Vtip, který Ti přinese štěstí!

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jedna chyba na ženě!! Když Bůh stvořil ženu, bylo to šestý den práce přesčas. Jeden anděl přišel a ptal se: “proč s ní ztrácíš tolik času?” A bůh odpověděl:
Advertisements

Rozhovor s Bohem.
ČÍNSKÉ PŘÍSLOVÍ.
CINSKE PRISLOVI.
Quelle couleur est-ce? Doplň.
Le lexique de Facebook Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských.
Irské štěstí OPRAVDU to funguje..
Expressions avec le verbe ÊTRE Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
Čtěte pomalu a tiše!  .
Prévisions météo Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Marta Bříštělová.  cause  conséquence  opposition.
Pays francophones Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Poslechněme píseň: Buď na mě hodná. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Recepční v hotelu Podpora méně frekventovaných jazyků SŠ – Francouzský jazyk.
PO ŠKOLE DO ŠKOLY Projekt OPVK č. CZ.1.07/1.1.32/ Tento projekt je spolufinancován Evropským Sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Přečti pořádně hlavně konec !!! a nepodváděj !! A hlavně si přečti konec, to nemá chybu, jsi na správném místě! Učitel filozofie jednoho dne přisel, do.
Liste de règles Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Expressions familières Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských.
Razvan, Jeremy, yohan, Matej, Zuzka. 1)Présentation du lycée 2)Les expériences 3)ABK6 et Saint-Gobain 4)L’Hermione et La Rochelle 1)Prohlídka lycea 2)Experimenty.
KARIN   Kalendář mi dneska praví,    že se tvůj svátek slaví,    proto spěchám napsat přání,    hodně dárků k pomilování.    Hlavně štěstí, lásku a to.
Logement - révision Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Ester Maternová. L´article définiLELALES L´article indéfiniUNUNEDES L´article contractéDUDE LADES AUA LAAUX.
Sur la route Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Dej dvojku červeného měj hezký večer a.
Qui / Que Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Article partitif Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Fj_4_188_comparer Marta Bříštělová. AdjectifBON, BONNE La cuisine de ma maman est ……………. Mes filles ne sont pas très ……………………. cuisinières. Ton copin.
Publicité Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Interdictions Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Enigmes Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Inscriptions Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Panneaux Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Tri des déchets Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Příběh o štěstí. Jakou cenu má jeden rok ptá se student, který propadl u závěrečné zkoušky. Jakou cenu má jeden měsíc ptá se matka, která předčasně porodila.
Jednoho dne jistý nevidomý muž seděl na schodech před budovou s kloboukem na nohou a tabulí s nápisem: "Jsem slepý. Prosím, pomozte mi.“
Magasins Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Subjonctif présent Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Příběh pro všechny tvrdě pracující
Tout et autres indéfinis. Tout 1)pronom (samostatné užití) 2)adjectif (spolu s podstatným jménem) 3)adverbe („úplně“)
EXERCICES LEXICAUX 1C. Page 32 / ex. 1: Vous n’avez pas eu l’idée de téléphoner? Idée = myšlenka, představa, nápad, ponětí, mínění, pomyšlení, názor…
Images superbes et très émouvantes..., un gamin qui sait parler aux marmottes! Krásné a velmi dojemné obrázky …, kluk, který ví, jak mluvit se svišti!
Projet Nancy-Brno Alimentation, restauration, hôtellerie Jak se jí ve Francii, jak se jí u nás.
P ROJET COMMUN SUR L ’ ALIMENTATION EN R ÉPUBLIQUE T CHÈQUE ET EN F RANCE ( – )
Alfons Mucha Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastFrankofonie Datum vytvoření Ročník3., 4. ročník.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je tiens le dialogue Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
La Joconde Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastŽivot ve Francii Datum vytvoření RočníkKvarta,
Les musées à Paris Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření Ročník3.,
Milan Kundera Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastFrankofonie Datum vytvoření Ročník3., 4. ročník.
Téma: Les boissons VY_32_INOVACE_292.
GE - Vyšší kvalita výuky
PRENDRE LE TRAIN Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření
Téma: À la table VY_32_INOVACE_297.
Rozhovor s NÍM.
La galette des rois Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření
Výchova přirozeného zdravi
Rozhovor s Bohem.
Rozhovor s NÍM.
Vtip, který Ti přinese štěstí!
Les Incas Les fils du Soleil Dlouho po Babylonu Velké Čínské zdi
Rozhovor s NÍM.
Vtip, který Ti přinese štěstí!
Příběh o štěstí.
Rozhovor s NÍM.
Až přečteš tento , zeptej se sám sebe: „Mám utéct?“
Jak začínají hádky ? středa, 2. ledna :27
Jedna chyba na ženě!! Když Bůh stvořil ženu, bylo to šestý den práce přesčas. Jeden anděl přišel a ptal se: “proč s ní ztrácíš tolik času?” A bůh odpověděl:
Jedna chyba na ženě!! Když Bůh stvořil ženu, bylo to šestý den práce přesčas. Jeden anděl přišel a ptal se: “proč s ní ztrácíš tolik času?” A bůh odpověděl:
VŠE O PENĚZÍCH..
Transkript prezentace:

Vtip, který Ti přinese štěstí! Vendre est idée représente un défi. Il consiste d'abord à obtenir l'accord de vos auditeurs sur votre message et ensuite à les inciter à agir. Utilisez la « Formule Motivante » mise en évidence par Dale Carnegie Training® pour que vos présentations incitent à une action : Preuve - Action - Bienfait. 30/09/2019 Copyright 1996-99 © Dale Carnegie & Associates, Inc.

Jednoho dne přišla do Bank of Canada stará dáma s velkým pytlem peněz Jednoho dne přišla do Bank of Canada stará dáma s velkým pytlem peněz. Trvala na tom, že chce mluvit s prezidentem, protože si chce založit účet a má na to opravdu hodně peněz Commencez votre présentation en relatant un événement qui suscite l'attention. Choisissez un événement qui concerne l'assistance. L'événement est la preuve qui vient appuyer l'action et qui prouve ses bienfaits. En commençant par un événement motivant, vous préparez votre assistance à l'action qui va suivre. 30/09/2019

Po dlouhé debatě jí pracovník banky vzal do kanceláře prezidenta Po dlouhé debatě jí pracovník banky vzal do kanceláře prezidenta.   Prezident banky se zeptal, kolik peněz chce paní uložit.   Řekla, že 165 000 dolarů. Énoncez l'action. Elle doit être spécifique, claire et brève. Assurez-vous que vous pouvez visualiser l'assistance exécutant l'action. Si vous ne le pouvez, l'assistance ne le pourra pas non plus. Parlez avec confiance de l'action pour mieux motiver l'assistance pour agir. 30/09/2019

„Zvláštní,“ řekl prezident a zeptal se, jak mohla naspořit tolik peněz „Zvláštní,“ řekl prezident a zeptal se, jak mohla naspořit tolik peněz.   Dáma odpověděla, že ze sázek.   Prezident, velmi překvapený, se zeptal: „ Z jakých sázek ?“   Stará dáma řekla: „Například – vsadím se s Vámi o 25 000 dolarů, že máte hranatá varlata”.   Pour compléter la formule Preuve - Action - Bienfait de Dale Carnegie Training®, faites suivre l'énoncé de l'action des bienfaits qu'elle apportera. Tenez compte des intérêts, besoins et préférences de l'assistance. Crédibilisez les bienfaits par des preuves, par exemple, des statistiques, démonstrations, témoignages qualifiés, événements ou aides visuelles (objets, photos et documents). 30/09/2019

Prezident se začal smát: „Taková sázka se přece nedá vyhrát Prezident se začal smát: „Taková sázka se přece nedá vyhrát!!!“   Dáma odpověděla: “Chcete se vsadit?”   “Samozřejmě”, odpověděl prezident, “Mohu Vám zaručit, že má varlata opravdu nejsou hranatá”. Pour conclure, rappelez l'action que vous recommandez et terminez par ses bienfaits. Parlez avec conviction et confiance pour vendre votre idée. 30/09/2019

Dáma řekla: „Dobrá, uzavřeli jsme sázku Dáma řekla: „Dobrá, uzavřeli jsme sázku. Jestli souhlasíte, přijdu zítra v deset ráno i se svým právníkem jako svědkem”.   “Bez problémů” řekl prezident. 30/09/2019

Toho večera byl prezident ze sázky velmi nervózní a strávil spoustu času před zrcadlem zkoumáním svých varlat. Obracel je sem a tam, všemi směry, aby se ujistil, že nemohou vypadat jako hranatá a že tedy sázku musí vyhrát. 30/09/2019

Druhý den přesně v deset přišla stará dáma i s právníkem do prezidentovi kanceláře.   30/09/2019

Prezident si stáhl kalhoty aby ona i její právník viděli opravdu všechno. Paní přistoupila blíž a požádala, zda si může sáhnout.    30/09/2019

„Samozřejmě, jen do toho „Samozřejmě, jen do toho!“, řekl prezident s vědomím, že je v tom tolik prachů. “Musíte si být jistá na 100 %.” 30/09/2019

Dáma to s úsměvem udělala … 30/09/2019

Prezident se podíval na jejího právníka a vidí, jak ten bije hlavou o zeď.   „Proč to dělá ?“ zeptal se staré dámy. 30/09/2019

„Pravděpodobně proto, že jsem se s ním vsadila o 100 tisíc dolarů, že dneska kolem desáté dopoledne budu držet v ruce varlata prezidenta Bank of Canada” 30/09/2019

Původ tohoto kanadského vtipu není znám, ale přinese štěstí všem, kdo jej dostanou. Kdokoli přeruší řetěz, bude mít samozřejmě smůlu. Nezastavuj tento vtip a pošli jej pěti dalším lidem, kterým přeješ štěstí. Uvidíš, že se Ti během příštích pár dní přihodí něco dobrého. Kromě toho tento vtip každého rozesměje, tak ho rozšiřuj! Rozešleš-li vtip na více než 5 lidí, budeš mít navíc štěstí během dalších pěti dnů ke štěstí, které Tě potká za čtyři dny. 30/09/2019