Písemné dělení 4 584:8= 865:5= 2 472:3= 475:5= 952:4= 3 996:6=

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_M.5.19-Desetinná čísla-prezentace
Advertisements

Desetinná čísla (opakování) 5. třída
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 2
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_169
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Nejmenší společný násobek
Matematické pojmy Matematika 7. – 8. ročník
Počítáme s celými čísly
DESETINNÁ ČÍSLA Dělení.
12..
Dělení desetinným číslem
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
VY_32_INOVACE_M.5.20-Zlomky-prezentace
Zlomky RNDr. Ivana Holubová.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Znalostio zlomcích.
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Zlomky Matematika VY_32_INOVACE_100 – 5.sada, M Anotace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_479_Desetinná čísla AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK, DATUM:
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registra č ní č íslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_65.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: IV / 2 Č. materiálu:VY_ 42 _INOVACE_.
Objem krychle, kvádr - úvod
15..
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_02 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:2. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Úkoly nejen pro holky.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Souhrnné opakování desetinná čísla
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_01 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Desetinná čísla SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Dělení desetinným číslem VY_42_INOVACE_10 Sada 3 Základní škola.
Přednost početních operací
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Desetinná čísla - úvod.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_578_VZTAHY_MEZI_ČÍSLY Téma: OPAKOVÁNÍ VZTAHŮ.
Matematika a její aplikace
Dělení zlomků.
16..
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Racionální čísla.
4.12 ROVNICE V SOUČINOVÉM A PODÍLOVÉM TVARU Mgr. Petra Toboříková.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_506_PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ Téma: PROCVIČOVÁNÍ PÍSEMNÉHO.
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Zlomky Složené zlomky..
* Dělení zlomků Matematika – 7. ročník *
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Písemné dělení dvojciferným dělitelem se zbytkem - zkrácený zápis
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
SLOŽENÝ ZLOMEK.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr
Zlomky Složené zlomky..
Zlomky (4) Smíšená čísla
VY_32_INOVACE_58_M-ČÍSLA – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ V OBORU NÁSOBILKY
Transkript prezentace:

Písemné dělení 4 584:8= 865:5= 2 472:3= 475:5= 952:4= 3 996:6=

Písemné dělení 4 584:8=578 K:578 865:5=173 K: 173 2 472:3=824 K: 824 58 x 8 24 4 584 865:5=173 K: 173 36 x 5 15 865 2 472:3=824 K: 824 0 7 x 3 12 2 472 475:5=95 K. 95 25 x 5 475 952:4=223 K:223 15 x 4 12 952 3 996:6=666 K: 666 39 x 6 39 3996 36

Pojmy -názvosloví -dělení Postup správného dělení Dělenec : dělitel = podíl Dělení se zbytkem Kontrola násobením Odhad výsledku Správný zápis příkladu

Pracovní list 246:3= 525:5= K: K: 648:4= 45954:9= K: K:

Pracovní list 475:5= K: 952:4= K: 3 996:6= K: 4 584:8= K: 865:5= K:

Pracovní list- řešení 246:3=82 525:5=105 K: 82 K:105 x3 x 5 246 525 246:3=82 525:5=105 K: 82 K:105 x3 x 5 246 525 648:4= 137 45954:9=5 106 K: 137 K: 5 106 x 4 x 9 648 45954

Pracovní list - řešení 0 475 475:5= 95 K: 95 25 x 5 952:4= 238 K: 238 0 475 952:4= 238 K: 238 15 x 4 32 952 3 996:6=661 K: 661 39 x 6 36 3996 4 584:8= 573 K: 573 58 x 8 24 4 584 865:5= 173 K: 173 36 x 5 15 865 2 472:3= 824 K: 824 07 x 3 12 2 472

Zlomky - seznámení Čtení zlomků 1 1 1 1 2 3 6 12 3 4 9 10 6 4 8 10 1 1 1 1 2 3 6 12 3 4 9 10 6 4 8 10 1 - čitatel ___ - zlomková čára 2 - jmenovatel Desetiny, setiny, tisíciny 1 1 1 10 100 1 000