ACOUSTIC STAGE. ODKUD SE BERE… Byla jedna konkurenční televize a vysílala pořad UNPLUGGED… Některé díly byly veleúspěšné, a pár z nich dokonce překonalo.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
…..přijďte si s námi zahrát
Advertisements

Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Od pásku k bezpáskovému workflow Zlín Ing. Pavel Čermák Česká televize TS Brno.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?

Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
HARDWARE 1 STAVBA PC 6. ročník verze
Golf & Country Club Piešťany
Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
SELECT studio a. s.. Jednorázové výdaje Vybavení (kamery, mikrofony, rekvizity, zelené plátno) – Kč Auta – Kč Celkem: Kč.
ÚKOL: MULTIMEDIÁLNÍ PROJEKT (VIDEO)
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
NIH-live Přehlednost Dostupnost v elektronické podobě Bez vulgárních slov Možnost publikování vašich příspěvků Příjemný design novin Zákaz kopírování článků.
Multimediální počítač 3. tisíciletí Jakub Fiala IT - 2.
SRDCE NA DLANI 2005 Řada charitativních koncertů na pomoc Fondu Ohrožených Dětí.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Dívčí Akademie ragby 2013 Nabídka pro partnery | Praha.
Procenta Výpočet počtu procent
Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti
Základní pojmy V informatice.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Elektronické učebnice Ing. Zdeněk Pavlík. Hlavním cílem tvorby elektronických učebnic je zlepšení podmínek pro výuku technických oborů, včetně zvyšování.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám 1 Registrační číslo projektuCZ. 1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_UCE_015.
Tv a net Pravidla licencování IPTV Kam kráčí české telekom. sítě Srní
Obrazové formáty Ing. Jaromír janeček.
Studio AJ KINOREKLAMA jsme tu proto, aby i Vás bylo nejlépe vidět a slyšet právě tam, kam se lidé chodí dívat Automatickou prezentaci spustíte klávesou.
TV NOVA Noc filmových nadějí. Cíle projektu  Primární Podpora studentské filmové tvorby Podpora networkingu prestižních vybraných škol  Sekundární Získání.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Reklamní kampaň pro ……… Nejlepší taneční songy od světových DJ´s Zdroj: Dance Radio, Play.cz, v tis. Internetová poslechovost na FM v Praze.
TEL Základní osvětlení sálu reflektory PAR 64 (24ks) ze čtyř stran na stojanech. Včetně bodového reflektoru- Follow.
Bramborová slavnost 22. září 2007 Ekologické informační centrum Krátká u Sněžného.
Mezinárodní závody agility Rožnov pod Radhoštěm
Odkud brát nováčky a nekrást? Michal „Manik“ Havelka KoRH.
FOMEI a.s. – divize golf Vám představuje Multifunkční simulátor VisualSports.
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Petr Štos Information Worker Microsoft Česká republika.
Strategie značky a komunikace
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Rádio 4You PREZENTACE NOVÉ ROZHLASOVÉ STANICE SEMESTRÁLNÍ PRÁCE Z PŘEDMĚTU – TELEKOMUNIKACE – 14TC MICHAL DVOŘÁK 3-70.
XXVII. Silvestrovské derby
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Nabídka reklamních ploch
VSTUPTE VY_32_INOVACE_42 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací oblast: Matematika a.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Atmosféra – rychlost záběru VY_32_INOVACE_Mul4r0112Mgr. Jiří Mlnařík.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_269.
Formáty TV reklamy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
HUDEBNÍ CENY. JAK BY SE VÁM LÍBILA TAKOVÁ TZ? 10. výroční ceny ÓČKA za rok 2012 se konají v SaSaZu v únoru Óčko je přenáší v přímém přenosu. Show.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Televize 8. ročník.
LEDOVÁ PLOCHA od ,- Kč/ plochy kromě kruhu pro vhazování a ploch BPA.
Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř
POČÍTAČOVÉ PIRÁTSTVÍ. V naší prezentaci se budeme v první části zabývat druhy softwaru a tím co je pro jednotlivé druhy povoleno a co naopak zakázáno.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Obce v pohybu? Na webu! Vybrané poznámky k tvorbě videofilmů Seminář Parádní web 2013 úterý 21. ledna 2014.
N ÁZEV ŠKOLY : Z ÁKLADNÍ ŠKOLA N ETVOŘICE A UTOR : M GR. L UDMILA V ODEHNALOVÁ N ÁZEV : VY_32_INOVACE_19_ Č. PROJEKTU : OP VK 1.4 T ÉMA : Č ESKÁ POPULÁRNÍ.
Název společnosti Produkty a služby
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
REKLAMNÍ PLNĚNÍ.
Příprava letního festivalu Petr Pruner Petr Tvrdík
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
TVORBA VIDEA Pinnacle Studio Michal Přidálek 3ma
Název a termín akce Žadatel
Transkript prezentace:

ACOUSTIC STAGE

ODKUD SE BERE… Byla jedna konkurenční televize a vysílala pořad UNPLUGGED… Některé díly byly veleúspěšné, a pár z nich dokonce překonalo očekávání a prodalo se víc nosičů, než originálních alb… Ale nějak se tam nedostaly ty české kapely. A tak vybereme naší TOP TWELVE v ČR… Vezmeme si to podstatné, dosadíme moderátora do backstage a pustíme ho mezi diváky a místo CD vydáme DVD+CD v jednom.

RETRO - NÁLADA KONCERTU Kapela je uprostřed. Diváci sedí na schodech, u stolečků, na ochozech. Jen kousek od svých idolů. Max. 400 lidí. Intimní osvětlení, doplněné lampami. Všechna diskotéková světla vypnutá.

TV ZPRACOVÁNÍ 5 kamer HD. Jeřáb. Moderátor. Moderátor baví diváky když je kapela málomluvná, vyplňuje pauzy, zpovídá diváky a předtáčí rozhovory s kapelou před koncertem. A pak i následně po koncertu. Pro TV se použije, stejně jako pro CD 12 nejlepších songů, proložených rozhovory či vtípky frontmana. Zvuk je řešen postprodukčně. Grafika by měla oddělovat songy či pauzy na reklamu. A měla by obsahovat text s názvem pořadu a názvem kapely.

ZVUK Zvuk má na starosti SONO records – a konkrétně MILAN CIMFE. Jeho úkolem je docílit co nejlepšího zvuku pro platící diváky v sále a zaznamenat co nejlépe zvuk na CD a DVD (pětikanál pro domácí videa). Postprodukční dohrávky a opravy nejsou možné, ale kapela může zahrát 16 – 22 songů a z nich pak vybrat 12 nejlepších na výsledné CD. V případě DVD se mohou rozhodnout, zda sem chtějí umístit extra materiál se zkaženými songy, trapasy atd… Výsledné DVD a CD putuje do labelu. A následně do distribuce.

KAPELY 2013/2014 Naše sestava: Kryštof Support lesbiens Chinaski Mig 21 Kabát Wohnout Mandrage No name Meky Žbirka Divokej bill Olympic Nightwork

NABÍDKA Maximální počet hlavních partnerů: 3 Cena za 1 díl: ,- Kč Ideální rozložení 6 kapel / 1 rok ,- /rok Nabídka plnění pro partnery: Sponzoring záznamu v TV i na webu Óčka – v délce 10´´+ injektáž 80x sponzoring upoutávek na každý díl – v délce 5´´ Ochutnávky se sponzoringem: web Óčka, šířené masově přes Youtube kanál Banner v chytrých aplikacích – vizibilita loga partnera Logo na výsledných CD+DVD bookletech Spoty v reklamním breaku uprostřed TV vysílání záznamu Flying wide square na novém webu TVO Facebook Óčka (přes fans) – záložka Acoustic stage s logy partnerů Jmenování ve všech TZ, články na webu v aktivními prokliky