Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
JIP / KAAS / ZR aneb „Co budeme dělat
Advertisements

Přístupnost informací na webech Prezentace na seminář Parádní web Michal Rada, MVČR.
Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Právní rámec Nařízení vlády ze dne (č.304/2001 Sb.) a zákon č.227/2000 Sb. o elektronickém podpisu Standard ISVS pro provoz elektronických podatelen.
Optimalizace řízení informatiky Magistrátu města Brna
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Podpora PR oddělení fakulty moderními ICT
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
REDAKČNÍ SYSTÉMY REDAKČNÍ SYSTÉMY aplikace určené k publikování informací na internetu redakční systémy používají on-line redakce, státní instituce,
Přínosy virtualizace a privátního cloudu
Facility management ČSN EN
Marek Knězů PRAHA ročník setkání uživatelů GEPRO a ATLAS MISYS.
NET Genium software pro výstavbu a provoz informačního portálu Martin Vonka
Popis systému DBMAN. Obecná charakteristika Systém DBMAN vychází ze snahy maximálně zobecnit přístup k datům v jednoduchých databázích. Původním záměrem.
, Elektronické služby knihoven prakticky, Praha Portál STM Lucie Hejná Státní technická knihovna
Analýza dopadu zákona č. 300/2008 Sb. do území JUDr. Kateřina Černá Ing. Václav Koudele.
DRMS Forum září 2009 GORDIC řešení datových schránek organizace Bc. Pavel Prchal Ing. Vladislav Korecký.
9. Národní konferenci kvality ve veřejné správě, 2013, Brno.
Řešení elektronického docházkového systému Vema
Projekt ELIŠKA Centrální registr řidičů
1  Ex Libris Ltd., Internal and Confidential NISPEZ IV. konference 13. listopadu 2012 Martin Vojnar
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Univerzální přípojka koncepce a realita Miroslav 30.březen 2004.
8. dubna 2013ISSS - Portál interních identit, Z. Motl1 Portál interních identit jako nadstavba identity managementu Mgr. Boleslav Bobčík, T-Systems Czech.
Jan Křečan ISSS 2006 Profesionální řešení komunikace pro státní správu a samosprávu.
17. března 2003 Univerzální přípojka – brána do IVS Miroslav Nováček Libor Neumann.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Vaše jistota na trhu IT INTEROPERABILITA V PRAXI Josef Sedláček, ICZ a.s. 08/03/2007, Praha.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Školní informační systémy
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
Prezentace Internetový portál Plzeňského kraje jako komunikační nástroj Plzeňský kraj Odbor informatiky Ing. Jaroslav Antoš, Ph.D.
organizační struktury Implementace EOS III na Olomouckém kraji Pro:Krajský rok informatiky 2005 Autor:Jan Kadlec Datum:
Požadavky na další funkce systému ePUSA verze 2.0 Projektová dokumentace.
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY PŘEDSTAVENÍ II. ETAPY PROJEKTU Ing. Břetislav Moc IBM Česká republika spol.
Systém manažerského sledování a řízení projektů Představení možností, přínosů a řešení Done, s.r.o. Na Krčské stráni 1434/ Praha 4 Tel.: Fax:
Tomáš Sýkora GOPAS, a.s. Úskalí e-learningu Tomáš Sýkora GOPAS, a.s.
Inspirační databanka pro podporu strategického řízení rozvoje lidských zdrojů v krajích Národní vzdělávací fond, o.p.s. M. Mandíková, Z. Palán, I. Sládková,
1 iMUNIS Portálové řešení pro obce Mgr. Jan Brychta Mgr. Tomáš Lechner Triada, spol. s r. o.
2005 Adobe Systems Incorporated. All Rights Reserved. 1 Inteligentní PDF formuláře Vladimír Střálka Territory Account Manager Adobe Řešení pro.
ISSS 2003 Koncept využitelných stávajících datových zdrojů pro Portál veřejné správy ISSS 2003 Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Václav Koudele.
Portál hlavního města Prahy Ivan Seyček Jitka Pankrácová Magistrát hl
Přístup k řešení bezpečnosti IT Nemochovský František ISSS Hradec Králové, dubna 2005.
Přístup do IS z mobilních zařízení Tomáš Tureček Katedra Informatiky FEI VŠB-TU Ostrava.
Informační systém UNIV 2 Kraje Ing. Marek Kocan , UNIV 2 KRAJE, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o.
Nokia Czech Republic, s.r.o. Igor Šmerda, program manager.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Fenix II –IS na platformě.NET Michal Varga.
Popis systému DBMAN (KEVIS). Obecná charakteristika Systém DBMAN vychází ze snahy maximálně zobecnit přístup k datům v jednoduchých databázích. Původním.
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 Portál veřejné správy portal.gov.cz Ing. Dana Bérová
ISSS 2003 PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY Ing. Dana Bérová Ministerstvo informatiky.
WEBOVÝ PORTÁL O POČÍTAČOVÝCH HRÁCH ROMAN POSPĚCH.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Fenix II - IS nové generace Michal Varga.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Spojení základních registrů s okolním světem Hradec Králové 2012.
REGISTRY VEŘEJNÉ SPRÁVY Obecné principy schváleného věcného záměru zákona o registrech veřejné správy Seminář sdružení Nemoforum Prostorová identifikace.
Co je to Czech POINT garantovaná služba pro komunikaci se státem prostřednictvím jednoho univerzálního místa možnost získání a ověření dat z veřejných.
1 Architektura IS podporující manažerské řízení 9. MEZINÁRODNÍ KONFERENCE O INFORMATICKÉ PODPOŘE PERSONÁLNÍCH PROCESŮ V OZBROJENÝCH SILÁCH A STÁTNÍ SPRÁVĚ.
Webové stránky města Fulnek Webpadára 2013
Autoři Petr Ogurčák, Tibor Gonglík, Kamil Glückselig, Lukáš Očenášek Předmět: PSW0 | Vyučující: Vlastimil Čejp Semestr: ZS 2008/2009.
Seminář k soutěži Parádní web 21. leden 2014 Ing. Kamil Válek tajemník Městského úřadu Uherský Brod.
Duben 2013 Odbor informatiky KrÚ JMK Výzva č. 08 Integrovaného operačního programu na Integrovaného operačního programu na Rozvoj služeb eGovernmentu v.
as4u advanced system for you
iMUNIS Portálové řešení pro obce
Otevřená data v České republice
Orsoft RADNICE Open Zuzana Opršalová.
Transkript prezentace:

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový manager

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 2 Agenda prezentace •Úvod •Hlavní požadavky a cíle řešení •Všeobecný popis nabízeného řešení •Možnosti celého sytému •Způsob implementace •Přínosy řešení •Praktická ukázka •Dotazy

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 3 DATRON (*1991) DATRON působí na českém IT trhu od roku 1991 a výrazně se profiluje jako dodavatel profesionálních služeb. V současné době DATRON zaměstnává 40 pracovníků v České Lípě, Praze a Pardubicích. Strategie firmy - navrhovat a realizovat řešení, která zajistí dlouhodobou ochranu investic do IT a jejich nejrychlejší reálnou návratnost. Koncepční a systémový přístup zárukou efektivity investic Úvod

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 4 Neustálý rozvoj vlastních zdrojů •Dlouhodobé přímé partnerství s nejvýznamnějšími světovými dodavateli IT. •Přístup k nejnovějším technologiím a know-how. •Neustále školení odborníci s mnoha zkušenostmi. •Nejmodernější technické zázemí a jeho rozvoj. Strategická partnerství Ověřené know-how Kvalifikovaní odborníci Technické zázemí Úvod

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 5 Strategická partnerství společnosti DATRON Naše zdroje pro váš maximální užitek Úvod

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 6 •Systém umožňující občanům jednoduchou interaktivní formou komunikovat s Úřadem •Publikování novinek, zpráv •Publikování dokumentů s řízením práv •Kontakty a adresář Úřadu •Formulářové služby •Přehled aktivit vůči Úřadu Hlavní požadavky a cíle řešení • Webové rozhraní • Bezpečnost a dynamičnost • Nezávislost na platformě • Webové rozhraní • Bezpečnost a dynamičnost • Nezávislost na platformě

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 7 Identita •Uživatelský objekt •Heslo, certifikát, klíč •Atributy –ID –Adresa –Datum narození –Přechodné bydliště –apod. •Člen skupiny •Další atributy dle potřeby Všeobecný popis řešení

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 8 •Správa identit – informace o a pro uživatele: –Synchronizace provedena pomocí IDM (Identity Management) •Webové rozhraní: –Internetové rozhraní pro přístup k systému –Veřejná a privátní část –Publikování informací –Přístup k formulářům –Sledování stavu požadavků Všeobecný popis řešení

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 9 Všeobecný popis řešení ROB Evidence smluv Evidence poplatků Spisová služba LDAP IDM d.portal

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 10 Všeobecný popis řešení Identity Management Metastrom LDAP Identita Nástěnka Frontend d.portal Formuláře Spisová služba

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 11 Z pohledu úředníků : •Nástěnka –Dle specifikace - umístnění informací pro konkrétní skupinu občanů •ROB a jiné databáze –Úprava informací dle zpětné vazby od občanů •Všeobecné důležité informace –Snadné možnost prezentace informací, článků a dokumentů pro veřejnost – redakční systém Možnosti celého systému

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 12 Z pohledu občanů : •Nástěnka –Konkrétní informovanost •ROB a jiné databáze –Možnost kontroly údajů o vlastní osobě vedených v evideci •Všeobecné důležité informace –Snadný přístup k mnoha informací (tel. seznam, úřední doba, a mnoho dalších) •Sledování vlastních aktivit vzhledem k Úřadu –Smlouvy, poplatky, žádosti apod. •Elektronická komunikace s jednotlivými odbory Úřadu –Formuláře –Sledování stavu vyřízení apod. Možnosti celého systému

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 13 •Administrace – web rozhraní •Neomezené množství webů – designů •Standardní funkce redakčního systému –Rubriky –Články –Diskuzní fóra –NewsLettery –Definice menu –Ankety –Fotogalerie –Dokumenty •Propojení s LDAP •Spouštění dalších aplikací – SSO •Formuláře - XFORM, ODF, XHTML •Bezpečnost – elektronický podpis Možnosti celého systému - redakční

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 14 Analýza •Definice požadavků a cílů •Popis současného stavu •Určení aplikací, které budou zahrnuty do systému •Návrh jmenného standardu Identity •Návrh služeb •Vytvoření LDAP adresáře •Instalace a konfigurace konektorů •Implementace frontend –D.portal –Nástěnka –Identita •Napojení na spisovou službu •Testovací provoz Způsob implementace ImplementaceProvoz •Naplnění veřejné části –d.portal •Vytvoření identity pro občana –IDENTITA •Informace do privátní části –Nástěnka •Formuláře –Spisová služba

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 15 Efektivní cílené informování občanů Přínosy řešení Přístup k informacím Možnost komunikace s Úřadem pomocí Internetu Okamžité sledování stavu žádosti Okamžitá kontrola údajů vedených na úřadech Veškerá komunikace přes spisovou službu Jednoduchá prezentace veřejných informací na Internetu

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 16 Formuláře

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 17 Agendy

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 18