Předmět: Anglický jazyk Prezentace byla vytvořena v rámci projektu Harmonická škola pro život – Peníze školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1295 Název: VY_32_INOVACE_5/51 Animals ZŠ a MŠ Mníšek Harmonická škola pro život Autor:Jana Pospíšilová Předmět: Anglický jazyk Ročník:3.-5.
Guess the animals
? It´s white. It likes grass. It has got four legs. SHEEP ? It´s white. It likes grass. It has got four legs. It has got a short tail. BUTTERFLY ? It has got two wings. It likes flowers. It´s small. It lives on a meadow.
? ? ? PIG It´s very fat. It likes everything for lunch. It´s pink. COW It´s big. It likes grass. It gives us milk. It´s white and brown. DOG ? It´s fast. It likes bones. It doesn´t like cats.
WHALE PENGUIN TORTOISE ? It´s big. It lives in the North ocean. It´s grey. It can do a fountain. PENGUIN ? It likes snow and ice. It eats fish. It can swim very well. It´s black and white. It´s funny. TORTOISE ? It´s very slow. It has got four legs. It eats grass. It has got a baby from an egg. It sleeps during winter.
It likes lying on the snow. POLAR BEAR ? It´s white. It eats fish. It´s very dangerous animal. It can run and swim. It likes snow. WALRUS ? It likes water. It eats fish. It can swim. It likes lying on the snow.
? ? It´s small. It doesn´t like cats. It likes cheese. It has got four legs. It likes milk. It likes the sun. It can see at night. MOUSE ? It´s small. It doesn´t like cats. It likes cheese.
Očekávaný výstup: Žák analyzuje větu, rozlišuje jednotlivá slova, správně čte, překládá a vyvozuje závěr. Učivo: stavba věty jednoduché, oznamovací, tázací Rozsah: 10 min. Další pomůcky: Obrázky zvířat Průběh vyučování: Materiál slouží ke komplexnímu procvičení jednoduchých vět , slovesa to be, to have a zároveň trénuje porozumění čtenému textu. Lze ho tedy zařadit do jakékoliv hodiny, která se týká daného tématu. Má motivační charakter a proto je vhodný do úvodní části hodiny. Podmínkou je znalost slovíček z okruhu - animals Nejprve zopakujeme slovní zásobu – animals - pomocí obrázků. Můžeme se jednotlivých žáků ptát, zdali mají ukazované zvíře. (Trénujeme tím poslech a krátkou odpověď.) Žáci na jednotlivých stranách prezentace hádají zvíře podle zadaných informací. Učitel kliká myší a postupně se objevuje text, následně obrázek hádaného zvířete a jeho název. Po ukončení programu si žáci otevřou sešit a znovu napíší názvy všech zvířat, která si zapamatovali. Napíší, zdali mají či nemají daná zvířata. Práce může být ohodnocena. (Procvičujeme psaní a aplikaci pravidel.)
Použité zdroje: Použité obrázky: žákovské práce
Ověřeno dne 4. 1. 2012 ve třídě 5.