Písemné sčítání II..

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sčítání a odčítání desetinných čísel
Advertisements

Desetinná čísla Sčítání
VY_32_INOVACE_M.5.19-Desetinná čísla-prezentace
Pravidla pro počítání s mocninami
52.1 Písemné sčítání v oboru přirozených čísel do
Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
7.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
1 Opakování 5. ročníku Základní pojmy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.
Písemné sčítání, odčítání do 1000
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Jednotky, desítky, stovky VY_32_INOVACE_06 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV/2Č. materiálu:VY_42_INOVACE_35.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
53.1 Písemné odčítání v oboru přirozených čísel do
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
2..
Zapiš čísla: 2 tisíce0 stovek2 desítky4 jednotky 0 tisíců0 stovek5 desítek8 jednotek 7 tisíců7 stovek0 desítek1 jednotka 3 tisíce9 stovek6 desítek3 jednotky.
ČÍSLA NEJEN NAD Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_518_4TR_M Autor:
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
37.1 Písemné odčítání v oboru do 1000
36.1 Písemné sčítání v oboru do 1000
Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sečtou desetinná čísla. Speciální vzdělávací.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítání desetinných čísel
SČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL  Při sčítání desetinných čísel je důležité sčítat vždy číslice stojící na stejných řádech, tj. jednotky s jednotkami, desetiny.
SČÍTÁNÍ ZLOMKŮ + = + = + =  Sčítat můžeme jen zlomky se stejným jmenovatelem. Sčítáme čitatele zlomků. 1)hledáme společného jmenovatele obou zlomků.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_05 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Početní operace v oboru přirozených čísel
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 s přechodem Název sady:
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
Číslo v digitálním archivu školy
Odčítání zpaměti.
Písemné odčítání II..
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Mocniny s přirozeným mocnitelem
VY_32_Inovace_ Písemné odčítání v oboru do 100
Zaokrouhlování desetinných čísel
KOMPLEXNÍ ČÍSLA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu
Sčítání buněk podle zadaných podmínek
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Osoblaha
DESETINNÁ ČÍSLA.
Aritmetické operace s binárními čísly
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Písemné násobení jednociferným činitelem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Autor: Mgr. Monika Hřavová
Písemné sčítání s přechodem desítky
Písemné sčítání dvojciferných čísel bez přechodu desítky
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Autor: Mgr. Monika Hřavová
RISKUJ v matematice.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Zaokrouhlování na desítky a stovky
Procvičování matematických řádu Více informací na webu: emagister.proweb.cz
Transkript prezentace:

Písemné sčítání II.

Postup písemného sčítání:. Sčítance zapíšeme správně pod sebe Postup písemného sčítání: *Sčítance zapíšeme správně pod sebe. *Odhadneme součet (počítáním se zaokrouhlenými čísly). *Sčítáme jednotky s jednotkami, desítky s desítkami, stovky se stovkami, tisíce s tisíci, vždy tedy jednotky stejného řádu. *Provedeme zkoušku – kontrolu správnosti záměnou sčítanců.

Sečti písemně: 2 786 + 4 865 Odhad: 2 786 ≐ 3 000 4 865 ≐ 5 000 3 000 + 5 000 = 8 000 Zkouška: J 2 7 8 6 4 5 1 4 8 6 5 2 7 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

Sčítat můžeme i více sčítanců: 3 342 + 4 678 + 1 899 Odhad: 3 342≐3 000 4 678≐5 000 1 899≐ 2 000 3 000 + 5 000 + 2 000 = 10 000 Zkouška: T S D J 3 4 2 6 7 8 1 9 1 8 9 4 6 7 3 2 1 2 1 1 2 1 1 2 1 1 2 1