Antická mytologie Héraklés Podještědské gymnázium Liberec

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

VNITROZEMSKÁ PLAVBA.
2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
Pohyb obyvatelstva ČR.
PC – další počítače notebook mobilní telefon kapesní počítač superpočítač.
FC Waterpipe SP tým Historie 14. Května 2005 Klub založen.
Antické mýty v obrazech
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Společná setkání nad výtvarnými díly 3 Instalation of paper – 8. r., VVp Mgr. Lenka Pavlíková.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Antické mýty v obrazech
Planeta Země.
Téma hodiny: Spojené státy americké – Opakování (film a kvíz)
VY_32_INOVACE_Čt z 1 PLAVE KOPE Bc. Zuzana Uhrinová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
OSTATNÍ DRUHY DOPRAVY.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
8. République tchèque. Histoire.
Aktivita č.6: Poznáváme chemii Prezentace č. 1 Autor: Lenka Poláková
ŘEŠENÍ UMÍSTĚNO ZA UKÁZKAMI (snímek 12)
Tabulka otázek Rozstřel
Matematika – opakování 4
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Antičtí bohové ve výtvarném umění
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Alkalické kovy Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 12
Vlastnosti tónů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Monika Odehnalová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Karel IV. Lucemburkové. Karel IV. Lucemburkové.
TVRDOST Markéta Dušátková ZŠ Žižkov, Kutná Hora Kremnická 98.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
LOM SVĚTLA Jaroslav Solfronk 2013 Příroda II.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Pole.
zpracovaný v rámci projektu
Registrační číslo projektu:
Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Ing. Pavla Macillisová
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_564 _Sámova říše AUTOR: Mgr. Michaela Vašíčková ROČNÍK, DATUM:
Parky - umělé ekosystémy
Sídla ČR.
Střední Amerika Romana Zabořilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_035
Afrika orientace na mapě VY_32_INOVACE_Ze z 2
L Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
STROMY A KEŘE III. OVOCNÉ STROMY
VLASTNOSTI NEROSTŮ Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Gymnázium Sušice – Brána vzdělávání Mgr. Ladislav Fedor Gymnázium Sušice kvarta osmiletého.
Sociokulturní struktura populace ČR
HRAJEME SI S ČÍSLY ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_19 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
SAVCI Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Gymnázium Sušice – Brána vzdělávání Mgr. Ladislav Fedor Gymnázium Sušice tercie osmiletého studia 1.
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Procvičování vyjmenovaných slov po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická.
Autor: Lenka Kraváčková
Styly pro jezdeckou turistiku Iveta Jelínková VOŠ.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_392_Ochrana PC AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 5.
Téma hodiny: Západní Evropa
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, Příspěvková.
MINOJSKÁ CIVILIZACE ZŠ TGM Rajhrad Autor: M. Kocmanová
Ekologická katastrofa ARALSKÉHO JEZERA
Staré řecké báje a pověsti Héraklés
Transkript prezentace:

Antická mytologie Héraklés Podještědské gymnázium Liberec Kořeny evropské kultury Antická mytologie Héraklés

Určete, jakou část báje o Héraklovi zachycují následující umělecká díla: 1. 2. Převzato z: http://cs.wikipedia.org/wiki/Herakles[20. 1. 2013] Převzato z: http://cs.wikipedia.org/wiki/Herakles[20. 1. 2013]

Převzato z: http://cs.wikipedia.org/wiki/Herakles[20. 1. 2013] 3. 4. Převzato z: http://ee.dunres.sk/obrazok.php?img=./obrazky/clanky/HercStag.jpg&title=Herkules%20a%20la%F2%20so%20zlat%FDm%20rohom [20. 1. 2013] G. Reni Převzato z: http://cs.wikipedia.org/wiki/Herakles[20. 1. 2013]

5. Převzato z: http://cs.wikipedia.org/wiki/Herakles[20. 1. 2013]

6. Převzato z: http://cs.wikipedia.org/wiki/Herakles[20. 1. 2013]

7. Převzato z: http://cs.wikipedia.org/wiki/Herakles[20. 1. 2013]

8. 9. Převzato z: http://www.sikyon.com/thebes/labors/labor_eg08.html [20. 1. 2013] Převzato z: http://cs.wikipedia.org/wiki/Herakles[20. 1. 2013]

10. 11. Převzato z: http://cs.wikipedia.org/wiki/Herakles[20. 1. 2013]

12. 13. G. Reni Převzato z: http://www.artinvest2000.com/pages/guido_reni-nessus.html [20. 1. 2013] F. Lemoine Převzato z: http://www.cab.u-szeged.hu/cgfa/l/p-lemoine2.htm [20. 1. 2013]

14. 15. Valdštejnská zahrada, Praha Převzato z: http://teegeeessays.blogspot.cz/2011/11/ iv-exceptional-picture-vases.html [20. 1. 2013] Valdštejnská zahrada, Praha Převzato z: http://old.radio.cz/de/html/waldstein_palais.html [20. 1. 2013]

16. R. Tegner Převzato z: http://www.tumblr.com/tagged/danmark [20. 1. 2013]

17. 18. Převzato z: http://cs.wikipedia.org/wiki/Herakles[20. 1. 2013] F. Lemoyne Převzato z: http://cs.wikipedia.org/wiki/Herakles[20. 1. 2013]

19. 20. Převzato z: http://cs.wikipedia.org/wiki/Herakles[20. 1. 2013]

ŘEŠENÍ Héraklés v kolébce zardousil hady. Boj s nemejským lvem. Hérakles bojuje s hydrou. Héraklés chytá Artemidinu laň. Boj s erymantským kancem. Zkrocení býka krále Mínoa. Héraklés a Kerberos. Héraklés vraždí svoje děti. Héraklés pochytal Diomédovy koně. Boj s Amazonkami. Zápas s Antaiem. Héraklés u Omfaly. Kentaur unáší Deianeiru. Héraklés a Iola. Héraklés bojuje s Kentaurem. Héraklés bojuje s hydrou. Héraklés osvobozuje Prométhea. Héraklés vystupuje na Olymp. Héraklés bojuje s Acheólem. Héraklés přebírá od Atlanta nebeskou klenbu.

Použité zdroje ŠIFTOVÁ, J.: Kořeny evropské kultury. Liberec: Podještědské gymnázium 2011. 178 s. ŠIFTOVÁ, J.: Kořeny evropské kultury – příručka pro učitele. Liberec: Podještědské gymnázium 2011. 216 s. ŠIFTOVÁ, J., MACHAČNÝ, J.: Kořeny evropské kultury – soubor interaktivních pomůcek. Liberec: Podještědské gymnázium 2011. Fotografie v mapě převzaty z internetových zdrojů cs.wikipedia.org/wiki/Héraklés antickamesta.websnadno.cz greek-gods.info greeklandscapes.com mlahanas.de reckovdetailech.cz stare-recko.wgz.cz trueknowledge.com Zdroje ostatních ilustrací uvedeny u jednotlivých snímků.