Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – 6. 4. 2004 Implementace projektů mobility v ČR.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě za období 2005 až 2012 VÝROBA za uvedené období celkem: ks vozidel PRODEJE za uvedené období celkem:
PEČKY Václav Dřízhal ©2007 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1 MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ KOMUNIKACE,VYJEDNÁVÁNÍ.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Analýza dotazníků projektu National Teams of ECVET Experts
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
9 CELÁ ČÍSLA
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem - Aplikovaný výzkum prof. Jiřina Jílková Biomedicínský výzkum Ústí nad Labem, 23. května
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
Zápis čísla v desítkové soustavě
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Středisko náhradní rodinné péče o. s. Projekt Centrum podpory NRP je realizován za podpory Nadace
Stav a vývoj vzdělávacích systémů v Evropě: cíle, směřování, indikátory Simona Pikálková Ústav pro informace ve vzdělávání Lisabonské cíle vzdělávání v.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
PODPORA DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V PRAZE PROSTŘEDNICTVÍM STRUKTURÁLNÍCH FONDŮ EU PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI HOTEL MODRÁ RŮŽE, RYTÍŘSKÁ, PRAHA.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Projekty na podporu cílů vzdělávací politiky ČR v kontextu Lisabonské strategie a dalších iniciativ EU Jana Švecová MŠMT odbor pro záležitosti EU 20.října.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – KVALITA V PROJEKTECH MOBILITY LEONARDO DA VINCI metodika.
VZDĚLÁVÁNÍ ÚČASTNÍKŮ KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB VE SPRÁVNÍCH OBVODECH HL. MĚSTA PRAHY.
Rozvoj kapacit dalšího profesního vzdělávání v Královéhradeckém kraji grantové schéma kraje pro období 2004 – 2006 Olga Zumrová.
NOVÉ MOŽNOSTI V PROGRAMECH EU Sněm RVŠ - Praha,
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
Přednost početních operací
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Transkript prezentace:

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – Implementace projektů mobility v ČR

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – POČET PŘEDLOŽENÝCH PROJEKTŮ MOBILIT Rok Počet předložených projektů Celkem

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – Počet předložených projektů

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – POČET SCHVÁLENÝCH PROJEKTŮ MOBILIT CELKEM: 481 LEONARDO I: 156 LEONARDO II: 325 Rok Počet schválených projektů Celkem

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – Počet schválených projektů mobilit dle let

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – Počet schválených projektů podle cílových skupin Rok Celkem Osoby v počátečním odborném vzdělávání Studenti vysoké školy Mladí pracovníci a čerství absolventi Manažeři rozvoje lidských zdrojů Jazykoví specialisté 1 1

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – POČET ÚČASTNÍKŮ CELKEM:5 310 LEONARDO I:1 463 LEONARDO II:3 847 RokPočet účastníků Celkem3 847

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – Počet účastníků dle let

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – CÍILOVÉ SKUPINY Podíl cílových skupin na počtu účastníků: Účastníci % Osoby v POV 66 Studenti VŠ 6 Pracovníci, absolventi 8 Učitelé, lektoři 20 Jazykoví specialisté 0,05

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – Počet účastníků v cílových skupinách

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – FINANČNÍ PROSTŘEDKY LEONARDO - MOBILITY Rok Částka (EUR) Celkem Rok

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – CÍILOVÉ SKUPINY Podíl cílových skupin na celkovém rozpočtu: Finance % Osoby v POV 47,56 Studenti VŠ 21,59 Pracovníci, absolventi 15,62 Učitelé, lektoři 15,18 Jazykoví specialisté 0,05

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – Podíl cílových skupin na celkovém rozpočtu mobilit

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – PRIORITY 2000 – zaměstnatelnost 2.partnerství 3.sociální integrace 4.adaptabilita a podnikatelství 5.nové technologie 6.transparentnost 2003 – oceňování učení 2.nové formy učení a výuky a základní dovednosti v rámci odborného vzdělávání 3.poradenství

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – Podíl priorit v projektech

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – Podíl priorit v projektech Rok

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – Počet projektů z jednotlivých krajů

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – Počet účastníků z jednotlivých krajů

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – Podíl cílových zemí v procentech GRIRLEENOPSRCYSLOBGISLLUPL 2,141,930,86 0,64 0,21 %%%%%% Země SRNUKANLITFRSPSDKFINBE %31,4810,068,578,357,496,214,28 3,64 2,36 %%%%%% Celkem 23 zemí

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – Procentuální podíl cílových zemí

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – DÉLKA MOBILITY Osoby v POV týdny (76 %) VŠ studenti 3 – 4 měsíce (64 %) Mladí pracovníci 3 měsíce (86 %) Vzdělavatelé 1 týden (85 %)

Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – PODPORA Z LEONARDA Na projekt: Osoby v POV : VŠ studenti : Prac./absol.: Vzdělavatelé: Na účastníka :1 000 Osoby v POV : 790 VŠ studenti :2070 Prac./absol.:2070 Vzdělavatelé: 960