Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice II

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GLÓBUS COPAK NÁM ŘÍKÁ TENTO PŘEDMĚT, KDYŽ SE NA NĚJ PODÍVÁME?
Advertisements

Základní škola Rosice, okres Chrudim
Najdi na slepé mapě České republiky města podle zadání.
Povrch Země je pokryt pomyslnou sítí čar poledníků a rovnoběžek
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Geometrická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-16  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
trojúhelníka Konstrukce Milan Hanuš,
Limita posloupnosti (Orientační test )
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Najdi na slepé mapě ČR hory podle zadání.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Rosice, okres Chrudim
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Něco se o nich dozvíme  Referát o úhlech.
Najdi na slepé mapě Afriky státy podle zadání
Zástupci našich hub Přírodopis – 6. třída Spustit test.
Najdi na slepé mapě České republiky vodní nádrže podle zadání.
EU-8-46 – DERIVACE FUNKCE II
- X>=-4 + Program, který po zadání n čísel určí počet čísel, která jsou v intervalu
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 05.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 04.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
MATURITNÍ ZKOUŠKA ČÁST SPOLEČNÁ Český jazyk a literatura Cizí jazyk Matematika/ZSV/Info ČÁST PROFILOVÁ 2 – 3 zkoušky, které stanoví ŘŠ.
Určování zeměpisné polohy
Společný násobek nejmenší společný násobek (n)
Matematika Konstrukce úhlů 60°, 120°, 30°.
Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice
EU – OP – VK Matematika – 8.B Mgr. Václav Calábek.
Najdi na slepé mapě ČR pohoří podle zadání.
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test )
Matematika a její aplikace
Určování zeměpisné polohy
Věta usu - konstrukce trojúhelníku
15.1 Sčítání desítek Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr. Dana Krenková.
GLÓBUS A ZEMĚPISNÁ SÍŤ.
Zeměpisné souřadnice - test
Zeměpisná poloha 6. října 2005.
Cvičení Slovní přízvuk.
Prvočísla Procvičte si hledání prvočísel pomocí tohoto testu.
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Najdi na slepé mapě Evropy státy podle zadání
Zeměpisná síť II. Jan Dušek.
Určování zeměpisných souřadnic
MOCNINY S PŘIROZENÝMI MOCNITELI A OPERACE S NIMI 8. ročník základní školy Projekt EU-OPVK Šablona č. III/2: Zvyšování kvality výuky prostřednictvím ICT.
VY_42_INOVACE_386_NEJMENŠÍ SPOLEČNÝ NÁSOBEK, NEJVĚTŠÍ SPOLEČNÝ DĚLITEL
M ATEMATICKÝ KVÍZ Vytvořila:Kašová Zlatka 5.c. Květen 2013.
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
Kryštof Urban, 6.C Co je to ? Start.
Orientace na Zemi – poledníky a rovnoběžky
Zeměpisný kvíz ZADÁNÍ: zvolte si stát navrhněte zajímavou grafiku
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Najdi na slepé mapě Asie státy podle zadání
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel
MOCNINY S PŘIROZENÝMI MOCNITELI A OPERACE S NIMI 8. ročník základní školy Projekt EU-OPVK Šablona č. III/2: Zvyšování kvality výuky prostřednictvím ICT.
 př. 2 Jsou dány vektory u=(4;-1;2), v=(0;5;6), w=(s;t;5). Určete souřadnice s, t vektoru w, jestliže víte, že vektor w je kolmý k vektoru u i k vektoru.
Malá násobilka - procvičování
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
MOCNINY S PŘIROZENÝMI MOCNITELI A OPERACE S NIMI 8. ročník základní školy Projekt EU-OPVK Šablona č. III/2: Zvyšování kvality výuky prostřednictvím ICT.
Zahraj si mou hru. Kdo to je hasič voják policista.
Najdi na slepé mapě České republiky vodní nádrže podle zadání.
Najdi na slepé mapě České republiky řeky podle zadání.
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Test Základní pojmy Matěj Vejsada. 1) Vyber Procesor.
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Transkript prezentace:

Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice II Kliknutím vyber správné zeměpisné souřadnice zadaného místa. Spustit test

Zeměpisné souřadnice místa jsou: 30° s. š., 150° z. d. 60° s. š., 120° z. d. 0° s. š., 120° v. d. 60° j. š., 60° v. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

Zeměpisné souřadnice místa jsou: 60° s. š., 90° v. d. 30° s. š., 90° z. d. 90° s. š., 60° z. d. 60° j. š., 90° z. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

Zeměpisné souřadnice místa jsou: 60° s. š., 90° z. d. 0° s. š., 150° v. d. 30° s. š., 0° z. d. 60° j. š., 0° z. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

Zeměpisné souřadnice místa jsou: 30° j. š., 0° z. d. 30° j. š., 120° z. d. 60° s. š., 180° v. d. 30° s. š., 150° v. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

Zeměpisné souřadnice místa jsou: 30° j. š., 60° v. d. 0° s. š., 180° v. d. 0° s. š., 150° z. d. 60° s. š., 90° z. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

Zeměpisné souřadnice místa jsou: 0° s. š., 30° v. d. 60° j. š., 120° z. d. 30° j. š., 0° z. d. 0° s. š., 30° z. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

Zeměpisné souřadnice místa jsou: 30° j. š., 60° z. d. 0° s. š., 0° z. d. 60° s. š., 30° v. d. 90° j. š., 180° v. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

Zeměpisné souřadnice místa jsou: 30° j. š., 120° v. d. 0° s. š., 120° z. d. 60° s. š., 30° z. d. 60° j. š., 150° v. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

Zeměpisné souřadnice místa jsou: 0° s. š., 60° v. d. 60° j. š., 120° z. d. 60° s. š., 120° z. d. 30° j. š., 90° v. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

Zeměpisné souřadnice místa jsou: 60° s. š., 30° z. d. 30° j. š., 180° v. d. 0° s. š., 120° z. d. 60° j. š., 60° v. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

Konec prezentace!

Toto není správná odpověď. Zkus to znovu!