SPOLEČNÉ ZNAKY ČLOVĚKA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLANETA ZEMĚ A VZNIK ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

SAVCI.
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Život na Zemi.
Základní skupiny živočichů
Prvouka 3. ročník Gabriela Mikulková 2012
Živá a neživá příroda 3. ročník
TŘÍDĚNÍ ŽIVOČICHŮ.
Živočichové opakování Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
SPOLEČNÉ ZNAKY ČLOVĚKA S OSTATNÍMI ŽIVOČICHY
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
SAVCI Savci mají kostru. Řadíme je mezi obratlovce.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Projevy života Život je jeden z nejsložitějších přírodních dějů, které probíhají v organismech. Hlavní projevy života: PŘÍJEM POTRAVY VYLUČOVÁNÍ DÝCHÁNÍ.
ŽIVOČICHOVÉ.
Rozmanitost přírody Základní společné znaky živých organismů
Životní projevy rostlinné buňky Mgr. Helena Roubalová
ŽIVOČICHOVÉ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ŽIVOČICHOVÉ – znaky života
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis – Biologie rostlin
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: RISKUJ VY_inovace_32_PR6_10
Savci 4. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Člověk Člověk je společně s živými organizmy součástí živé přírody.
Živočichové ve volné přírodě - savci
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
PROJEVY ŽIVOTA.
Živá příroda.
Živočichové Dělení.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Člověk – životní podmínky, lidské tělo
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM SAVCI ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky se společnými znaky třídy savců,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Co jsme již poznali.
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
 AUTOR: Ing. Tereza Kovalská  NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Projevy života  ROČNÍK: 6. ročník ZŠ  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Přírodopis.
Chemické složení živých organismů
PLANETA ZEMĚ A VZNIK ŽIVOTA NA ZEMI
Projevy života, třídění organismů
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Význam ovzduší, vodstva, půd, rostlinstva a živočišstva na Zemi
BUŇKA – základ všech živých organismů
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
VY_32_ INOVACE_ 06_ PŘÍRODOVĚDA 5
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
Člověk je součástí přírody
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Obratlovci-prezentace
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název prezentace (DUMu): Vlastnosti živých soustav
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_117_Obratlovci
Ověř si své znalosti z živočišné říše!
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
Buňka Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základní stavbou rostlinné a živočišné buňky. Materiál je plně.
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
SPOLEČNÉ ZNAKY ČLOVĚKA S OSTATNÍMI ŽIVOČICHY
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Př_16_Člověk a příroda
Živočichové.
Živé organismy.
Autor: Mgr. Aranka Kopišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_01_PŘÍRODOPIS
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

SPOLEČNÉ ZNAKY ČLOVĚKA S OSTATNÍMI ŽIVOČICHY

JE ČLOVĚK ORGANISMEM ? mikroskopem Ž I V Á B Y T O S T B U Ň K Y Organismus je:       Slovo pochází z řeckého organon, což znamená instrument. Základní složkou živých organismů jsou:    Ž I V Á B Y T O S T   B U Ň K Y Čím můžeme buňky pozorovat? mikroskopem

CO UŽ VÍŠ. Zkus si vždy odpovědět, po poslední 6 CO UŽ VÍŠ? Zkus si vždy odpovědět, po poslední 6.otázce se dozvíš správné odpovědi Člověk je spolu s ostatními živočichy součástí: Člověk patří do skupiny: Patříme mezi obratlovcE, protože máme: Člověk rodí živá: Mláďata sají mateřské mléko, proto patříme do třídy: S ostatními živočichy se vyznačujeme společnými : živé přírody živočichů páteř složenou z obratlů mláďata savců životními projevy

ŽIVOTNÍ PROJEVY Jaké má člověk životní projevy? Je jich 7. (určitě bys některé dokázal vyjmenovat) Je jich 7. Všechny se postupně dozvíš.

Dýchání 2. Příjem potravy a živin

3. vylučování odpadních látek 4. Rozmnožování

6. volný pohyb 5.růst a vývoj

7.reakce na změny prostředí (smysly)