Geewa – hry (nejen) pro ženy přehled a ceník reklamy červen 2009

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Advertisements

Výběr do SCM na sezónu 2009 Michal Vabroušek ÚTM.
Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.
Přijímací zkoušky na SŠ MATEMATIKA Připravil PhDr. Ivo Horáček, PhD.
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
1 SEZÓNA ZIMNÍ SEMESTR Co je UNIpoker? (kdo jsme, pro koho je liga?) •Vysokoškolská amatérská pokerová soutěž pro studenty, absolventy a přátele.
Mobilní display kampaně
Vizuální Systém Fotbal
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Návrh spolupráce pro Czech Digital s.r.o.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Polycom ® RealPresence ® Mobile Aplikace pro videokonferenční volání na mobilních zařízeních s operačním systémem IOS.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Vertikální cílení online kampaní…
Kdo chce být milionářem ?
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
MISTR ČESKÉ REPUBLIKY V SOFTBALLU žen roku 2006 a 2007 hledá partnera pro SPOLUPRÁCI! Softballový klub SK JOUDRS Praha, který patří mezi špičku nejen v.
Zábavná matematika.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Anotace Žák dokáže řádně zapnout, vypnou počítač, odhlásit uživatele Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže řádně zapnout a vypnout počítač.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červen
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
GEOPORTÁL ZEMĚMĚŘICKÉHO ÚŘADU
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Sdílená katalogizace po pěti letech provozu Ing. Jiří Šilha,
Pojmy a interpretace.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Jedinečná nabídka pro ASOCIACI PRODEJCŮ POUŽITÝCH AUTOMOBILŮ – AUTOBAZARŮ ČR. ANNONCE a.s. přináší exkluzivní nabídku pro členy APPAA v podobě zvýhodněné.
Národní konference eTwinning 28. – 30. dubna 2011 Praha Petr Chaluš.
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Nabídka reklamních ploch
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Slovní úlohy na procenta Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová v programu PowerPoint 2003 ZŠ Benešov Karlov.
Nové funkce v novém Skliku
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Martina Braunerová.  nejdůležitější program v počítači  umožňuje všem ostatním programům fungovat  prostředník mezi počítačem a uživatelem.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Vzdálená správa Tomáš Kalný.
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Vývoj mobilních her a současné trendy
Měření multimediálního obsahu
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

Geewa – hry (nejen) pro ženy přehled a ceník reklamy červen 2009

Ceník reklamních produktů FORMÁT UMÍSTĚNÍ, ZÁSAH KREATIVA * ROZMĚR DAT. VELIKOST PRŮMĚRNÉ CTR Cena Pre-roll (před startem hry) Geewa space = www.hry.cz hry.centrum.cz www.geewa.cz 600.000 UV/měs. (NetMonitor) Flash, video, HTML 550x400px nebo menší 200 KB (kromě videa) 7% 200 Kč CPT Post-roll (po dohrání hry) 100 KB 0,8% 100 Kč CPT Branding existující hry Grafické a textové prvky dle dohody - 30.000 Kč (dle náročnosti) Vývoj nové hry na zakázku Koncept hry, grafické a textové prvky dle dohody 300.000 Kč Sponzoring ligové hry Graf. a textové prvky, věcné ceny dle dohody Sponzoring profesionálního účtu hráče * Technickou specifikaci naleznete na předposlední straně.

Pre-roll plocha 550x400px před startem hry Reklama se zobrazuje před startem každé multiplayer Geewa hry po dobu 10 sekund Alternativa k TV reklamě, uživatelé jsou u počítače a sledují obrazovku = “záruka” že reklamu opravdu shlédnou Ideální pro brand/image kampaně Kliknutím na reklamu se hráč okamžitě dostává na start hry; cílová stránka se otevře do nového okna, hráč se na ni dostane po dohrání hry. 2. Zobrazí se Pre-roll reklama. Hráč buď čeká 10 sekund, nebo se kliknutím na reklamu dostane ihned do hry. Cílová stránka se otevře v novém okně. 1. Hráč vybere a spustí hru 3. Hra je spuštěna.

Post-roll plocha 550x400px po dohrání hry Reklama se zobrazuje po ukončení každé multiplayer Geewa hry po neomezenou dobu do aktivního ukončení (přeskočení) hráčem Ideální pro kampaně zaměřené na prodej, hráč má čas se reklamě věnovat Cílová stránka se po kliknutí otevře do nového okna 2. Zobrazí se Post-roll reklama. Hráč ji může kdykoli přeskočit tlačítkem v pravém horním rohu. Cílová stránka se po kliknutí otevře v novém okně. 1. Hráč dohraje hru. 3. Po kliknutí na „přeskočit“ se hráč vrátí na základní stránku zvolené hry.

Branding existující hry Do hry dle výběru klienta jsou vloženy grafické prvky, loga texty, animace apod. dodané klientem. Nenásilná asociace brandu klienta s úspěšnou hrou Cena závisí na rozsahu a náročnosti práce

Vývoj nové hry na zakázku Geewa ve spolupráci s klientem vypracuje koncept nové hry, do které budou vloženy grafické prvky, loga texty, animace apod. dodané klientem. Hra bude zařazena na přední pozici mezi ostatních cca 15 Geewa multiplayer her na homepage Cena vývoje závisí na rozsahu a náročnosti práce Uvedení nové hry je ideální podpořit promem na pozici Post-roll či Pre-roll

Sponzoring ligové hry Standardně probíhající týdenní ligy Geewa her mohou být sponzorovány klientem v podobě brandingu a/nebo dodání věcných cen pro výherce Je možno ligu udělat na více týdenních kol; například první 3 kola na internetu a výherci se utkají ve finálovém 4. kole v internetové kavárně za účasti novinářů

Sponzoring profesionálního účtu hráče Profesionální účet umožňuje hráčům hraní bez reklam, přístup k exkluzivním hrám, bohatší vybavení pro svého avatara apod. Cena pro hráče je od 39 Kč měsíčně. Sponzoring vhodný zejména pro PPA kampaně Výhoda: hráč je za akci oceněn věcí, která je pro něj skutečně hodnotná a souvisí s online aktivitou, které se právě věnuje Princip: 1) hráč klikne na reklamu klienta nabízející daný produkt (např. kreditní kartu) 2) hráč na stránce klienta vykoná akci (pořídí si kredit. kartu) 3) Po návratu na stránky Geewa má hráč aktivovaný profes. účet na adekvátní dobu 4) klient zaplatí geewě dohodnutou cenu PPA za počet dosažených akcí

Kdo jsou uživatelé Geewa space (sociodemo) * Geewa space je: Seznam (hry.cz), Centrum (hry.centrum.cz) a Geewa (geewa.cz) 600.000 unikátních uživatelů měsíčně, 200.000 týdně, 100.000 denně 53% uživatelů jsou ženy 20 milionů odehraných her měsíčně, 15.000 online uživatelů ve špičce Uživatelé v průměru odehrají 9 her denně během průměrných 90 minut Rozdělení dle věku: 12-19 let=27% (162.000 uživ. měsíčně) 20-29 let=26% (156.000 uživ. měsíčně) 30-39 let=23% (138.000 uživ. měsíčně) 40-49 let=13% (78.000 uživ. měsíčně) 50+ let=11% (66.000 uživ. měsíčně) 39% uživatelů mají středoškolské s maturitou nebo vyšší vzdělání ABCDE socioekonomická klasifikace (A je nejvýše): A=6.6%, B=5.7%, C1=13.2%, C2=16.4%, D=27.8%, E1=10.4%, E2=14.3%, E3=5.6% * Zdroj: NetMonitor, duben 2009

Jací jsou hráči a hráčky casual games? Co jsou casual games? Minuta na instrukce, a pochopení ovládání hry Jednoduchá nebo žádná instalace Hry bez násilí, ne strategické hry Kvízy, hry se slovy, karetní hry … piškvorky, dáma Ideální hry na odreagování (nejen) pro ženy Jací jsou hráči a hráčky casual games? Aktivní - hrají večer místo TV Špička je večer mezi 19.-22. hodinou Solventní – 50% z nich je přes 30 Nakupují po Internetu, jsou PC gramotní Odehrají v průměru 90 minut denně a 9 her za den

Reference klientů Geewa

Kampaň očima Vodafonu Cíl: Stimulovat využití internetu v mobilu (zdroj zábavy, jedu v tramvaji a nudím se) Zvýšit počet aktivací internetu v mobilu na 6 měsíců zdarma Princip: mobilní verze on-line hry Slovní fotbal komunikovaná specifické skupině (hráčům her) ...slyší na to Kampaň probíhala na serverech hry.cz, hry.centrum.cz, geewa.cz Po kliknutí se lidé dostali na naše stránky, kde si mohli brandovanou hru s nabídkou internetu v mobilu zahrát on-line nebo „stáhnout“ na mobil Nejhranější hra na Vodafone live! - celkový počet hráčů z mobilu 14.693 (8.12.-29.1.) Vyhodnocení: Listopad – počet uživatelů 568.425, počet kliků 288.488, CTR-U – 10,35% Prosinec – počet uživatelů 416.806, počet kliků 292.846, CTR-U – 13,40% Leden – počet uživatelů 422.322, počet kliků – 209.320, CTR-U – 11,93%

Popis kampaně a výsledek Kampaň Google Chrome Popis kampaně a výsledek Personalizovaná kampaň na prohlížeč Google Chrome Cílová skupina 15-35 lidé hrající hry, stahující hudbu, sledující videa 3 denní test po ověření výkonnosti média > pokračování kampaně Výsledky 3 denního testu: CTR bannerů 8,7% Conversion rate 8,6%* (kolik unikátních návštěvníků si stáhlo Google Chrome) CPA $1,20* Srovnání: Geewa dosáhla ve 3 denním testu CPA $1,20 vs. CPA stejných bannerů v obsahové síti Google $0,90 Conversion rate obsahové sítě Google> 25% CTR na ostatních mediích> nižší než 0,8% Zdroj: Google Analytics 13

Kampaň Red Bull Crashed Ice V rámci internetové části mediální kampaně na event Red Bull Crashed Ice Prague 2009 jsme hledali zajímavé a netradiční formy pro doplnění klasické bannerové kampaně. Společnost Geewa nás zaujala využitím videoformátu a atraktivní cílovou skupinou, která se do značné míry shoduje s naší. Týdenní kampaň dopadla výborně a přepočteno na prokliky byla zdaleka nejúspěšnější v rámci celé internetové kampaně, když dosáhla úctyhodných 6,97% CTR. Tím přispěla k celkovému úspěchu kampaně, kdy se podařilo vstupenky na akci kompletně vyprodat v předprodeji. Jsme velmi rádi, že jsme se stali jedním z prvních klientů Geewy a naši spolupráci budeme rozvíjet i do budoucna. Lukáš Janoušek, Red Bull Česká republika a Slovensko

Specifikace pro swf (flash) Velikost banneru: max. 550x400px (nebo menší) Datová velikost: bez limitu, doporučujeme do 100 KB (tvůrce flash banneru by měl vytvořit .SWF banner tak, aby artwork a action scripty nebyly exportovány v prvním prame (zrušit volbu „export to first frame“)) Verze flashe: bez limitu (doporučujeme použít verzi 8 nebo nižší) Definice prokliku dle standardu SPIR Specifikace pro video Rozlišení video streamu: min. 320x180px, max 852x480px (bude v případě potřeby Geewou upraveno na dohodnutou výstupní velikost max. 550x400px (poměr stran bude zachován) a následně finálně schváleno klientem Délka videa: max. 30 sekund, prvních 10 sekund bude zobrazováno bez možnosti přeskočit reklamu Video formát: MPEG, DivX, H.264 a většina ostatních běžných formátů Podklady je nutno dodávat separátně jako banner + URL + skript na počítání impresí. Prosíme o dodání 2 pracovní dny před startem kampaně, jinak nelze garantovat včasné spuštění v případě komplikací.

Děkuji za pozornost … Chcete si s námi zahrát? petr.markovic@geewa.com