Company performance intensity evaluation methodology Měření intenzity výkonnosti podniku Mezinárodní konference VŠFS Přednáška je jedním z výstupů programu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Advertisements

Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Tutorial: Mechanic - electrician Topic: Technical training II. class Printed circuit boards 3 Prepared by: Melichařík Lubomír Projekt Anglicky v odborných.
Novinky ze zahraničí IVIG 2008
Luboš Morávek | 08/04/2014 | © Robert Bosch spol. s r.o All rights reserved, also regarding any disposal, exploitation, reproduction, editing, distribution,
Základní technická terminologie Poznámka: značka * za slovem znamená pokračování kliknutím, zbytek je načasován.
Evoluce Katalýza. © 2011 Nature Publishing Group. Published by Nature Publishing Group.2 Figure 1 Rapid evolutionary innovation during an Archaean.
Appearance Length: 80 to 130 cm The tail measures 11 to 25 cm Males usually weigh 18 to 30 kg Females weigh 8 to 21 kg Male can weigh up to 38 kg, reportedly.
Educational program: Mechanic - electrician Title of program: Technical training II. class Transistor stage with common emitter Worked out: Bc. Chumchal.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Tutorial: Mechanic - electrician Topic: Electric measurement the 2nd. year Measuring devices 1 Prepared by: Ing. Jiří Smílek Projekt Anglicky v odborných.
Počítačová grafika pro inženýry - CAD systémy pro DTP - znaky, stránky, dokumenty, tisk, osvitové jednotky pro manažery - obrázky, interpretace pro autory.
Prof. Ing. Jan Flusser, DrSc. Digitální zpracování obrazu
ERP Basic and very simplified Principle (item and value entries and related G/L Entries) J.Skorkovský, KPH,ESF MU Brno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu:VY_32_INOVACE_05_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
SharePoint technologie WSS 3.0 a MOSS 2007 Tomáš Kutěj TSP – Office platform Microsoft.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-15-Česká republika Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Tutorial:Mechanic - electrician Topic: Electric measurement the 2nd. year Power output- AC 3-phase Prepared by: Ing. Jiří Smílek Projekt Anglicky v odborných.
Tutorial :Mechanic - electrician Topic: Electrical measurements the 2nd. Year Performance measurement DC, AC 1f Prepared by: Ing. Jiří Smílek Projekt.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
CPSSU Czech Political Science Students’ Union Unie studentů politických věd v ČR.
David Žváček 3.B. Boiler feed pump is a sort of pump designed to pump water into a steam boiler. The pump can be used to convey fresh water or condensed.
40.1 If clauses - 2nd and 3rd conditional
Tutorial: Engineering technology Topic: Pressure – flasks casting Prepared by: Ing. Elena Nová Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu:VY_32_INOVACE_06_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Čím pojedete na dovolenou ? Co takhle autíčkem ?.
DIANA NARVÁEZ Hlavní město Ekv. Je Quito nacházející se v horách Ekv se dělí na 4 časti: Amazonie, Hory, Přimoří a Galapágy V Ekv. Žije 12´
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Educational program: Mechanic - electrician Title of program: Technical training II. class Astable multivibrator Worked out: Bc. Chumchal Miroslav Projekt.
The key strategic targets of the energy policy of the State include: the basic conception of long-term development of the energy sector legislation and.
Transport of reacting species Transformation and degradation processes – additional members in the ADE equation Sources and losses- intensity of production.
Setkání uživatelů SFX Statistické reporty SFX.
Tutorial: Engineering technology Topic: Transmission by gear wheels Prepared by: Ing. Jaroslav Hábl Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Přejít na první stránkuLONDON Test yourself by Ludmila Lukavcova double-decker.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_08.
DBS_I – PL/SQL Vojtěch Hemala ARI. 1/ ZALOZTE SI NASLEDUJICI TABULKY A NAPLNTE JE DATY PODLE VZORU INSERT INTO brew (jmeno) VALUES ('Litovel'); INSERT.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
O.Topolčan, Š. Svobodová, H.Rosolová Medical Faculty nad Faculty Hospital Pilsen Czech Republic.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Tutorial: Mechanic - electrician Topic: Technical training II. class Printed circuit boards 2 Prepared by: Melichařík Lubomír Projekt Anglicky v odborných.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_03_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Making Contracts 06B16 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníLeden.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Tutorial: Obchodní akademie Topic: Logical Functions Prepared by: Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Tutorial:Business Academy Topic: Stock in trade Prepared by:Ing. Marcela Zlatníková Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Introduction to MS Dynamics NAV (Expected Costs)
Critical thinking Critical thinking is a general term that covers all thinking processes that strive to get below the surface of something: questioning,
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
A pathogenic role for secretory IgA in IgA nephropathy
Image Stitching II Linda Shapiro ECE/CSE 576.
Ticker Symbol Personal Finance Lab.
CONCLUSIONS AND RECOMMENDATION
Improved Static Resolution of Dynamic Class Loading in Java
Transkript prezentace:

Company performance intensity evaluation methodology Měření intenzity výkonnosti podniku Mezinárodní konference VŠFS Přednáška je jedním z výstupů programu v rámci IGA VŠFS r.č a a Jiří Mihola; Petr Wawrosz VŠFS, University of Finance and Administration VŠFS, University of Finance and Administration

The way in which profit is generated is not unimportant. Není totiž lhostejné, jakým způsobem je dosahováno zisku.Used: •management of companies, •searching their perspective targeting, •the course of tenders, •outsourcing activities. Applied at various hierarchical levels of the economy, including the company level. Qality development

Schumpeter The knowledge society is characterized by the application of new findings. A Schumpeterian analysis of the economy underlines the key role of dynamic processes supported by permanent innovations.

Innovation However, innovations only • arise if science and research, • as well as human resources quality evolve based on high-quality education, • if the application of inherent human capabilities improves.

Such development mainly utilizes the intensive factors, as opposed to extensive expansion of existing production.

Initial illustrative example Efektivnost vzroste na dvojnásobek Ef e = 2.TR 0 /2.TC 0 = Ef 0 Ef 0 = TR 0 /TC 0 Ef i = 2.TR 0 /TC 0 =2.Ef 0 EP 0 = TR 0 -TC 0 EP e = 2.TR 0 -2.TC 0 = 2.EP 0 EP i = 2.TR 0 -TC 0 = 2.EP 0 +TC 0 EP i = EP e +TC 0

Generalization In reality, pure developments occur very rarely. The combined development is more common, i.e. the combination of both components that can compensate each other. The general representation of the level of the development intensity or development extensity must be usable for any production growth as well as for the decline or stagnation thereof.

Generalization Ef = TR/TC EP = TR-TC EP= TC.(Ef-1) 2 1, purely intensive development purely extensive development Ef

Generalization for the profit Ef = TR/TC EP = TR-TC EP= TC.(Ef-1) 1 1, TR Ef purely intensive development purely extensive development

The Development Trajectory In each period, we will then be able to analyze development in terms of all 4 quantitative properties in review - TR, TC, EP, and Ef – as well as their relative implications, including the attained intensity level.

Share of impact of the profit TR = EP + TC 1 = EP/TR + TC/TR 100 = = _____________________________________________________________________________________________________________________________________________ TR = Ef.TC ln(TR) = ln(Ef) + ln(TC) 1=ln(Ef)/ln(TR) + ln(TC)/ln(TR) 100 = = = 67+33

Dynamic task Time series of certain flow values _____________________________________________________________________________________________________________________________________________ Dynamic characteristics of the absolute or relative increment (rate of change) or index (change coefficient) represent a dynamic task Δ (A); G(A)=I(A)-1; I(A)=G(A)+1 Δ (A); G(A)=I(A)-1; I(A)=G(A)+1

The following relations may be deduced between the growth rates and indexes:

hyperbole Classify the types of developments I. kvadrant oba faktory se podílejí na růstu III. kvadrant oba faktory se podílejí na poklesu II. kvadrant intenzivní faktor je kompenzován poklesem extenzivního IV. kvadrant extenzivní faktor je kompenzován poklesem intenzivního straight line I(Ef) I(TC) G(Ef) 100% 50% 0% -50% -100% I(TR)=I(Ef).I(TC) I(Ef)=I(TC) I(TR)=I 2 (Ef)=I 2 (TC) I(TR)=I(Ef).I(TC)=1 ; I(Ef)= 1 / I(TC)

Classify the types of developments intenzivně extenzivní růst čistě intenzivní růst čistě extenzivní růst intenzivní kompenzace čistě desintenzivní pokles čistě desextenzivní pokles desintenzivně desextenzivní pokles extenzivní kompenzace I(Ef) I(TC) intensive compensation purply de- extensive development de-intensive and de- extensive decline purply extensive growth extensive compensation intensive- extensive growth purply intensive growth

Základní vývoje a jejich vlastnosti Základní vývoje a jejich vlastnosti Hodnota parametru Názvy základních vývojů Názorné zobrazení Výskyt Vývoj výstupů Druhintenzity i % extenzity e % 1 Čistě intenzivní růst osa y růst čistý vývoj - působí jen jeden parametr Čistě desintenzivní pokles pokles Čistě extenzivní růst osa x růst0100 4Čistě desextenzivní vývoj pokles Intenzivně extenzivní růst osa symetriem I.a III. kvadrantu růst souhlasný vliv Desintenzivně desextenzivní pokles pokles Intenzivní kompenzace hyperbola nulového růstu stagnace kompenza ce Extenzivní kompenzace -5050

Dynamic Parameter of Intensity and Extesity

The General Relation Between the Intensity and Extensity Parameter i.sgn[G(Ef)]+e.sgn[G(TC)]=1 i.sgn[G(Ef)]+e.sgn[G(TC)]=1 nebo l i l + l e l = 1 nebo l i l + l e l = 1

AUTO ŠKODA

Demand function - elasticity

1 ∞ 0 1 0,5 5 0,25

track and time V=const. a=const.

Parameter of Intensity growth

Parameter of Intensity

M. Hájek, J. Mihola, L.Cyhelský, P. Wawrosz Statistika 2/2012 Qality Idikators of Divelopment Dynamics at All levels of the Economy Politická ekonomie 6/2009 s.740 až 754 Analýza vlivu souhrnné produktivity faktorů na ekonomický růst ČR Statistika 6/2008 Udržitelný růst – analýza České republiky Statistika 5/2008 Udržitelný růst – matematický aparát Statistika 6/2007 Souhrnná produktivita faktorů – přímý výpočet Statistika 2/2007 Agregátní produkční funkce a podíl vlivu intenzivních faktorů Politická ekonomie 6/2006 Zdroje růstu, souhrnná produktivita faktorů a struktura v České republice. a struktura v České republice. M. Hájek, J. Mihola, L.Cyhelský, P. Wawrosz Statistika 2/2012 Qality Idikators of Divelopment Dynamics at All levels of the Economy Politická ekonomie 6/2009 s.740 až 754 Analýza vlivu souhrnné produktivity faktorů na ekonomický růst ČR Statistika 6/2008 Udržitelný růst – analýza České republiky Statistika 5/2008 Udržitelný růst – matematický aparát Statistika 6/2007 Souhrnná produktivita faktorů – přímý výpočet Statistika 2/2007 Agregátní produkční funkce a podíl vlivu intenzivních faktorů Politická ekonomie 6/2006 Zdroje růstu, souhrnná produktivita faktorů a struktura v České republice. a struktura v České republice.

Thank you very much. Mezinárodní konference VŠFS, září 2012 Jiří Mihola, Petr Wawrosz