Strip and Endplay Eliminace a vpustka

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TEORIE HER III. Hry a jejich bohové CO BYLO MINULE.
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady39Číslo DUM.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK445 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
TO CO SLÍBÍŠ, NEPOMÍJÍŠ Promise maker, promise keeper CO ZAČNEŠ TÉŽ DOKONČÍŠ You finish what you begin VŠE NÁM DÁVÁŠ, I KDYŽ JDEM POUŠTÍ Our provision,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Indirect questions Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT – Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Hobby By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Complaints 06C16 AutorLadislava Pechová Období.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
  Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Bc. Lucie Ševčíková  VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_11  Téma: vyjádření budoucnosti,
Austria Country and food. Typical food schnitzel Stew.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Sport Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-6 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Computers Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-19 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Pavlína Berčíková NÁZEV:Travelling TÉMATICKÝ CELEK:Receptivní.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 PAYMENT + INVOICE Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Hands in action Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-10 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětKonverzace.
Anotace: Materiál je zaměřen na propojení jazykového učiva s odborným vzděláním. Vycházím z aktuálního moderního zdroje, který představuje odbornou terminologii.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_20_First_aid.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
GE - Vyšší kvalita výuky
Autor: Mgr. Kateřina Suková
GE - Vyšší kvalita výuky
Kinds of shops Shopping dialogue Payment
She has got blond hair, green eyes and freckles.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Digitální učební materiál
Introduction to MS Dynamics NAV XX. (Combined Shipments)
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Živá fáze.
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
:30 Replies to Complaints 1 V– 2nd semester.
Introduction to MS Dynamics NAV (Expected Costs)
Přehazovaná – pravidla, základy
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Revison of the 2nd semester
Inquiry 1.V – 1. semestr ©Lenka Lexová.
In The Year Nejde vložit do pptx – nutno přes prohlížeč.
Petr Michálek Datum konání:
Skvízy snadno a rychle 3.část Dvojité skvízy
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Exercise 1.
Transkript prezentace:

Strip and Endplay Eliminace a vpustka PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Strip and Endplay Eliminace a vpustka

PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Strip and endplay Strip and Endplay An endplay is an attempt to improve the odds of winning a trick in a particular suit by forcing an opponent to break the suit, or lead into a tenace in the suit, or to give a ruff-and-a-sluff

Indicators for this play PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Strip and endplay Indicators for this play Relatively long trumps in both hands A card combination in a side suit that will benefit by having an opponent (or particular opponent) break the suit A 2nd side suit that can be eliminated in both declarer’s hand and dummy’s hand A 3rd side suit that is equal-length in both hands

Relatively long trumps in each hand PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Strip and endplay Indicator #1 Relatively long trumps in each hand Needed to pull the opponents’ trumps and still have one in each hand for a ruff-sluff possibility

PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Strip and endplay Indicator #2 A card combination in a side suit that will benefit by having an opponent (or particular opponent) break the suit

PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Strip and endplay Indicator #3 A 2nd side suit that can be eliminated in both declarer’s hand and dummy’s hand. Could be an equal-length suit or an unequal-length suit that can be eliminated, i.e. stripped, by ruffing. Sometimes it suffices to eliminate the suit in the hand of the opponent you intend to throw in.

Indicator #4 A 3rd side suit that is equal-length in both hands. PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Strip and endplay Indicator #4 A 3rd side suit that is equal-length in both hands. You need to delay playing the last card in this suit, a loser, until after the “elimination” (indicator # 3) has been accomplished.

PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Strip and endplay How to play? Pull trumps In the side suit to be eliminated, void your hand and dummy’s of that suit (alternatively, eliminate the suit in the hand of the opponent you intend to throw in). In the throw-in suit, an equal-length suit, cash any sure winners and then surrender the lead

Example #1 PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Strip and endplay Example #1

Example #1 PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Strip and endplay Example #1

Example #2 PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Strip and endplay Example #2

Example #2 PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Strip and endplay Example #2

Example #3 PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Strip and endplay Example #3

Example #3 PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Strip and endplay Example #3

Example #4 PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Strip and endplay Example #4

Example #4 PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Strip and endplay Example #4

Cvičení 1 J 5 4 2 A 9 2 Q 5 Q 6 5 2 A K Q 10 7 3 *waiting PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Logika v bridži Cvičení 1 W N E S 2 P 2* 2 3 4+ 4+ 6 J 5 4 2 A 9 2 Q 5 Q 6 5 2 A K Q 10 7 3 *waiting 5 +cue-bidy A K A J 9 4 Výnos: srdcová dáma Výnos berete esem na stole. Jak budete dál sehrávat? Řešení naleznete zde (rozdání 5)

Cvičení 2 Q 6 J 9 8 6 5 2 A 4 Q J 6 A 10 4 A K Q 7 3 8 3 PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Logika v bridži Cvičení 2 W N E S P 1 4 6 Q 6 J 9 8 6 5 2 A 4 Q J 6 A 10 4 A K Q 7 3 8 3 A K 5 Výnos: kárová dáma Výnos berete esem na stole. Jak budete dál sehrávat? Řešení naleznete zde (rozdání 6)

Cvičení 3 K 8 5 2 A Q 6 4 7 6 3 A J A 7 3 K J 10 8 7 3 K 9 4 PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Logika v bridži Cvičení 3 W N E S 1 2 3 P 4 K 8 5 2 A Q 6 4 7 6 3 A J A 7 3 K J 10 8 7 3 K 9 4 6 Výnos: trefový král W vynáší krále trefového Jak budete dál sehrávat? Řešení naleznete zde (rozdání 7)

Cvičení 4 8 5 J 10 9 3 2 A K 5 Q 7 5 A Q 7 A Q 8 6 5 7 3 PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček Logika v bridži Cvičení 4 W N E S P 1 2NT 3 4 8 5 J 10 9 3 2 A K 5 Q 7 5 A Q 7 A Q 8 6 5 7 3 J 6 3 Výnos: kluk pikový Kluka pikového pouštíte do dámy. Jak budete dál sehrávat? Řešení naleznete zde (rozdání 8)