Autor: Mgr. Monika Kysilková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autor:Ing. Eva Peterková Předmět/vzdělávací oblast:Matematika Tematická oblast:Funkce a její průběh, rovnice a nerovnice Téma:Lineární rovnice 1 Ročník:1.,
Advertisements

ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Digitální učební materiál
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_18_Matematika pro 6.ročník_Krácení zlomků Téma: Krácení zlomků Vytvořeno: březen 2012 CZ.1.07/1.4.00/
Digitální učební materiál
AUTOR: Martina Dostálová
Autor:Mgr. Iveta Semencová Předmět/vzdělávací oblast:Matematika Tematická oblast:Funkce a její průběh, rovnice a nerovnice Téma:Logaritmické rovnice Ročník:2.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Písemné násobení jednociferným činitelem s přechodem přes desítku
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_12.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_01.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Autor:Ing. Eva Peterková Předmět/vzdělávací oblast:Matematika Tematická oblast:Funkce a její průběh, rovnice a nerovnice Téma:Lineární funkce – řešené.
VY_32_INOVACE_MAT_VA_13 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Grafy lineární lomené funkce Autor: Mgr. Eva Vaňková Předmět: Matematika Ročník:
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
SBÍRKA PŘÍKLADŮ Z MATEMATIKY
Autor:Ing. Eva Peterková Předmět/vzdělávací oblast:Matematika Tematická oblast: Funkce a její průběh, rovnice a nerovnice Téma:Lineární funkce Ročník:1.,
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Vzdálenost 2 bodů v rovině a v prostoru Autor: RNDr. Jiří Kocourek.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
ZŠ Týnec nad Labem Autor: Mgr. Monika Kysilková VY_32_INOVACE_16_Matematika pro 8.ročník_Slovní úlohy s užitím rovnic- test 2 Téma: Slovní úlohy s užitím.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_02_Matematika pro 7.ro č ník_S č ítání a od č ítání zlomk ů Téma: S č ítání a od č ítání zlomk.
ROZKLAD MNOHOČLENU UŽITÍM VZORCŮ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_01_C_19_Rozklad mnohočlenu.
Дац.В.А.Міхедзька Геапалітычнае становішча Беларусі ў я гг. XX ст. Заходняя Беларусь у складзе польскай дзяржавы 1.Рыжская мірная дамова 1921 г.
Soustavy dvou lineárních rovnic o dvou neznámých Množiny kořenů
Soustavy dvou lineárních rovnic o dvou neznámých Procvičování
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
VY_32_INOVACE_07_PRVOUKA 1. ROČNÍK_JARNÍ HRY
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Štěpánka Vaňková Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_II.JZ_ČTENÍHŠ_HLÁSKA.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
AUTOR: Martina Dostálová
VY_32_INOVACE_01_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DVĚMA A TŘEMI
AUTOR: Mgr. Marta Severová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Procvičování násobků 2, 3, 4 a 5 s využitím interaktivní tabule
VY_32_INOVACE_10_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_PROCVIČOVÁNÍ
VY_32_INOVACE_19_PRVOUKA 1. ROČNÍK_NAKUPOVÁNÍ
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA BŘEZNO
VY_32_INOVACE_06_SLOVNÍ DRUHY_ZÁJMENA 1
VY_32_Inovace_4.3.1 Opakování učiva 2.ročníku (1)
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_14_Násobilka 3
Název školy Autor: Název: Téma: Číslo projektu: ZŠ a MŠ Březno
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
VY_32_INOVACE_11_PRVOUKA 1. ROČNÍK_PRANOSTIKY II.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Autor: Mgr. Monika Kysilková
VY_32_INOVACE_18_PRVOUKA 1. ROČNÍK_VOLNÝ ČAS
AUTOR: Mgr. Marta Severová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Název školy : ZŠ Pardubice - Spořilov
Autor: Mgr. Monika Kysilková
AUTOR: Mgr. Radoušová Marcela
Transkript prezentace:

Autor: Mgr. Monika Kysilková ZŠ Týnec nad Labem Autor: Mgr. Monika Kysilková VY_32_INOVACE_17_Matematika pro 8.ročník_Lineární rovnice–test 4 Téma: Lineární rovnice –test 4 CZ.1.07/1.4.00/21.1921 Vytvořeno: září 2011

Anotace Digitální učební materiál Lineární rovnice – test 4 je určen pro žáky 8. ročníku základní školy. Je zaměřen k upevnění a prohloubení učiva. Je vhodný pro prezentaci na interaktivní tabuli.

Test: A) a) (x-1)2 = (x+1).(x-1) b) 2(x+3)-4 = 3(x-1)+2 ………………………………………………....... B) a) (y-2).(y+2) = (y-2)2 b) 5(x-2)+3 = 4(x+6)-25

A) a) (x-1)2 = (x+1).(x-1) x2-2x+1 = x2-1 -2x = -1-1 -2x = -2 x = 1 Zk.: L = (1-1)2 = 0 P = (1+1).(1-1) = 0 L = P Řešení příkladů:

b) 2(x+3)-4 = 3(x-1)+2 2x+6-4 = 3x-3+2 2x-3x = -3+2-6+4 -x = -3 x =3 Zk.:L = 2(3+3)-4 = 12-4 = 8 P = 3 (3-1)+2 = 6+2 = 8 L = P

B) a) (y-2)2 =(y+2)(y-2) y2-4y+4 = y2-4 -4y = -4-4 -4y = -8 y = 2 Zk B) a) (y-2)2 =(y+2)(y-2) y2-4y+4 = y2-4 -4y = -4-4 -4y = -8 y = 2 Zk.: L = (2-2)2 = 0 P = (2+2).(2-2) = 0 L = P

B) b) 5(x-2)+3 = 4(x+6)-25 5x-10+3 = 4x+24-25 5x-4x = 24-25+10-3 x = 6 Zk.: L = 5(6-2)+3 = 20+3 = 23 P = 4(6+6)-25 = 48-25 = 23 L = P

Zdroje http://microsoft.com