Dělení se zbytkem slovní úlohy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Advertisements

MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Nadvláda Makedonie nad Řeckem
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Historická období a historické prameny
Rozvoj rodové společnosti
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Matematika a její aplikace
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_07.
Násobilka 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Matematika a její aplikace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:I V /2Č. materiálu:VY_ 4 2_INOVACE_.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Písemné násobení jednociferným činitelem s přechodem přes desítku
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s praktickým znázorněním VY_42_INOVACE_28 Sada 2.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Písemné dělení II – se zbytky
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 7 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 9 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Písemné násobení dvojciferným činitelem s přechodem přes desítku
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_10_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_PROCVIČOVÁNÍ
Písemné sčítání – hledej chybu
Sčítání přes 10 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Transkript prezentace:

Dělení se zbytkem slovní úlohy Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám. 1594/16, 664 51 Šlapanice www.zsslapanice.cz MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/21.2389 Dělení se zbytkem slovní úlohy DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL VY_32_INOVACE_Fuk_03-10_M-4 autor Roman Fuksa vzdělávací oblast: předmět: ročník: Matematika a její aplikace Matematika 4. ZŠ Šlapanice 2012 – 2013

Dělení se zbytkem slovní úlohy Použití: interaktivní tabule a projektory Předmět: matematika Ročník: 3. a 4. třída Poznámky: grafické znázornění dělení se zbytkem každému žákovi lze vytisknout zadání slovních úloh lze využít k názorné demonstraci příkladů, společným opravám apod. Ovládání: opakovaným kliknutí na pozadí graficky znázorníte příklad

Kolik koláčů zbylo na ježidědka? Ježibaba upekla 9 koláčů. Kolik koláčů si spravedlivě rozdělili Jeníček s Mařenkou? Kolik koláčů zbylo na ježidědka? 2 4 6 8 = x

Dlouhý, Široký a Bystrozraký sbírali barevné listy do pracovních činností. Než je vyrušil obr nasbírali jich 19. Kolik vyšlo na každého listů? 3 6 9 12 15 18 = x

Adam, Adéla, Anička a Aneta dostali od babičky 35 nálepek hvězdiček Adam, Adéla, Anička a Aneta dostali od babičky 35 nálepek hvězdiček. Jak si je spravedlivě rozdělí? Kolik nálepek zbude. 4 8 12 16 20 24 28 32 = x

Ježibaba upekla 9 koláčů Ježibaba upekla 9 koláčů. Kolik koláčů si spravedlivě rozdělili Jeniček s Mařenkou? Kolik koláčů zbylo na ježidědka? Dlouhý, Široký a Bystrozraký sbírali barevné listy do pracovních činností. Než je vyrušil obr nasbírali jich 19. Kolik vyšlo na každého listů? Adam, Adéla, Anička a Aneta dostali od babičky 35 nálepek hvězdiček. Jak si je spravedlivě rozdělí? Kolik nálepek zbude. Ježibaba upekla 9 koláčů. Kolik koláčů si spravedlivě rozdělili Jeniček s Mařenkou? Kolik koláčů zbylo na ježidědka? Dlouhý, Široký a Bystrozraký sbírali barevné listy do pracovních činností. Než je vyrušil obr nasbírali jich 19. Kolik vyšlo na každého listů? Adam, Adéla, Anička a Aneta dostali od babičky 35 nálepek hvězdiček. Jak si je spravedlivě rozdělí? Kolik nálepek zbude. Ježibaba upekla 9 koláčů. Kolik koláčů si spravedlivě rozdělili Jeniček s Mařenkou? Kolik koláčů zbylo na ježidědka? Dlouhý, Široký a Bystrozraký sbírali barevné listy do pracovních činností. Než je vyrušil obr nasbírali jich 19. Kolik vyšlo na každého listů? Adam, Adéla, Anička a Aneta dostali od babičky 35 nálepek hvězdiček. Jak si je spravedlivě rozdělí? Kolik nálepek zbude. Ježibaba upekla 9 koláčů. Kolik koláčů si spravedlivě rozdělili Jeniček s Mařenkou? Kolik koláčů zbylo na ježidědka? Dlouhý, Široký a Bystrozraký sbírali barevné listy do pracovních činností. Než je vyrušil obr nasbírali jich 19. Kolik vyšlo na každého listů? Adam, Adéla, Anička a Aneta dostali od babičky 35 nálepek hvězdiček. Jak si je spravedlivě rozdělí? Kolik nálepek zbude. Ježibaba upekla 9 koláčů. Kolik koláčů si spravedlivě rozdělili Jeniček s Mařenkou? Kolik koláčů zbylo na ježidědka? Dlouhý, Široký a Bystrozraký sbírali barevné listy do pracovních činností. Než je vyrušil obr nasbírali jich 19. Kolik vyšlo na každého listů? Adam, Adéla, Anička a Aneta dostali od babičky 35 nálepek hvězdiček. Jak si je spravedlivě rozdělí? Kolik nálepek zbude. Ježibaba upekla 9 koláčů. Kolik koláčů si spravedlivě rozdělili Jeniček s Mařenkou? Kolik koláčů zbylo na ježidědka? Dlouhý, Široký a Bystrozraký sbírali barevné listy do pracovních činností. Než je vyrušil obr nasbírali jich 19. Kolik vyšlo na každého listů? Adam, Adéla, Anička a Aneta dostali od babičky 35 nálepek hvězdiček. Jak si je spravedlivě rozdělí? Kolik nálepek zbude.