Jan Chudina místopředseda představenstva

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Černoch Michal Školoudová Lenka
Integrované dopravní systémy 2013
Název projektu: „Aby byl domov domovem I“ Registrační číslo projektu: CZ.1.15/3.3.00/ SEZNAMTE SE S PROJEKTEM „Aby byl domov domovem I“ realizovaném.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Česká asociace organizátorů veřejné dopravy ve světle roku 2010 Lázně Bohdaneč 2011.
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS
ČD a integrace odbavovacích systémů
Název projektu Moderní škola Registrační číslo projektu
Dopravní fakulta Jana Pernera Katedra technologie a řízení dopravy
Česká asociace organizátorů veřejné dopravy květen 2011 – květen 2012 Žďár nad Sázavou 2012.
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
softwarová řešení pro osobní dopravu
Projekty a projektové záměry
Ing. Antonín Blažek Náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu
ODBAVOVACÍ A INFORMAČNÍ SYSTÉMY
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
Martin Rejzl XIX. seminář Integrované dopravní systémy
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 S PŘECHODEM DESÍTKY
Projekty EOC v ČR v období
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Integrovaný dopravní systém
GX SOLUTIONS, a.s. Výrobce a dodavatel komplexních řešení pro monitorování a správu různých typů vozového a strojového parku v rozličných oblastech působení.
JEDNOTNÝ ODBAVOVACÍ SYSTÉM V ODIS
Elektronické odbavování cestujících v IDS v ČR- příprava národního standardu květen 2013 INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY
Integrovaná doprava Plzeňska a veřejná doprava v Plzeňském kraji
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Plynofikace vozového parku
Integrace technických parametrů EOC v IDS
Charakteristické znaky MHD
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Vyhledávání dopravního spojení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martin Dlouhý. Vytvořeno dne Nový začátek (New.
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
1 European Bus System of the Future Evropský autobusový systém budoucnosti Ing. Jan Barchánek
Plzeňská kartastrana 1 eTown s Plzeňskou kartou.
Česká republika: Železniční doprava Hospodářský zeměpis
Zavedení MHD zdarma ve Frýdku – Místku 2011
ROZVOJ VEŘEJNÉ DOPRAVY VE ZLÍNSKÉM KRAJI
Jindřichohradecké místní dráhy, a.s. Dvacet let působení v regionu Tak trochu jiná dráha.
Ú s t e c k ý k r a j Varnsdorf, Odbor dopravy a silničního hospodářství Dopravní obslužnost, oblast Šluknovsko Tisková konference k zahájení.
Plzeňské městské dopravní podniky, a. s.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
2 OBSAH 2 1HISTORIE SPOLEČNOSTI 2HLAVNÍ ČINNOSTI SPOLEČNOSTI 3CENTRÁLNÍ PNEUSERVIS ( CP )  Minulost  Správa pneumatik  Nákup pneumatik  Činnosti středisek.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
EgroNet. Co je EgroNet  Projekt výstavy Expo 2000 v Hannoveru  Systém příměstské osobní dopravy  Spojuje Karlovarský kraj, Bavorsko, Duryňsko a Sasko.
Bezkontaktní čipová karta v Pražské integrované dopravě OPENCARD
Společné projekty PID a SID
Lázně Bohdaneč Integrovaná doprava Plzeňska současný stav a možnosti rozvoje Ing. Zdeňka Kmochová.
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
SOUČASNÝ STAV A STRATEGIE PROJEKTU OPENCARD OPENCARD v Praze, dne:
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Terminál Hranečník Ostrava 2015.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
2 Řeka Jizera Největší pravostranný přítok Labe (cca 165 km). Pramen na svahu hory Smrk v Jizerských horách. Soutok s Labem u Lázní Toušeň a Káraného.
Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě.
Odbavování cestujících Českých drah v tarifech IDS Ing. Petr Vychodil.
ODBAVOVACÍ SYSTÉM V MHD JIHLAVA Martin Zachariáš.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Informace o projektech v IDS JMK
XII. Konference samospráv Olomouckého kraje
Vymoženosti z měst patří i do menších obcí
4D přístup k integraci ve veřejné dopravě
Integrované dopravní systémy Žďár na Sázavou 15. května 2019
Transkript prezentace:

Jan Chudina místopředseda představenstva ROZVOJOVÉ ZÁMĚRY Jan Chudina místopředseda představenstva

Představení společnosti… Společnost VAMONT Regio a.s. byla založena dne 19.6.2008 Důvodem pro založení nové společnosti VIAMONT Regio a.s. bylo soustředit aktivity společnosti VIAMONT a.s. v osobní drážní dopravě do samostatné společnosti. 1.1.2011 došlo vkladem části podniku samostatné Divize osobní doprava do založené společnosti VIAMONT Regio a.s. k přechodu všech práv a povinností, vyplývajících ze smluv o závazku veřejné služby a veškerých ostatních smluv, ze společnosti VIAMONT a.s. na společnost VIAMONT Regio a.s.

Od 1.1.2011 přecházejí aktivity provozování veřejné osobní drážní dopravy ze společnosti VIAMONT a.s. na společnost VIAMONT Regio a.s.

Dne 25. května 2011 byly získány certifikáty ČSN EN ISO 9001:2009 ČSN EN ISO 14001:2005 ČSN EN OHSAS |18001:2008

DE PL ÚSTÍ NAD LABEM new region LIBERECKO since July,2010 region KRÁLOVEHRADECKO since 1997 PL PRAGUE DE region KARLOVARSKO since 1998 region MORAVSKOSLEZSKO since January,2010 SVK AT

043 Trutnov – Královec st.hr. … 19 km/ 1 vehicle 045 Trutnov – Svoboda n/Úp. … 10 km/ 1 vehicle

Královehradecko Trutnov hl.n. – Svoboda nad Úpou délka 10 kilometrů 17 párů vlaků Trutnov hl.n. – Jelenia Gora sezónní víkendový provoz délka 19 km 3 páry vlaků 12. prosinec 1997 - je zahájen provoz pravidelné osobní železniční dopravy na pronajaté trati č. 045 Trutnov - Svoboda nad Úpou 5. červenec 2008 – je zahájen provoz pravidelné víkendové osobní drážní dopravy na trati č.043 Trutnov hl.n. – Královec – Lubawka – Jelenia Góra

145 Sokolov – Kraslice st.hr. … 27 km/ 4 vehicles 149 K.Vary d.n. – M.Lázně … 53 km/ 2 vehicles

Karlovarsko Sokolov – Kraslice státní hranice délka 28 kilometrů 15 párů vlaků Sokolov – Karlovy Vary (přímý spoj Zwickau - Karlovy Vary- Mariánské Lázně) délka 26 kilometrů 3 páry vlaků o víkendu Karlovy Vary d.n. – Mariánské Lázně délka 53 kilometrů 28.5. 1998 – je zahájen provoz pravidelné osobní železniční dopravy na pronajaté trati č.145 Sokolov – Kraslice 28.5.2000 –´je obnoven provoz na hraničním přechodu Kraslice – Klingental 10.12. 2006 – zahájena pravidelná osobní drážní doprava Karlovy Vary d.n. – Mariánské Lázně

LIBERECKO 28.8.2010 zahájen přeshraniční provoz pravidelné osobní železniční dopravy v úseku Kořenov-Harrachov-Jakuszyce-Szklarska Poreba-Jelenia Góra ve spolupráci VIAMONT a.s.-Przewozy Regionalne (PL) Jelenia Góra Szklarska Poreba Górna Kořenov

MORAVSKOSLEZSKO 1.1.2010 je regionální osobní drážní doprava  na 20 km dlouhé regionální dráze Milotice nad Opavou – Vrbno pod Pradědem. Milotice nad Opavou to Vrbno pod Pradědem provozována společností VIAMONT a.s.

Platby v dopravě Bezkontaktní čipová karta časová nebo i jednotlivá jízdenka v elektronické podobě, funkce elektronické peněženky kontrola, nahrávání jízdenek a obsluha elektronické peněženky pomocí čtečky POP

Platby v dopravě Příklad komunikace Pilotní projekt „Platby v dopravě“ využívá zavedeného a ověřeného HW od společnosti ODP - Přenosných osobních pokladen POP mobilních platebních terminálů od renomovaného výrobce Hypercom. Idea, kterou projekt ověřuje v praxi, je zaměřena zejména na cestující, kteří budou moci pomocí své bankovní karty nabít svoji elektronickou pěněženku na své bezkontaktní čipové kartě či si zakoupit nákladnější časový kupón. Příklad komunikace cestující si přeje platit kartou na přenosné osobní pokladně (POP) zvolí obsluha typ platby „kartou“ pomocí mobilního platebního terminálu je provedena standardní platební transakce (zákazník zadává PIN na PINpadu mobilního platebního terminálu po úspěšném provedení transakce je na displeji mobilního platebního terminálu zobrazen QR kód, který obsahuje všechny potřebné informace pro POP obsluha pomocí čtečky integrované na POP provede přečtení zobrazeného kódu následně je dokončena účetní operace v POP a vytištěny doklady pro zákazníka

Společná nástupní hrana vlak/bus Přestupní terminál Svoboda n/Úpou Společná nástupní hrana vlak/bus Terminál je vybaven moderním on-line informačním panelem, který cestujícím nabízí aktuální časy odjezdů autobusů, vlaků, skibusů i cyklobusů z nádraží, aniž by museli složitě pátrat ve starých jízdních řádech.

Přestupní terminál Vrbno pod Pradědem ?

Koncepce vozidel DMU (ATR 220) 812, 812 + 012 / 813+913

Koncepce vozidel 810, 810 + 010 RS1 Regio-Shuttle