNÉ SOUSTAVY Mgr. Monika Bouchalová Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tento projekt je spolufinancován.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Odchylka přímky a roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU HYBNOST - příklady
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU 3. NEWTONŮV POHYBOVÝ ZÁKON
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Zájmena Mgr. Renata Nogolová
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Lada Němcová.1 Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ;
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Odchylka rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Vzdálenost bodů od přímky a od roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Polohové vlastnosti – poloha přímky a roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
Odchylka přímek Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Oprava chybných textů

 - postupně opravte pravopisné chyby v deseti krátkých textech  - za každým textem naleznete nabídku, ze které vyberete správný počet chyb, které jste opravili  - z písmen sestavíte tajenku

… první text je zaměřen

 Potkáme se u Havířovského nádraží. Odtud pojedeme do Hranic Na Moravě a do Hanácké metropole, olomouce. Na nový rok se všichni sejdeme a popřejeme si hodně štěstí v novém roce. Po gymnáziu by ráda studovala univerzitu Karlovu. Můj mladší bratr si podá přihlášku na Havířovské gymnázium komenského. Rádi jezdíme do Jižních Čech, zejména do Českých budějovic. Spojené Státy Americké leží v severní Americe.

 počet chyb v prvním textu  vyberte správnou možnost  P - 12 chyb  O - 14 chyb

…a druhý text je zaměřen

 Když jsme vyhlédly z okna, viděly jsme, že venku prší. Auta jezdily příliš rychle. Česká republika s Francií uzavřeli smlouvu. Lucie, Lada, Lída a Libor se zúčastnily vědomostní soutěže. Poté co vystoupily z vlaku, pozorovaly chvíli vlaky, které stáli na vedlejších kolejích. Rodiče nevěděly, že děti byly po škole. Chladné noci skončili.

 počet chyb ve druhém textu  vyberte správnou možnost  R - 10 chyb  O - 09 chyb

… třetí text se týká zejména

 Omylem jsme zbalili i zhnilá jablka. Zčervenala, sotva zjistila, že se zpletla. Nechtěla smazat tabuli. Zhora spustili lano. Léto jsme ztrávili u vody. Oheň rychle vsplál. Shlédli všechny dětské filmy. Vejce jsou těžko ztravitelná. Všechno jednou zkončí.

 počet chyb ve třetím textu  vyberte správnou možnost  K - 07 chyb  T - 09 chyb

…ve čtvrtém textu najděte

 Dej mě tu knihu, řekl mi. Říkali jsme ji to, ale nevěřila nám. Beze mě bys tu teď nebyl! Chvíli jsme mluvili o ni a chvíli o mě. Sobě bys nenechal, ale mně necháš. Neslyšela jsem jí říkat o mě cokoli špatného.Mně by ani nevadilo to jejích neustálé provokování, kdyby mně nezatahovali do svých problémů.

 počet chyb ve čtvrtém textu  vyberte správnou možnost  L - 06 chyb  O - 08 chyb

…v pátém textu najděte

 Dnes jsi byl nejjistější, než minule. Jaké jsou vlastnosti rovnorameného trojúhelníku? Která hvězda je nejasnější? Nabízejí tam klokanní maso. Poranil si kolení kloub. Každodení zprávy máme i na internetu. V pecce byl malý červ. Je vyznavačem ranního běhu. Podívej se do telefonního seznamu. Jako přílohu podávejte ranné brambory.

 počet chyb v pátém textu  vyberte správnou možnost  S - 06 chyb  G - 07 chyb

…čeká na vás šestý text, ve kterém budete opravovat

 Musíš se na to dívat rozumě. Dávej dobrý pozor, abys mi rozumněl. Děvčata ráda trhají poměnky. Vzpomněl jsem si, že to nemá uzemění. Měsíc dnes svítí jasně. Nezapoměl jsi, na čem jsme se dohodli? Zase tomu všichni nerozumněli! Jde nám především o vzájemné porozumění.

 počet chyb v šestém textu  vyberte správnou možnost  R - 06 chyb  A - 07 chyb

…v sedmém textu opravujte

 Babička pochází z Bydžova. Tátovy se nelíbyly moje známky. O nebožtíkovy jen v dobrém. Tryzny se zúčastnily i nebožtíkovy známí. Znáte pověst o Krokovi a jeho dcerách? Znáte Smetanovi opery? Bratrovy kamarádi jsou i mími kamarády.

 počet chyb v sedmém textu  vyberte správnou možnost  A - 08 chyb  F - 05 chyb

… v osmém textu hledejte

 Kdyš jsme byli malí, rádi jsme poslouchaly sový houkání. Navštívyly jste už beskydy, vysoké Tatry a hrubý Jeseník? Před našim domem zastavyly dva osobní vozi. Vyztoupyli s ních štyři muži a začaly se o něčem dohadovat.

 počet chyb v osmém textu  vyberte správnou možnost  K - 13 chyb  F - 17 chyb

… i v devátém textu hledejte

 Naši my často říkaly, že vyskoušely všechny zpúsoby. Davy lidí se pomalu trousili na václavské Náměstí. Oběly nás obě auta. Dveře i okna bytu byli otevřené. Rybky vyzkakovaly a dělali výřivé pohybi. Pracovaly jsme ze zbíječkou. Z dálky byli slyšet zvuky velkomněsta.

 počet chyb v devátém textu  vyberte správnou možnost  I - 19 chyb  A - 16 chyb

…v desátém textu jsou opět

 Tátovy se nepodařilo zbít dva kůli. Tvářily se rozumě, avšak ničemu nerozumněly. Byly jsme s přátely takřka denodenně. Nad vysokýmy domy přelétávaly letadla. Otevřela my sousedka z natáčkamy ve vlasech a ptala se mně, co si přeji. Na Jižní Moravě brzyčko rostál sních. Tamnější vynice se brzy zazelenali. Vyspělím státům přibili povinosti.

 počet chyb v desátém textu  vyberte správnou možnost  A - 20 chyb  E - 27 chyb

Správné slovo

 Potkáme se u Havířovského nádraží. Odtud pojedeme do Hranic Na Moravě a do Hanácké metropole, olomouce. Na nový rok se všichni sejdeme a popřejeme si hodně štěstí v novém roce. Po gymnáziu by ráda studovala univerzitu Karlovu. Můj mladší bratr si podá přihlášku na Havířovské gymnázium komenského. Rádi jezdíme do Jižních Čech, zejména do Českých budějovic. Spojené Státy Americké leží v severní Americe.

 Když jsme vyhlédly z okna, viděly jsme, že venku prší. Auta jezdily příliš rychle. Česká republika s Francií uzavřeli smlouvu. Lucie, Lada, Lída a Libor se zúčastnili vědomostní soutěže. Poté co vystoupily z vlaku, pozorovaly chvíli vlaky, které stáli na vedlejších kolejích. Rodiče nevěděly, že děti byly po škole. Chladné noci skončili.

 Omylem jsme zbalili i zhnilá jablka. Zčervenala, sotva zjistila, že se zpletla. Nechtěla smazat tabuli. Zhora spustili lano. Léto jsme ztrávili u vody. Oheň rychle vsplál. Shlédli všechny dětské filmy. Vejce jsou těžko ztravitelná. Všechno jednou zkončí.

 Dej mě tu knihu, řekl mi. Říkali jsme ji to, ale nevěřila nám. Beze mě bys tu teď nebyl! Chvíli jsme mluvili o ni a chvíli o mě. Sobě bys nenechal, ale mně necháš. Neslyšela jsem jí říkat o mě cokoli špatného.Mně by ani nevadilo to jejích neustálé provokování, kdyby mně nezatahovali do svých problémů

 Dnes jsi byl nejjistější, než minule. Jaké jsou vlastnosti rovnorameného trojúhelníku? Která hvězda je nejasnější? Nabízejí tam klokanní maso. Poranil si kolení kloub. Každodení zprávy máme i na internetu. V pecce byl malý červ. Je vyznavačem ranního běhu. Podívej se do telefonního seznamu. Jako přílohu podávejte ranné brambory.

 Musíš se na to dívat rozumě. Dávej dobrý pozor, abys mi rozumněl. Děvčata ráda trhají poměnky. Vzpomněl jsem si, že to nemá uzemění. Měsíc dnes svítí jasně. Nezapoměl jsi, na čem jsme se dohodli? Zase tomu všichni nerozumněli! Jde nám především o vzájemné porozumění.

 Babička pochází z Bydžova. Tátovy se nelíbyly moje známky. O nebožtíkovy jen v dobrém. Tryzny se zúčastnily i nebožtíkovy známí. Znáte pověst o Krokovi a jeho dcerách? Znáte Smetanovi opery? Bratrovy kamarádi jsou i mími kamarády.

 Kdyš jsme byli malí, rádi jsme poslouchaly sový houkání. Navštívyly jste už beskydy, vysoké Tatry a hrubý Jeseník? Před našim domem zastavyly dva osobní vozi. Vyztoupyli s ních štyři muži a začaly se o něčem dohadovat.

 Naši my často říkaly, že vyskoušely všechny zpúsoby. Davy lidí se pomalu trousili na václavské Náměstí. Oběly nás obě auta. Dveře i okna bytu byli otevřené. Rybky vyzkakovaly a dělali výřivé pohybi. Pracovaly jsme ze zbíječkou. Z dálky byli slyšet zvuky velkomněsta.

 Tátovy se nepodařilo zbít dva kůli. Tvářily se rozumě, avšak ničemu nerozumněly. Byly jsme s přátely takřka denodenně. Nad vysokýmy domy přelétávaly letadla. Otevřela my sousedka z natáčkamy ve vlasech a ptala se mně, co si přeji. Na Jižní Moravě brzyčko rostál sních. Tamnější vynice se brzy zazelenali. Vyspělím státům přibili povinosti.

Příruční mluvnice češtiny. 2.vyd. Praha: NLN – nakladatelství Lidové noviny, 1996, 799 s. ISBN Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Adamovská.