Ten little indians.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NJ - konverzace Určování času.
Advertisements

Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?.
Hodiny a režim dne pro první třídu.
Lekce 4 čas.
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
ICT 2 – HV - Vokální činnosti
Znalostio zlomcích.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
Souhrnné opakování desetinná čísla
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Za předpokladu použití psacích potřeb
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Autor: Jana Paulusová Fišerová Datum: Ročník: 3.
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
ICT 2 – 3 – HUDEBNÍ VÝCHOVA – hudební rytmus
ICT – 2 – 3 – 7 Hudební výchova
Název Notopis 2 Předmět, ročník Hudební výchova, 1. ročník
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Hudební výchova-5.ročník ZŠ „Otázky ke kritickému myšlení“
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Autor: Jana Paulusová Fišerová Datum: Ročník: 3. Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor / předmět: Hudební výchova Tematický okruh:
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Zlomky – 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Pozor, čárka I..
Molekuly a chemické sloučeniny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_536_Když jsem já ty koně pásal AUTOR: Mgr. Jarmila Šochová.
Matematika 3. ročník Zpracovala Iva Bartáková
ICT – 2 – 3 – 5 Hudební výchova - hudební rytmus
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_540_Notové písmo3 AUTOR: Mgr. Jarmila Šochová ROČNÍK, DATUM:
ICT HV – Realizace písně ve 3/4 taktu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Jindřiška Tomášková Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_IV.MND4 Vytvořeno:12.
Molekuly a chemické sloučeniny. Vznik molekul H + H → H 2 + → Molekula je částice chemické látky, složená ze dvou nebo více sloučených atomů.
DUM Č.1 DUM Č.1 VÝTVARNÉ VYJADŘOVÁNÍ OD NEJSTARŠÍCH DOB VÝTVARNÉ VYJADŘOVÁNÍ OD NEJSTARŠÍCH DOB Název školy: ZŠ Salvátor, Valašské Meziříčí Název školy:
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
Opakování Délka not, pomlky, takty.
Test k ověření praktických dovedností z HV
Notová osnova Houslový a basový klíč.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Autor: Mgr. Leon Maršík Datum: Název: VY_32_INOVACE_08_Čj5
Ještě já se podívám.
O huse Klipart MS Office.
Jméno autora výukového materiálu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
Druhy Not.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_18_AJ4
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Notová osnova.
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
Polmka Celá a půlová.
Pomlka Čtvrťová a osminová.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
SPORTS.
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
TÉMA: rytmus a melodie ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků
Transkript prezentace:

Ten little indians

Jméno autora výukového materiálu Hana Homolová Datum (období,ve kterém byl vytvořen) 6. 1. 2012 Ročník,pro který je výukový materiál určen 5. Vzdělávací oblast/obor/tem.okruh/téma Estetická výchova – hudební část Cizí jazyk – Anglický jazyk Metodický list/anotace Prezentace je určena pro výuku i opakování tématu Estetická výchova – Hudební část v pátém ročníku a Cizí jazyk – Anglický jazyk v pátém ročníku. Děti zkoumají notový zápis, druhy not, jejich popis a délku, předznamenání, rytmus, který názorně vytleskají. Zpěv sólový a sborový. V AJ slovní zásoba a překlad.

TAKT V jakém taktu je tato píseň? Do kolika tedy v jednom taktu počítáme? Který tanec je ve stejném taktu?

NOTY Jaké noty a pomlky se v této písni objevují? Je zde i nějaký jiný notový znak? Ve kterých úsecích melodie stoupá a ve kterých klesá? Vytleskej rytmus.

TEXT

Dokážeš přeložit druhou sloku? preklad Jeden malý, dva malí, tři malí indiáni, čtyři malí, pět malých, šest malých indiánů, sedm malých, osm malých, devět malých indiánů deset malých indiánských kluků. Dokážeš přeložit druhou sloku?

Citace: http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=indi%C3%A1n&ctt=1#mt:1|