MATEMATIKA pro 1. stupeň ZŠ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Advertisements

Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – přímá úměrnost 2 VY_42_INOVACE_10 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – přímá úměrnost 1 VY_42_INOVACE_08 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Power Point– sestavujeme prezentaci
Moderní učitel.
Klasická barevná varianta
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Souhlásky tvrdé, měkké, obojetné VY_32_INOVACE_13 Sada 22.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Desetinná čísla a jejich znázorňování VY_42_INOVACE_01 Sada 3 Základní.
POWER POINT 1 Základní pojmy Power Point - základní pojmy.
EXCEL 2010 Obrazce 1. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – sčítání zlomků VY_42_INOVACE_05 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
VY_32_INOVACE_S1.1_M.4.12 Kliknutím vyber typ příkladů: Správnost počítání zkontroluj kliknutím na zelené pole. 1.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel VY_42_INOVACE_02 Sada.
Matematika a její aplikace
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – rovnice 3 VY_42_INOVACE_22 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – soustava rovnic 1 VY_42_INOVACE_31 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
HRAJEME SI S ČÍSLY Počítáme do 10 VY_32_INOVACE_9 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
Vzorová prezentace Nadpis : Tučně Styl pozadí 12
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – nepřímá úměrnost 1 VY_42_INOVACE_09 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci říkají abecedu a hledají písmena na ploše. Určují, která.
Tvorba prezentace Vypracovala : Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Početní operace v oboru přirozených čísel
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_506_PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ Téma: PROCVIČOVÁNÍ PÍSEMNÉHO.
A-1.  studentům a učitelům:  základních,  středních,  vysokých škol  zájemcům o přírodní vědy Dle aktuálních potřeb je možné využít:  celého rozsahu.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo v digitálním archivu školy
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
MATEMATIKA – ARITMETIKA 7
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
VY_32_INOVACE_43_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Číslo v digitálním archivu školy
Sada 2 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
VY_32_INOVACE_18_09_slovní úloha
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
VY_32_INOVACE_16_M_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola:
Moje první prezentace - animace, přechody Markéta Zakouřilová.
Název školy: ZŠ Karla Klíče, Hostinné Autor: Mgr
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Krácení lomených výrazů
Autor: PaedDr. Jana Čechová
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_09
zpracovaný v rámci projektu
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Vypočítej tabulky a+b a b
SČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL S PŘECHODEM
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
POSTUP PŘI ČIŠTĚNÍ ZUBŮ
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Anotace: materiál slouží k vyvození a procvičení anglické abecedy, určeno pro žáky 3. třídy. Zpracováno jako doplňkový materiál k učebnici New Chatterbox.
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Matematika 2. ročník - sčítání a odčítání Název materiálu
Transkript prezentace:

MATEMATIKA pro 1. stupeň ZŠ VY_32_INOVACE_02_15_počítání do 20 s přechodem přes deset (dočítání do 12)

DOČÍTÁME DO 12 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 10 + 2 = 12 9 + 3 = 12 8 + 4 = 12 7 + 5 = 12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 6 + 6 = 12 5 + 7 = 12 4 + 8 = 12 3 + 9 = 12 2 + 10 = 12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 8 + 4 = 12 6 + 6 = 12 10 + 2 = 12 7 + 5 = 12 9 + 3 = 12

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 3 + 9 = 12 5 + 7 = 12 2 + 10 = 12 4 + 8 = 12

METODICKÝ LIST: Snímek č. 2 – dočítání do 12 s přechodem přes základ, příklady 10 + 2, 9 + 3, 8 + 4, 7 + 5. Postupně nabíhají jednotlivé prvky animace, žáci počítají nahlas u každého řádku do 12 a sledují jak se mění poměr mezi červenými a modrými prvky, pak naskočí příklady a než přejde pedagog na další snímek, je možnost ještě jednou přepočítat prvky a přečíst dané příklady, aby si žáci upevnili z jakých čísel a kolika prvků se každý příklad skládá. Následně lze ještě s tímto snímkem pracovat tak, že pedagog stáhne karty s příklady dolů ke spodnímu okraji snímku, a to tak, aby to žáci neviděli a pak žáci přiřazují příklady ke správnému zobrazení. Kontrola správnosti je na pedagogovi. Po ukončení práce se snímkem je nutné dohlédnout na to, aby příklady byli na svých místech u správného zobrazení, jinak by při příštím spuštění prezentace neprobíhala správně. Přechod na další snímek následuje po kliknutí. Snímek č. 3 - dočítání do 12, příklady 6 + 6, 5 + 7, 4 + 8, 3 + 9, 2 + 10. Postup činností je stejný jako u snímku č.2. Snímek č. 4 + č. 5 - procvičování dočítání do 12 s přechodem přes základ,. Postupně nabíhají jednotlivé prvky animace, pak žáci přiřazují potřebný počet červených a modrých prvků podle zadaných příkladů, které nejsou umístěny v pravidelném sledu za sebou. Po ukončení činností s těmito snímky je nutno vrátit prvky zase dolů na spodní stranu snímku v libovolném pořadí.

AUTOR : Mgr. Martina Skálová ZDROJE: V této prezentaci byly použity pouze prvky z programu Microsoft Power Point. AUTOR : Mgr. Martina Skálová