Zvýšení přehlednosti a usnadnění orientace v Moodle

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Vzdělávací technologie kurzu podnikatelství pro techniky
Výzkumný záměr Kontrolní den prosinec 2006 Vedoucí řešitel projektu: PhDr. Milada Švecová Projekt č.
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
E-learningová podpora výuky CAD na FAST VUT v Brně
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 3.
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 4.
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Microsoft Silverlight
1 Projekt Akademie distančního vzdělávání Monika Všetulová, Miroslava Dvořáková Olomouc 2007.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
Distanční studium na OPF SU František Koliba Petr Korviny.
Studijní opory a eLearning - teorie a praxe Ing. Petr Korviny, Ph.D. Krnov
Umění motivace, komunikace a prezentace ZAHÁJENÍ PILOTNÍHO OVĚŘOVÁNÍ VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU UMĚNÍ MOTIVACE, KOMUNIKACE A PREZENTACE LITOMĚŘICE 26. BŘEZNA.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Tutorujeme pomocí Moodle
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
, Elektronické služby knihoven prakticky, Praha Portál STM Lucie Hejná Státní technická knihovna
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě
E-learning ve výuce na SŠ
Představení projektu Rozvoj kompetencí managementu a pracovníků VŠ MSK (s podporou ICT), CZ.1.07/2.2.00/ Prezentace projektu na společném.
Zkušenosti s distančními formami výuky na Slezské univerzitě
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Petr Korviny SCO 2007 Brno Usnadnění tvorby elektronických studijních textů pro distanční vzdělávání Petr Korviny
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
ELearning na FIM UHK Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
Národní program počítačové gramotnosti Petr Heinzl koordinátor NPPG.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Poznatky a zkušenosti z projektu CZ / /0058 „Prohloubení manažerských dovedností řídicích pracovníků malých a středních podniků“ Jiří Vaněk.
Inovace vzdělávání v regionu Morava a Slezsko. Představení projektu VIRTUNIV. Konference SCO´ – BRNO Danuše BAUEROVÁ
Opava 2008 Podpora tvorby studijních textů pro potřeby distančního vzdělávání Petr Korviny OP RLZ (CZ / /0015) Rozvoj distančních kurzů dalšího.
ELearning na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v roce 2005 Petr Korviny, František Koliba
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Úvod do managementu 1. seminář
Animace a eLearning Petr Korviny SCO 2006, Brno. Úvod Animace Animace Výhody (názornost, vhodnost nasazení pro výuku počítačových programů a dovedností,
ELearning 2007 On-line kurz Tvorba distančních studijních textů Petr Korviny.
CMS Moodle Petr Korviny Témata příspěvku úvod o CMS Moodle úvod o CMS Moodle tvorba kurzu tvorba kurzu správa kurzu (z pohledu lektora,
Studium eLearningovou formou na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v Karviné Petr Korviny, Jaroslav Ramík
ELearning na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v roce 2005 Petr Korviny, František Koliba
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
Plošná inovace předmětů s využitím e- learningových nástrojů Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU)
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
CODEXIS Mgr. Alena Doláková Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Tvorba e-learningových kurzů v LMS Moodle
E-learningový kurz pro examinátory zkoušky pro trvalý pobyt v ČR AUCCJ
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
E-learning v ISu Kontakt na e-technika:
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“ doc. Ing. Michal Brandejs, CSc. šéf CVT, jeden z tvůrců systému Informační systém Masarykovy.
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
Důležité aplikace v IS MU semestr 2011/2012. Struktura a plán semestru 8 hodin 8 hodin 2x2h (6h) 2x2h (6h) 1x80min(2h) 1x80min(2h) 1. Úvod, organizace.
Kurz pro studenty oboru Informační studia a knihovnictví Úvodní hodina Tereza Balabánová Martin Krčál Brno, FF MU,
Důležité aplikace v IS MU semestr 2008/2009. Struktura a design IS MU Jedinečný Informační systém v ČR Jedinečný Informační systém v ČR Desetitisíce uživatelů.
Příspěvek k workshopu Propagace moderních výukových metod MUDr. Jitka Feberová, Ph.D. knihovna.cuni.cz.
1 Slezská univerzita v Opavě Studium ošetřovatelství s podporou e-learningu Petr Korviny IV. Slezská vědecká konference ošetřovatelství s mezinárodní účastí.
Univerzita Karlova v Praze Lékařská fakulta v Plzni Oddělení OVAVT Jestliže chcete oživit systém Vaší výuky, „online learning systém“ Vám nabízí? Jednoduché.
Vzdělávání v laboratorní medicíně – prezenčně i virtuálně Marie Karlíková, Daniel Rajdl, Ondřej Topolčan Lékařská fakulta UK Plzeň.
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
Důležité aplikace v IS MU
Nástroje podpory uživatelů
E-learningový kurz e-learningu
Důležité aplikace v IS MU
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
Transkript prezentace:

Zvýšení přehlednosti a usnadnění orientace v Moodle Petr Korviny Robert Kempný

Moodle na OPF SU Oficiální stránky (http://elearning.opf.slu.cz) Výuka od šk. roku 2004/2005 cca 40 studentů 16 výukových kurzů pro 1. ročník 11 dalších kurzů (instruktážní, pro podporu prezenční výuky atp.) (Moodle a TeX, Seznamte se s Moodle, Soubory, Šablony, Kurzy v semestrech, Komunikace a sítě, BIS, atp.) pracovní tým ÚDiV (Prof. J. Ramík, Ing. P. Korviny, Ing. R. Foltýn, Ing. D. Hula, Ing. R. Kempný, J. Škovránek, I. Jurčíková)

Konkrétní případy Pro studenty – „Kurzy v semestrech“ Pro tutory – tabulka bodového hodnocení Po všechny uživatele – šablona kurzu A mnoho dalších drobností, na které se už dnes nedostane - nápověda k Moodle, kurz „Moodle a TeX“

Kurzy v semestrech Cíl: usnadnění orientace Důvody: logický nárůst počtu kurzů v průběhu studia, postupné přibývání ročníků

Bodový přehled Cíl: zvýšení přehlednosti Důvody: zmenšení původní tabulky

Vzorová šablona kurzu Cíl: snaha o jednotný vzhled a uspořádání má usnadnit uživatelům orientaci a zvýšit přehlednost v daném kurzu Důvody: potřeba studentů sjednotit uspořádání kurzů a uvádět veškeré náležitosti a podmínky kurzů, individuální přístup různých tvůrců kurzů (obsahová i vzhledová roztříštěnost a neúplnost kurzů)

Děkuji za pozornost!