Qui bono? Aneb co získá a co ztratí rodič a dítě plošným testováním

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Od integrace k inkluzi Mgr. Jitka Topičová , Chomutov.
Advertisements

Nové metody, postupy a nástroje pro hodnocení kvality ve vzdělávání Mgr. Tomáš Zatloukal ústřední školní inspektor Špindlerův Mlýn,
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Předškolní vzdělávání v podmínkách současné mateřské školy Doc. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D. PdF UP Olomouc.
Cíle dějepisné výuky, dějepisné kurikulum, RVP a výuka dějepisu Přednáška č. 4 AR 2014/2015.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
Jméno autora Ing. Ladislav Novák Datum vytvoření prosinec2012 Ročník 6. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Informační a komunikační technologie Informatika.
PRIORITNÍ PROJEKTY LIBERECKÉHO KRAJE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ PRO OBDOBÍ 2014+
1 Profilová část maturitní zkoušky a poznatky z 5leté praxe Mgr. Petra Pátková, odbor vzdělávací soustavy jednání Asociace SPŠ Špindlerův Mlýn, 7. říjen.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
KONCEPCE MŠMT Ondřej Liška. Východiska Komplexní, systémový přístup odpovídající globálnímu kontextu Změny jsou nejen žádoucí, ale nevyhnutelné.
Didaktické uchopení edukačního obsahu a zprostředkování tématu na příkladu edukačního programu „Hody, hody, doprovody…“ Mgr. Jitka Pešková.
K ONSTRUKTIVISMUS Zora Syslová. T RANSMISE VERSUS KONSTRUKCE Transmisivní pedagogika klade důraz na fakta a jejich zapamatování. Konstruktivistická pedagogika.
Projekt Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků škol a školských zařízení Libereckého kraje v oblasti řízení a personální politiky I CZ.1.07/1.3.00/
Asistent pedagoga jako nástroj pro inkluzivní vzdělávání Mgr. Lucie Macků.
Představení výzkumného projektu Lenka Hloušková Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta MU Brno.
Září 2008Mgr. Lenka Schwarzová INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Výzva k předkládání žádostí o finanční podporu.
Prioritní osa 4 Oblast podpory 4.1 –systémový rámec počátečního vzdělávání Individuální národní projekt Rozvoj školních poradenských služeb, včetně kariérového.
Pedagogické disciplíny II. Část Aplikované. Rozdělení aplikovaných pedagogických disciplín  Školské  Mimoškolské  Na hranici školských a mimoškolských.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB JIHLAVA Mgr. Naděžda Vrbatová, PhD.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
2012. Změny v koncepci a způsobech projektování kurikula Obsah: 1. Systém kurikulárních dokumentů 2. Pojetí RVP PV (východiska, společný rámec, principy,
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Jsou venkovské školy horší než městské?
Individuálně, ale společně a jinak
Poziční analýza školy Mgr. Miloslav Hubatka.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Dokument KAP MSK - obsah
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
PŘESHRANIČNÍ VLIVY Gijs van Luyn InfoMil
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Pedagogická diagnostika
Hotel Co to je?.
Vlastní hodnocení školy Vítejte na dnešní přednášce RNDr. Jiří Kuhn,
Plánování ve školní tělesné výchově
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Obsah výchovy a vzdělávání, kurikulum
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Lidská práva VY_32_INOVACE_3-50 Ročník: 7. Vzdělávací oblast:
Příspěvek na konferenci
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Ovoce našich zahrádek VY_32_INOVACE_04_03
Hodnocení poruch hlasu handicapovým testem
Co se ztratilo a co to způsobí ?
Dětský klub Malý drak.
Základní pojmy Absolutní a komparativní výhoda
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09
jak budovat kulturu školy společně
Název projektu: Moderní škola
Děti z Bullerbynu 6 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
Informace k přednášce a semináři k předškolní pedagogice Jarní semestr 2016 Zora Syslová.
Obhajoba bakalářské práce
Příspěvek k metodické podpoře škol – didaktický potenciál úloh z TIMSS
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Stupeň základního vzdělávání: 1.
Vzdělávací program pro širší vedení škol
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v Území ORP Plzeň
Akční plán - plánované společné aktivity
Intenzivní podpora školám - SRP
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost (Výchova k občanství)
ydewůd,ůwl registrační číslo projektu CZ /0.0/0.0/16_32/
Počítač ve škole a MŠMT Mgr. Jaroslav Faltýn
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
Podpora kvality vzdělávání a práce školy ze strany zřizovatelů
Transkript prezentace:

Qui bono? Aneb co získá a co ztratí rodič a dítě plošným testováním Nikola Křístek táta Tondy, Franty a Josky

Smysl kurikulární reformy Rámcové vzdělávací programy vedou ke kompetencím dětí Škola dokáže reagovat na potřeby komunity a využívat její zdroje Učitelé umí vytvářet na dítě orientovaný program

Systém se chová tak, jak je měřen Zřizovatel Ředitel školy Učitel Žák Rodič ?

Koherence systému (vzdělávání) Hodnocení Činnosti Standard

Otázky rodiče pro ministra školství Bude plošné testování odpovídat stávajícímu standardu zdělávání (RVP) ? respektovat fakt, že i při vynikající práci učitelů mohou kulturně nebo kognitivně znevýhodněné děti (ba i oblasti) dosahovat horších výsledků ? komunikováno jako jeden z významných nástrojů evaluace kvality vzdělávání, ne však jediný nebo nejdůležitější?

Děkujeme za pozornost