Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stavba moderní pneumatiky pro osobní automobily
Advertisements

Design části dopravního prostředku vlak pro studenty.
Vysokorychlostní vlaková jednotka Velaro E
Trolejbusy: Škoda Electric
„Analýza faktorů vnímaných uživatelem osobní dopravy“ Zpracoval: Miroslav Macháň Vedoucí: Doc. Ing. Rudolf Kampf, CSc. Oponent: Ing. Jiří Svědiroh 1 Upraveno.
Výroba CAS 20/4800/400-S2R Tatra 815 Terrno 4x4.2 pro JSDHO Přeštice
Škoda 110 Super Sport „Ferat“. Škoda 110 Super Sport „Ferat“
ZKOUŠKY BRZDY.
Vyšší odborná škola požární ochrany ve Frýdku - Místku Technické prostředky Bc. Petr Jirout 2011.
AIRBUS A380 Zvuk Myš, Enter.
MECHANIKA KOLEJOVÝCH VOZIDEL
Radek Papež, Jiráskovo gymnázium Náchod
Řemenový dopravník Prezentace pro Den strojařů
LOKOMOTIVA řady 380 aneb TAURUS po česku….
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Trolejbusy: 14Tr.
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
Nová dimenze Vaší archivace Nová dimenze Vaší archivace.
SEKUNDÁRNÍ TRH UŽITKOVÝCH VOZIDEL
Vsetín – město bez bariér
Dopravní charakteristiky
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
K R B O V É V L O Ž K Y.
Produktová prezentace
Tramvaje: Škoda 15T.
Zavedení MHD zdarma ve Frýdku – Místku 2011
Tramtrain Vozidlo pro kombinaci městskou a příměstskou dopravy při využití vozidel uzpůsobených pro jízdu na železničních i městských kolejových tratích.
Dopravní automobil DA 12-A31
UČÍME V PROSTORU Název předmětu: Název a ID tématu: Zpracoval(a): Vytápění Otopná tělesa – rozdělení (STA 42) Článková otopná tělesa Ing. Vladimíra Straková.
GSM Lift Watch.
Praha – Ostrava Mohou zde vlaky vydělávat? PETR GOČ.
Autonomní robot ovládaný pomocí Bluetooth
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
GSM Lift Watch. Požadavky zákazníka – Snadná komunikace z kabiny výtahu – Bezdrátové spojení z kabiny výtahu – Dálkové nastavení a ovládání pomocí SMS.
Vysokorychlostní vlaky AGV. Počátky vlaků AGV První studie vztahující se k vlakům s obchodním názvem Automotrice Grande Vitesse (dále jen AGV) se datují.
MODERNIZACE AUTOBUSŮ FORST Štěpán, ŠÍMA Radim, VEDRAL Lukáš
Tramvaje: T3R.PLF.
Tramvaje: T3.
Výroba vestavěného nábytku
Tramvajová vozidla.
Inter-Informatics Group Kolejová vozidla
Lok.řady 122,123.  Výrobce: ŠKODA Plzeň  Rok výroby: 1967 / 1971  Trakce: elektrická stejnosměrná  Typ vozidla: čtyřnápravová skříňová nákladní lokomotiva.
Projekt EVO1 Jednočlánkové bezbariérové tramvajové vozidlo typu EVO1 člen skupiny
Materiálně-technický standard v sociálních službách Eva Capicarová.
Kloubové a speciální autobusy, přívěsy Prototyp kloubového autobusu Š 706 RTO-K z produkce Karosy Vysoké Mýto okolo roku Prototyp kloubového.
Ivanovické náměstí 3, Brno1 Ivanovické náměstí č. 3, BRNO Obchodní zástupce: Jiří Derganz.
Klimatizace ve vozidlech MHD SDP ČR Tramvajová skupina Košice
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Čtyřkolka Arctic Cat Prowler HDX 700i Hasičský záchranný sbor Jihočeského kraje.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada14 Anotace.
TECHNICKÉ SLUŽBY BAHOZA s. r. o. Klimatizační jednotky tramvajových vozidel Ing. Ladislav Meluš.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Provozní a technické prostředky silniční a.
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁSTŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje.
VY_32_INOVACE_AUT1_15 Požadavky na karoserii z hlediska bezpečnosti.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 21 AnotaceDruhy,
Česká hlava Věda a technika na ulici
Zpřístupňování železniční dopravy osobám se zdravotním postižením v Plzeňském kraji ČD, a.s., ROC Plzeň , Plzeň.
Dopravní charakteristiky
Tabulky traťových poměrů
Stanoviště:Náměstí Republiky
ENERGETICKÁ MATURITA 2016 PROVOZOVÁNÍ SÍTÍ VN PRÁCE POD NAPĚTÍM – PPN
Materiálně-technické podmínky železniční dopravy
Vzduchové clony DoorMaster Comfort C a D
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
PROVOZ NA DÁLNICI. PROVOZ NA DÁLNICI Na dálnici je povolen jen provoz motorových vozidel a jízdních souprav, jejichž nejvyšší dovolená rychlost není.
ENERGETICKÁ MATURITA 2017 PROVOZOVÁNÍ SÍTÍ VN PRÁCE POD NAPĚTÍM – PPN
Skupiny a podskupiny řidičských oprávnění
Autorizovaný servis pro:
Mapování přístupnosti a pražská Mapa přístupnosti
LOKOMOTIVA řady 380 aneb TAURUS po česku….
Transkript prezentace:

Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby Krajské centrum osobní dopravy Ústí nad Labem Ústí nad Labem, 16. prosince 2011

Základní technické, výrobní a provozní údaje Pro Ústecký kraj bude dodáno 7 kusů jednotek; Jednotky sestávají ze tří vozů; Celková hmotnost soupravy je 160t.

Základní technické, výrobní a provozní údaje Délka soupravy přes spřáhla dosahuje takřka 80 m; Maximální šířka je 2,82 m a výška 4,26 m; Trvalý výkon 2 040 kW.

Interiér V soupravě bude k dispozici i oddělená část splňující parametry první vozové třídy; Míst k sezení ve 2. třídě je 232 a v 1. třídě pro 9 cestujících.

Interiér Bez rozdělení příčkami a dveřmi Moderní toalety

Pro snadný nástup a výstup Je souprava vybavena dvoukřídlými posuvnými dveřmi. Jejichž šíře 1500 mm umožňuje expresní výměnu cestujících. Značnou výhodu bude výsuvný schod. Samozřejmostí je plošina pro imobilní cestující.

Technická řešení Velmi působivé je pracoviště strojvedoucího. Brzda a rychlost je ovládáno jedinou sdruženou pákou. Nechybí pokročilý diagnostický systém. Automatická regulace rychlosti.

Technická řešení 65% jednotky je řešeno jako nízkopodlažní; Maximalizovat prostor pro cestující umožnilo uložení veškeré výstroje na střechu jednotky.

Bezpečnost a dlouhá životnost Hliníková skříň Kabinový modul s vysokou odolností

Výroba Vozidlové skříně – ŠKODA VAGONKA Mechanické části – ŠKODA TRANSPORTION Elektrické části – ŠKODA ELECTRIC

Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby Krajské centrum osobní dopravy Ústí nad Labem Ústí nad Labem, 16. prosince 2011

Řídící vůz 80 - 30

Řídící vůz 80 - 30

Základní technické údaje Řídící vůz řady Bfhpvee; Původní vůz nesl označení Bdt (dříve Btme); Vyráběných ve Vagonce Studénka ve druhé polovině 80 let.

Základní technické údaje Délka vozu přes nárazníky – 24,5 m; Šířka vozu – 2,88 m; Výška vozu – 4,23 m; Hmotnost vozu – 41,1 t.

Základní technické údaje Počet míst k sezení 56 a dalších 12 sklopných sedaček; Počet míst k stání 60; Počet míst pro invalidní vozík 2; Samozřejmostí je bezbariérová toaleta;

Technická řešení Dosazení laminátového čela se stanovištěm strojvedoucího; Nově provedená elektrická výzbroj včetně kabeláže; Klimatizace celého vozu; Modul WC s uzavřeným systémem EVAC;

Pro snadný nástup a výstup V přední části jsou osazena dvoukřídlé posuvné dveře; Značnou výhodu bude výsuvný schod; Samozřejmostí je plošina pro imobilní cestující;

Interiér Bez rozdělení příčkami a dveřmi

Interiér Prostor sklopných sedaček je možné využít pro přepravu až 10 jízdních kol nebo rozměrných zavazadel.

Interiér Moderní toalety

Vyšší komfort Zásuvky pro napájení přenosných počítačů Signalizační tlačítka pro osoby se sníženou pohyblivostí a tlačítko nouze

Technická data Maximální provozní rychlost – 140 km/h; Minimální poloměr oblouku – 150 m; Rekonstrukce provádí Pars nova a.s., Šumperk.