Sklenářství a rámování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Optimalizace stavu zásob
Advertisements

Postup při vytváření projektu v MS Project
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 6.3 (Data vložená z MS Excel)
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
Zakázkově vytvořená aplikace Technologický software HTH8 s.r.o, Eimova 880, Polička, tel.: , fax: ,
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
Práce s objednávkami zákazníků Každému podle jeho přání – rychle a snadno Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
Vaše cenové nabídky rychleji a profesionálně
Zásoby novinky v roce 2013 Ing. Bohuslav Major Pavel Jaroš Skalský Dvůr
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM prezentace základních funkcí
Sleva -73,80 Suma EUR 418,18 Celkem před slevou 491,98
Databázové systémy Přednáška č. 3 Proces návrhu databáze.
Albertina a Report Mgr. Libuše Simandlová
Prezentace informačního systému pro malé a střední pekárny
Hromadná korespondence
Předmět: Účetnictví, Aplikace, Účetní software
Obchodní prezentace systému PRACANT 2008 Věnujte této prezentaci 3 minuty Vašeho času a sami uvidíte, jak je jednoduché pracovat efektivněji.
Význam informací v podnikání
17.Tabulkový procesor (filtrování a řazení dat, formuláře, podmínky a podmíněné formátování, export a import dat) Barbora Skoumalová 4.A.
Tabulkový procesor.
Prodejní ceny Možnosti cenové politiky v Řízení zásob Autor: Ing.Robert Naar Skalský Dvůr
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Spisová služba GINIS Bc. Jan Podloučka.
 Projekt CZ.1.07/1.1.38/  Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku  uměleckých řemesel a oborů gastro  TENTO PROJEKT JE.
Hromadná korespondence
TEXTOVÝ EDITOR.
On-line řešení Vašich tiskovin. Dnešní trendy v produkci dokumentů  Kratší životní cyklus dokumentů  Menší tiskové objemy ale více druhů  Krátké dodací.
Zakázkový systém Romana Pavelková Skalský Dvůr
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
Mgr. Rostislav Krušinský VĚDECKÁ KNIHOVNA V OLOMOUCI Služba EOD - Elektronické knihy na objednávku.
Rozšíření IQ sestav v RZ Jak zobrazovat data na 100% ? Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
MANET … přehled dostupných modulů …. MODULARITA: MANET je plně modulární což značí jeho otevřenost dalšímu rozvoji. V okamžiku vzniku nového modulu lze.
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E Systém a Personalistika.
Excel– Zásady Ing. Bohumil Bareš.
Vítejte při prezentaci některých zajímavých vlastností slovníků Lingea Lexicon. Mezi stránkami můžete přecházet pomocí kláves, myší nebo počkat na automatické.
Novinky a speciální nastavení v ŘZ Autor: Martin Schlosser Skalský Dvůr
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Řešení pro poskytovatele internetu Komplexní pokrytí agendy ISP.
MS Word Hromadná korespondence v MS Word 2007.
Systém pro podporu komunitního plánování
Databáze velké množství dat pevně dané struktury
MS Excel 2 Martin Kotlík Brno, 20. ledna 2015 Obsah předchozího semináře 1 1.Popis programu Excel 2.Základní dovednosti 3.Typy vkládaných dat 4.Formát.
Předmět: Účetnictví, Aplikace, Účetní software Téma: UCTO200X – program pro daňovou evidenci Skladová evidence, příjem na sklad s přenosem údajů do jiné.
Anopress: nová grafika, nové možnosti Mgr. Daniela Uhrová září 2010.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Komunikace Aplikací VEMA G1 s Microsoft Windows Martin Šustr.
Ivana Topolová VŠE v Praze
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
Logistika. Osnova výkladu  Čím se logistika zabývá?  Co logistika řeší?  Organizace skladového hospodářství  Řízení zásob  Náklady na zásobování.
BARTECH BARTECH, s.r.o. Velkomoravská 527/33, Hodonín, INVENTURA „HIM“ Řešení inventarizace hmotného majetku NOVINKY verze 2.0.
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
Tabulkový procesor Použití nejběžnějších funkcí v Excelu, datové funkce, funkce uvnitř funkcí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 E-přihlášky Ing. Tomáš Majer
AGENDA DOPRAVA Skalský Dvůr AGENDA DOPRAVA K čemu slouží ? k vedení deníku jízd nebo puťovky k evidenci strojů k plánování jízd k evidenci a přehledu.
 Program pro tvorbu tabulek.  Síť buněk, do kterých můžeme vkládat libovolné údaje  Podstatou jsou vzorce, pomocí kterých provádíme v buňce operace.
„Prezentace práce jednotlivých týmů a jejich členů“ Prezentace a komunikace informací – 4SA426.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu: Střední zdravotnická škola ÚO – šablony Registračn í č í slo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Š ablona: III/2.
Řešení inventarizace hmotného majetku
Ukládání dat biodiverzity a jejich vizualizace
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Novinky Teams v9.
Albertina a Report Mgr. Libuše Simandlová
Přihlášení.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: MS Excel
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary
Distribuční portál (DIP)
Základní informace Možnost zadání rozpočtu i v cizí měně
Úvod od MS Dynamics NAV Příklad nad podej a následky tohoto procesu v systému (sklad, položky zákazníka a věcné položky ( finanční transakce na účtech.
Stručné poznámky k opakování PIS1 - PIS2-druhá část
Úvod MS Dynamics NAV Příklad nákupu zboží a následky tohoto procesu na stav skladu, saldo dodavatele a položky hlavní knihy (věcné položky) Ing.J.Skorkovský,CSc.
Transkript prezentace:

Sklenářství a rámování

Úvod Program byl vytvořen a přizpůsoben pro konkrétní potřeby zpracování a vedení zakázek pro oblast sklenářství a rámování. Kromě toho je schopen vytvořit souhrnné výstupy a jednoduché analýzy nutné k rozhodování o nákupu zboží do skladu, o vyčlenění cílové skupiny zákazníků pro oslovení, o plánování náročnějších a úspěšnějších období roku dle počtu a objemu zakázek apod. Také je schopen pomocí hromadné korespondence „komunikovat“ s okolním světem dodavatelů a odběratelů aj. Více podrobných informací dále >>

První pohled na program

Obsah databáze Databázi tvoří: Evidence zakázek – eviduje, zpracovává a provádí výstupy zakázek zadaných do systému Evidence dodavatelů – obsahuje údaje nutné ke komunikaci s dodavateli, spolupracuje s evidencí zboží Evidence odběratelů (zákazníků) – spolupracuje s evidencí zakázek, automaticky vkládá do zakázek pevné údaje o vybraném odběrateli Evidence zboží a služeb, evidence detailních položek (pohybů) zboží – tvoří číselník pro výběr zboží do zakázky, ceník a jednoduché vedení stavu zásob materiálu Evidence kalendáře k zakázkám Další pomocné evidence potřebné pro výstupy sestav, hromadné korespondence, exporty do excelu apod.

Přehled zakázek

Evidence zakázky zahrnuje následující Evidence (hlaviček) zakázek – kde jsou vyplněny (předplněny) základní informace o dodavateli, zálohách, termínech, slevové skupině, stavu zakázky. Na tuto navazuje evidence řádků zakázek – jež je přehledem prací, jenž se mají vykonat. Pro každý řádek je možno stanovit pevnou cenu, která se zobrazí na faktuře (nebude na ni mít vliv detailní rozbor materiálu potřebné pro splnění danou operaci (práci). Tento přehled použitého materiálu a služeb je možno sestavit v detailním řádku zakázky. Detailní řádek zakázky – je výrobním listem (použitého materiálu) i podkladem pro kalkulaci ceny. Do této části programu je nejvíce zabudován systém pro rámování. Podle zadaných rozměrů (šířky vybrané lišty..) je schopen automaticky počítat pro vybrané zboží potřebné množství materiálu (délku lišty, velikost pasparty apod) a tedy i rychle vytvořit cenu zakázky. Přitom stačí zadat vnější nebo vnitřní rozměr rámu.

Práce s předdefinovanými formami V rámci zakázak je možno pracovat také s předdefinovanými formami. Jednoduše řešeno je to uložený řádek (a především detailní řádky zakázky) pro určitou operaci. Například víme, ze pro zarámování obrazu s paspartou potřebujeme lištu, paspartu, práci apod.. Pokud si tento řádek uložíme jako předlohu pro „rám s paspartou“ – po výběru se nám vloží všechny potřebné řádky automaticky do zakázky a stačí vyplnit jen rozměr rámu, případně změnit typ lišty apod – což urychluje práci se zákazníkem a eliminuje možnost zapomenout zahrnout do kalkulace nějakou podstatnou položku.

Další možnosti zakázky Zaslání informace o dokončení zakázky mailem Tisk objednávky a faktury Sledování termínů zakázek Možnost použít plánovacího kalendáře pro upozornění na činnost týkající se zákazníka/zakázky Rychlá orientace v zakázkách

Evidence dodavatelů

Evidence dodavatele zahrnuje jeho základní údaje, adresu, kontaktní osobu, telefonní, faxové číslo, mail, web adresu apod. Vše tohle je třeba pro komunikaci s ním, pro rozbory v dalších evidencích- jakožto pro použití hromadné korespondence. Evidence dodavatelů je používána jako číselník dodavatelů při příjmu materiálu do skladu.

Evidence odběratelů

Stejně jako evidence dodavatelů obsahuje karta odběratele údaje nutné pro komunikaci a použití v sestavách a rozborech. Evidence odběratelů je základní databází pro tvorbu zakázky, kalkulace a také pro nabídkové kampaně (pokud u vás existují) pro udržení klientely. K odběrateli jsme přiřadit slevová skupina, jenž je (může být) aplikována na objednanou zakázku.

Číselník zboží a služeb

Číselník zboží a služeb je použit při výběru zakázky. Sestává z karet zboží (nebo služeb), jež obsahují údaje o dodavateli, minimálním množství na skladě, měrných jednotkách, prodejní a nákupní ceně. Zde je možno zboží také rozčlenit (zařadit) do kategorií zboží ( typ, druh ) – jenž jde posléze použít pro třídění, sortování a filtrování v rámci analýz. Karta zboží může obsahovat také fotografii pro visuální přehled o zboží v zakázce např.barva nebo profil rámu apod. S kartou zboží, resp.s evidencí zboží souvisí příjem zboží, jenž je možné z karty zboží zadat. Příjmy zboží a čerpání zboží se ukládají do databáze detailních položek zboží – jenž je zpětně přehlednou evidencí pohybu zboží a použití na zakázkách (opět např.také pro kalkulace).

Plánování aktivit, pomocný kalendář

Tato pomocná funkcionalita slouží k uchování důležitých informací jež je třeba znát k zakázce. Respektive časově vázané informace, které je třeba nezapomenout (např.někam zavolat, něco objednat, zjistit, domluvit). Naplánované informace lze jednoduše zobrazovat v rámci okna plánování (kalendáře) – kde je možno zjistit pohromadě informace ke všem zakázkám za vybrané časové období (např.den, týden dopředu apod.) a následně označit jako splněné. Informace je možno použít v generátoru sestav – tedy ještě více „třídit“ ,tisknout, exportovat…

Generátor sestav, exportů, hromadná korespondence, grafy

Slouží k vytvoření výstupů ze všech hlavních databází systému resp Slouží k vytvoření výstupů ze všech hlavních databází systému resp. jejich kombinací. (výběr údajů z více evidencí do jednoho výstupu). Je velmi jednoduché a intuitivní vytvořit doklad jednoduše procházením stromu databází a údajů. Pomocí generátoru „sestav“ lze vytvořit a uložit: Sestavu Export do excelu Hromadnou korespondenci, resp. Formulářový výstup z programu pomocí MS Wordu Součtové sestavu s grafy Uloženou „sestavu“ lze posléze jednoduše vybrat ze seznamu sestav, aplikovat na ni třídění, skupinování, vytvořit omezovací podmínku pro konečný rozsah dat.

Nastavení uživatelů, práv a parametrů programu V programu lze evidovat přihlášené uživatele – jež se pak ukládají jako tvůrce vytvořených řádků v evidencích. Toho lze například využít při výstupu přijatých peněz za zakázky (pro inventuru kasy apod.) z databáze evidence hotovosti, jenž se tvoří při zaplacení zakázky, ale také pro zpětné dohledání toho, kdo zakázku vyřizoval, které zboží který prodejce dokáže nejlépe prodat ( s nadsázkou). Pomocí přihlašovacích profilů je možno povolit (resp.zakázat) přístup do určitých částí programu.

Závěr Program má ještě spoustu dalších funkcí jako stahování aktualizací a automatické hledání řešení a oprava chyb z databáze na internetu, zálohování, modul pro grafickou úpravu vytvořených sestav apod. Program se stále vyvíjí. Logické a věcné názory klientů zabudováváme do standardní verze programu. Kontakt: obchod@tallis.cz