XXIX. Mezikrajské dny klinické biochemie 2011, Seč Jana Sedláková, OKBH Oblastní nemocnice Kladno.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Souborný katalog ČR pod systémem ALEPH 500 Knihovny současnosti 2003 Národní knihovna ČR PhDr. Eva Svobodová – Mgr.Danuše Vyorálková Souborný katalog ČR.
Advertisements

Zkušenosti z posuzování klinických laboratoří
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Adresář o vás a pro vás Danuše Vyorálková Seč, 2006.
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
Informační systém pro řízení jakosti na ONM Bělohlávek O. 47. DNM – Havlíčkův Brod ONM - PET centrum, Nemocnice Na Homolce, Praha.
Přednáška č. 3 Normalizace dat, Datová a funkční analýza
IS. MUNI. CZ a služba pro odhalování plagiátů 7
DRMS forum Brno, září 2009 Mgr. Daniela Kobilková Praha, 7. září 2009.
Jan Zmátlík / Petr Pošvic / Martin Rendl
MĚSTSKÝ ROK INFORMATIKY GIS – současnost a budoucnost mapových služeb města Plzně gis.plzen-city.cz Václav Kučera Správa GIS, Správa informačních.
Ing. Stanislav Blažek Ph.D. Jindřich Juhaňák
Bibliotheca academica – Cíle a perspektivy vysokoškolských knihoven 2008 Referenční služby online: rozvoj služeb knihoven ČVUT Ilona TRTÍKOVÁ
Program Systém vedení praxí. Program Systém vedení praxí  zjednodušení administrativních prací při umísťování žáků na provozní pracoviště ve firmě 
SYSTEMIZACE PRACOVNÍCH MÍST
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Řízení přístupových práv uživatelů
Dopady zavedení registru práv a povinností na orgány veřejné moci.
Setkání klinických uživatelů 2010 Petr Folwarczný.
Jako intranet Bc. Jan Beneš. Intranet - obecná funkcionalita  sdílení dokumentů  diskusní fórum  databáze kontaktů  novinky a aktuality  firemní.
SPRÁVA ZÁKLADNÍCH REGISTRŮ Listopad CÍL PREZENTACE 1.Jak vznikl nový úřad 2.Proč nový úřad vznikl.
5. a 6. listopadu 2007Vojtěch Zvěřina PRAHA ročník setkání uživatelů GEPRO a ATLAS MISYS - PASPORTY - praxe, vývoj a výhled.
DSPACE na ZČU v Plzni 5. setkání uživatelů Dspace, Ostrava Ing. Radka Tichá Mgr. Anna Andrlová.
Spisová služba GINIS Bc. Jan Podloučka.
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
Absolventská práce 2002 Aplikace XML rozhraní v prostředí krajského úřadu Autor : Marek Cop Vedoucí : Ing. Petr Pavlinec 2002.
JIP a KAAS Co umí. A co nabízí ve vztahu k základním registrům.
Zkrocená byrokracie? Úřadovna Lucie Vařechová
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Strana 1 © Vema, a. s., 7. dubna 2015 Intranetová řešení v PIS DS -Personalis 2005.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Serials Solutions – další krok k rozvoji informačních e-služeb knihoven ČVUT Ilona Trtíková Bibliotheca academica – Cíle a perspektivy vysokoškolských.
DSpace a jeho možnosti z hlediska zpřístupňování VŠKP Mgr. Pavla Rygelová Ústřední knihovna VŠB-TU Ostrava Seminář Systémy pro zpřístupňování VŠKP : zkušenosti,
Podpora a rozvoj komunikační infrastruktury ISVS Ing. Lubomír Moravčík
Dokumentace systému managementu jakosti
OP Rybářství 2007 – 2013 Portál farmáře jako nový nástroj v komunikaci mezi žadateli a SZIF v rámci OP Rybářství. Ing. Antonín Vavrečka Oddělení metodiky.
Informace o Sekci veřejné správy ČIIA Ing. Šárka Kavková.
Open Journal System Lucie Vyčítalová Univerzitní knihovna UPa 5. setkání českých uživatelů systému Dspace Prosazování politiky otevřeného přístupu Vysoká.
E-LEARNINGOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ TVŮRCŮ A UŽIVATELŮ JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ.
Dokumentace informačního systému
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Realizační tým ICZ duben 2005
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Implementace spisové služby v prostředí městských úřadů
Systém pro podporu komunitního plánování
Implementace EQAVET v ČR
ISSS 2003 Koncept využitelných stávajících datových zdrojů pro Portál veřejné správy ISSS 2003 Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Václav Koudele.
Školení, Náchod 18. dubna 2007 Seriály v Souborném katalogu ČR Danuše Vyorálková.
Ministerstvo informatiky Cíle a plány 2003 Vladimír Mlynář ISSS
Vnitroorganizační normy
Vazba IS Munis a aplikace Czech POINT
Zásady SLP, ČSN EN ISO 15189:2003 SLP – správná laboratorní práce
Úvod do studia Strategie vyhledávání zdrojů Robert Zbíral.
2 Karla Halenková Setkání uživatelů 2001 Báze znalostí produkt pro naplnění uživatelem.
Dokumentace k zajištění BOZP
Tomáš Režňák 5. dubna 2005 webmasterské setkání v rámci konference ISSS Centrum dopravního výzkumu Brno Intranet jako pomocník webmastera.
Helios Orange - Implementace systému
Dynamica, a.s. Boris Bělousov Intranet MMHK. 6 přínosů pro pracovníky úřadu Projekt implementace Názory z úřadu Mgr. Denisa Netolická, vedoucí odboru.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
ODBOR SLUŽEB Seminář pro vedoucí pracovníky infrastrukturních útvarů NK ČR 13. ledna 2016.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Nábor a výběr zaměstnanců
Nástroje podpory uživatelů
BEZPEČNOST NA KONTAKTNÍCH MÍSTECH Czech POINT
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
GaP a správa úvazků.
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 2
WEDA – řízené úložiště dokumentů Sociální agendy
monitorovacích indikátorů a kvality realizace SPL MAS
Transkript prezentace:

XXIX. Mezikrajské dny klinické biochemie 2011, Seč Jana Sedláková, OKBH Oblastní nemocnice Kladno

„aktualitky“ za rok 2010  Import dat z LIS do SLP  Import z číselníku metod – referenční rozmezí  Import najednou - import změn a aktualizací  Verifikační protokol v SLP  Rozšíření počtu hodnot, propojení verifikačního protokolu s LP, možnost vkládat odkazy na aktuální verifikační protokol v textu

„aktualitky“ za rok 2010  Agendy EHK  Možnost uložení výsledků EHK do SLP  Nyní ručně  Připravuje se on-line způsob - uživatelé SLP si importem uloží data EHK do SLP  Číslování dokumentace, propojení číselníků  Na přání uživatelů

Jeden problém možno řešit více způsoby  Uživatel A -   Uživatel B -   Není pracoviště, kde by SLP bylo využito na 100 %

Aktuality rok 2011 Připojení externího dokumentu  Dokument není přímo v SLP  Využití nástroje pro řízení dokumentace  Dokument je dostupný, je řízený a součástí dokumentace  … příbalové letáky, certifikáty, příručky, manuály, externí dokumentace, …

Aktuality rok 2011 EŘD

Aktuality rok 2011 Elektronické řízení dokumentace

Elektronické seznámení pracovníka s dokumentací  Jakého pracovníka?  S jakou dokumentací?

SLP – nástroj pro autory  Se SLP pracuje několik pracovníků  Se SLP pracují všichni vedoucí pracovníci  Se SLP pracují vedoucí úseků – laboranti, administrativní pracovnice laboratoře  Okruh pracovníků, kteří nemají přístup do SLP jako autoři - pasivní čtenáři nezískají v systému orientaci pro pochopení souvislostí

EŘD mění okruh zúčastněných  Lze zapojit všechny pracovníky  Lze přesně definovat, do čeho budou zapojeni

Původní myšlenka EŘD  Co nejvíce „sestřelit“ papíry  Místo formuláře „seznámení s dokumentem“  Seznámit / elektronicky nabídnout povinně k přečtení  dokument ve stavu 4 = řízený dokument  všem pracovníkům  Evidence seznámení s dokumentem v systému

Nastavení EŘD  „Silný“ správce dokumentace = správce SLP  Nastavení přístupů  Skupiny pracovníků podle úseků, podle odborností, ….  Skupiny dokumentů podle systému kvality, podle odborného nebo organizačně-provozního zaměření  Skupiny autorů – kontroly, revize, připomínky

Příklady:  Skupiny dokumentů pro laboranty na biochemii, hematologii  Skupiny dokumentů pro všechny pracovníky pro rozdílů (provozní řád, směrnice …)  Skupiny uživatelů – čtenářů podle úseků, podle pracovního zaměření či podle úrovně pracovníka v hierarchii laboratoře … NZLP, VŠ, vedoucí úseků, …

Možnosti pro autory SLP  Dokončený dokument nadřízenému ke kontrole  Údajně dokončený dokument odešle nadřízený zpět k dokončení, přepracování, …  Dokument k připomínkování více kolegům  Dokumenty k revizi, k aktualizaci ….  Neomezené možnosti pro vedoucí pracovníky  Čím větší kolektiv, tím lépe  … tím náročnější pro správce dokumentace

SLP = kolektivní nástroj  EŘD – podporuje týmovou práci  Nástroj pro manažera kvality  Logické provázání dokumentace

První ohlasy uživatelů na EŘD  Pozitivní!  Začínáme …  Setkání uživatelů – podzim 2011  … setkání šikovných správců SLP

Závěrem …  SLP posouvá na úroveň slušných IS určených pro organizace zabývající se systémy kvality  sebelepší elektronický kontakt nenahradí funkční mezilidskou komunikaci  dobře nastavený kolektiv využije systém SLP  sebelepší systém je k ničemu bez lidského přístupu „od srdce“  Vše závisí od lidí … ! ?

Děkuji za pozornost