Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby Krajské centrum osobní dopravy Ústí nad Labem Ústí nad Labem, 16. prosince 2011
Základní technické, výrobní a provozní údaje Pro Ústecký kraj bude dodáno 7 kusů jednotek; Jednotky sestávají ze tří vozů; Celková hmotnost soupravy je 160t.
Základní technické, výrobní a provozní údaje Délka soupravy přes spřáhla dosahuje takřka 80 m; Maximální šířka je 2,82 m a výška 4,26 m; Trvalý výkon 2 040 kW.
Interiér V soupravě bude k dispozici i oddělená část splňující parametry první vozové třídy; Míst k sezení ve 2. třídě je 232 a v 1. třídě pro 9 cestujících.
Interiér Bez rozdělení příčkami a dveřmi Moderní toalety
Pro snadný nástup a výstup Je souprava vybavena dvoukřídlými posuvnými dveřmi. Jejichž šíře 1500 mm umožňuje expresní výměnu cestujících. Značnou výhodu bude výsuvný schod. Samozřejmostí je plošina pro imobilní cestující.
Technická řešení Velmi působivé je pracoviště strojvedoucího. Brzda a rychlost je ovládáno jedinou sdruženou pákou. Nechybí pokročilý diagnostický systém. Automatická regulace rychlosti.
Technická řešení 65% jednotky je řešeno jako nízkopodlažní; Maximalizovat prostor pro cestující umožnilo uložení veškeré výstroje na střechu jednotky.
Bezpečnost a dlouhá životnost Hliníková skříň Kabinový modul s vysokou odolností
Výroba Vozidlové skříně – ŠKODA VAGONKA Mechanické části – ŠKODA TRANSPORTION Elektrické části – ŠKODA ELECTRIC
Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby Krajské centrum osobní dopravy Ústí nad Labem Ústí nad Labem, 16. prosince 2011
Řídící vůz 80 - 30
Řídící vůz 80 - 30
Základní technické údaje Řídící vůz řady Bfhpvee; Původní vůz nesl označení Bdt (dříve Btme); Vyráběných ve Vagonce Studénka ve druhé polovině 80 let.
Základní technické údaje Délka vozu přes nárazníky – 24,5 m; Šířka vozu – 2,88 m; Výška vozu – 4,23 m; Hmotnost vozu – 41,1 t.
Základní technické údaje Počet míst k sezení 56 a dalších 12 sklopných sedaček; Počet míst k stání 60; Počet míst pro invalidní vozík 2; Samozřejmostí je bezbariérová toaleta;
Technická řešení Dosazení laminátového čela se stanovištěm strojvedoucího; Nově provedená elektrická výzbroj včetně kabeláže; Klimatizace celého vozu; Modul WC s uzavřeným systémem EVAC;
Pro snadný nástup a výstup V přední části jsou osazena dvoukřídlé posuvné dveře; Značnou výhodu bude výsuvný schod; Samozřejmostí je plošina pro imobilní cestující;
Interiér Bez rozdělení příčkami a dveřmi
Interiér Prostor sklopných sedaček je možné využít pro přepravu až 10 jízdních kol nebo rozměrných zavazadel.
Interiér Moderní toalety
Vyšší komfort Zásuvky pro napájení přenosných počítačů Signalizační tlačítka pro osoby se sníženou pohyblivostí a tlačítko nouze
Technická data Maximální provozní rychlost – 140 km/h; Minimální poloměr oblouku – 150 m; Rekonstrukce provádí Pars nova a.s., Šumperk.