Unikátní test brždění vlaku Velim, 25. května 2009 Držte se!
Držte se! Ve vlaku tam Na okruhu Ve vlaku zpět Jak brzdí různé vlaky při různých rychlostech? Aktuální statistiky nehod Drážní inspekce Fotografie a příběhy zbytečných nehod kvůli nepozornosti Na okruhu Test rychlobrzdy v 80, 120 a 160 km/h Zastaví strojvedoucí před figurínou znázorňující člověka na trati? Test účinku rychlobrzdy při rychlosti 160 km/h na cestující Ve vlaku zpět Prezentace Výzkumného Ústavu Železničního, a.s.
Regionova 40 km/h 92 m 60 km/h 237 m 80 km/h 443 m Dvouvozová Regionova 50 cestujících Rovná suchá trať Celková hmotnost 44 tun 40 km/h 92 m 60 km/h 237 m 80 km/h 443 m
Rychlík 80 km/h 519 m 110 km/h 615 m 140 km/h 1018 m Lokomotiva, 8 vozů druhé třídy, 1 vůz první třídy 400 cestujících Rovná suchá trať Celková hmotnost 374 tun 80 km/h 519 m 110 km/h 615 m 140 km/h 1018 m
Nákladní vlak 50 km/h 360 m 70 km/h 665 m 85 km/h 947 m Lokomotiva, 25 výsypných vozů ložených štěrkem Rovná suchá trať Celková hmotnost 1975 tun 50 km/h 360 m 70 km/h 665 m 85 km/h 947 m
Počet přejetých
Počet nehod na přejezdech
Každoročně zemře pod koly vlaku přes 200 lidí
46 % nehod na přejezdech je tam, kde jsou červená výstražná světla!
Nejvíce osob je zraněno na přejezdech s červenými výstražnými světly, nikoliv tam, kde jsou jen kříže!
Přejezdy od začátku roku
Přejetí od začátku roku
Letos zemřelo a bylo zraněno nejvíce lidí na přejezdech s výstražnými světly!
Zranění a usmrcení na železnici od začátku roku
Postřekov, 1. února 2005
Dobřany, 1. července 2005
Oloví, 5. října 2005
Klatovy, 6. června 2006
Staňkov, 1. července 2006
Kaznějov, 5. října 2008
Protivín, 8. října 2008
Třemošná, 3. dubna 2009
Boršov, 19. dubna 2009
Nepomuk, 13. října 2005
Lidská blbost v přímém přenosu Zdroj: Zdroj: www.youtube.com