Jan Chudina místopředseda představenstva ROZVOJOVÉ ZÁMĚRY Jan Chudina místopředseda představenstva
Představení společnosti… Společnost VAMONT Regio a.s. byla založena dne 19.6.2008 Důvodem pro založení nové společnosti VIAMONT Regio a.s. bylo soustředit aktivity společnosti VIAMONT a.s. v osobní drážní dopravě do samostatné společnosti. 1.1.2011 došlo vkladem části podniku samostatné Divize osobní doprava do založené společnosti VIAMONT Regio a.s. k přechodu všech práv a povinností, vyplývajících ze smluv o závazku veřejné služby a veškerých ostatních smluv, ze společnosti VIAMONT a.s. na společnost VIAMONT Regio a.s.
Od 1.1.2011 přecházejí aktivity provozování veřejné osobní drážní dopravy ze společnosti VIAMONT a.s. na společnost VIAMONT Regio a.s.
Dne 25. května 2011 byly získány certifikáty ČSN EN ISO 9001:2009 ČSN EN ISO 14001:2005 ČSN EN OHSAS |18001:2008
DE PL ÚSTÍ NAD LABEM new region LIBERECKO since July,2010 region KRÁLOVEHRADECKO since 1997 PL PRAGUE DE region KARLOVARSKO since 1998 region MORAVSKOSLEZSKO since January,2010 SVK AT
043 Trutnov – Královec st.hr. … 19 km/ 1 vehicle 045 Trutnov – Svoboda n/Úp. … 10 km/ 1 vehicle
Královehradecko Trutnov hl.n. – Svoboda nad Úpou délka 10 kilometrů 17 párů vlaků Trutnov hl.n. – Jelenia Gora sezónní víkendový provoz délka 19 km 3 páry vlaků 12. prosinec 1997 - je zahájen provoz pravidelné osobní železniční dopravy na pronajaté trati č. 045 Trutnov - Svoboda nad Úpou 5. červenec 2008 – je zahájen provoz pravidelné víkendové osobní drážní dopravy na trati č.043 Trutnov hl.n. – Královec – Lubawka – Jelenia Góra
145 Sokolov – Kraslice st.hr. … 27 km/ 4 vehicles 149 K.Vary d.n. – M.Lázně … 53 km/ 2 vehicles
Karlovarsko Sokolov – Kraslice státní hranice délka 28 kilometrů 15 párů vlaků Sokolov – Karlovy Vary (přímý spoj Zwickau - Karlovy Vary- Mariánské Lázně) délka 26 kilometrů 3 páry vlaků o víkendu Karlovy Vary d.n. – Mariánské Lázně délka 53 kilometrů 28.5. 1998 – je zahájen provoz pravidelné osobní železniční dopravy na pronajaté trati č.145 Sokolov – Kraslice 28.5.2000 –´je obnoven provoz na hraničním přechodu Kraslice – Klingental 10.12. 2006 – zahájena pravidelná osobní drážní doprava Karlovy Vary d.n. – Mariánské Lázně
LIBERECKO 28.8.2010 zahájen přeshraniční provoz pravidelné osobní železniční dopravy v úseku Kořenov-Harrachov-Jakuszyce-Szklarska Poreba-Jelenia Góra ve spolupráci VIAMONT a.s.-Przewozy Regionalne (PL) Jelenia Góra Szklarska Poreba Górna Kořenov
MORAVSKOSLEZSKO 1.1.2010 je regionální osobní drážní doprava na 20 km dlouhé regionální dráze Milotice nad Opavou – Vrbno pod Pradědem. Milotice nad Opavou to Vrbno pod Pradědem provozována společností VIAMONT a.s.
Platby v dopravě Bezkontaktní čipová karta časová nebo i jednotlivá jízdenka v elektronické podobě, funkce elektronické peněženky kontrola, nahrávání jízdenek a obsluha elektronické peněženky pomocí čtečky POP
Platby v dopravě Příklad komunikace Pilotní projekt „Platby v dopravě“ využívá zavedeného a ověřeného HW od společnosti ODP - Přenosných osobních pokladen POP mobilních platebních terminálů od renomovaného výrobce Hypercom. Idea, kterou projekt ověřuje v praxi, je zaměřena zejména na cestující, kteří budou moci pomocí své bankovní karty nabít svoji elektronickou pěněženku na své bezkontaktní čipové kartě či si zakoupit nákladnější časový kupón. Příklad komunikace cestující si přeje platit kartou na přenosné osobní pokladně (POP) zvolí obsluha typ platby „kartou“ pomocí mobilního platebního terminálu je provedena standardní platební transakce (zákazník zadává PIN na PINpadu mobilního platebního terminálu po úspěšném provedení transakce je na displeji mobilního platebního terminálu zobrazen QR kód, který obsahuje všechny potřebné informace pro POP obsluha pomocí čtečky integrované na POP provede přečtení zobrazeného kódu následně je dokončena účetní operace v POP a vytištěny doklady pro zákazníka
Společná nástupní hrana vlak/bus Přestupní terminál Svoboda n/Úpou Společná nástupní hrana vlak/bus Terminál je vybaven moderním on-line informačním panelem, který cestujícím nabízí aktuální časy odjezdů autobusů, vlaků, skibusů i cyklobusů z nádraží, aniž by museli složitě pátrat ve starých jízdních řádech.
Přestupní terminál Vrbno pod Pradědem ?
Koncepce vozidel DMU (ATR 220) 812, 812 + 012 / 813+913
Koncepce vozidel 810, 810 + 010 RS1 Regio-Shuttle