Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
10.1 Zahlwörter null eins zwei drei vier fünf sechs sieben acht neun
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
OSOBNÍ ZÁJMENA A JEJICH SKLOŇOVÁNÍ
POŘÁDEK SLOV V NĚMECKÉ VĚTĚ
TÁZACÍ ZÁJMENA A TÁZACÍ PŘÍSLOVCE
MINULÉ ČASY POMOCNÝCH SLOVES
VZTAŽNÁ A UKAZOVACÍ ZÁJMENA
SKLOŇOVÁNÍ PODSTATNÝCH JMEN
SKLOŇOVÁNÍ PŘÍDAVNÝCH JMEN 3 - BEZ ČLENU
ČÍSLOVKY ŘADOVÉ A NÁSOBNÉ
STUPŇOVÁNÍ PŘÍDAVNÝCH JMEN A PŘÍSLOVCÍ
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
SKLOŇOVÁNÍ PŘÍDAVNÝCH JMEN 2 - SE ČLENEM NEURČITÝM
SKLOŇOVÁNÍ PŘÍDAVNÝCH JMEN 1 - SE ČLENEM URČITÝM
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_02
Autor:Mgr. Jakub Lukeš Předmět/vzdělávací oblast: Německý jazyk Tematická oblast:Gramatika Téma:Číslovky Ročník:1. – 4. Datum vytvoření:Duben 2014 Název:VY_32_INOVACE_ NEJ.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
FANTASTICKÁ LITERATURA
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Výpočet hustoty, práce s tabulkami
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
NJ - gramatika číslovky.
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 1
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Určování času Mgr. Monika Vybíralová.
Zásady tvorby prezentací Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Pavel Broža Datum: Cílové ročníky: 6. a 7.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
P E X E S O 1 Čísla 1–15 4 hráči 2 hráči Popis hry:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
3. LEKCE (3. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
DIE ZEITBESTIMMUNG - URČOVÁNÍ ČASU Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Katka Česalová Datum: Cílový ročník:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Tagesablauf I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Streckerová Monika Název: VY_32_INOVACE_8AB_1_Zahlen Téma: 8AB_VNJ.roč.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy ZŠ. J. E. P urkyně a Základní umělecká škola Liobochovice Autor Mgr. Venuše Plášilová Název VY_32_INOVACE_22_NJ_ZAHLWÖRTER1-10 Téma ZAHLWÖRTER.
Název školy ZŠ. J. E. P urkyně a Základní umělecká škola Libochovice Autor Mgr. Venuše Plášilová Název VY_32_INOVACE_23_NJ_ZAHLWÖRTER11-20 Téma ZAHLWÖRTER.
Wie spät ist es? Název školy: ZŠ a MŠ Dobrá Voda u Českých Budějovic Autor: Mgr. Petra Miková Název: VY_22_INOVACE_ZNJ.7.21 Téma: Wie spät ist es? EU PENÍZE.
Číslovky základní VY_32_INOVACE_02-07 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
Němčina pro jazykové školy nově 1. Lektion 2: Die Stadt Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického.
Určování časových údajů VY_32_INOVACE_02-09 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
WIEDERHOLUNG Název školy
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ÚVOD DO DĚJEPISU/ Introduction to History
Digitální učební materiál
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
P E X E S O 2 Čísla 15– hráči 4 hráči
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Němčina pro jazykové školy nově 1.
Číslovky eins zwei drei vier fünf sechs sieben
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Prezentace je určena k opakování německé gramatiky - číslovek,
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Zahlen VY_22_INOVACE_07_123 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje.
Transkript prezentace:

Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/21.3763 ČÍSLOVKY ZÁKLADNÍ Autor: Katka Česalová Datum: 30. 10. 2013 Cílový ročník: 6. – 9. ročník Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/21.3763

Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk, 6. – 9. ročník Tematický okruh: Tvarosloví Téma: Číslovky Metodický list/anotace: žáci se seznámí se systémem německých číslovek základních a procvičí se v jejich praktickém používání Jazyk: čeština, němčina Očekávaný výstup: žáci používají číslovky na základě uvedených pravidel, zapisují číslicemi zřetelně německy vyslovené číslovky základní, učí se psát jednodušší číslovky německy Speciální vzdělávací potřeby: žádné Druh učebního materiálu: prezentace Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – druhý stupeň Typická věková skupina: 11 – 15 let

ZÁKLADNÍ POJMY: NUMERALIA – ČÍSLOVKY KARDINALIA – ČÍSLOVKY ZÁKLADNÍ SUBSTANTIVA – PODSTATNÁ JMÉNA

ZÁKLADNÍ ČÍSLOVKY: (0 – 20) 0 - null 1 – eins 11 - elf 2 – zwei 12 - zwölf 3 – drei 13 - dreizehn 4 – vier 14 - vierzehn 5 – fünf 15 - fünfzehn 6 – sechs 16 – sechzehn POZOR! 7 – sieben 17 – siebzehn POZOR! 8 – acht 18 - achtzehn 9 – neun 19 - neunzehn 10- zehn 20 - zwanzig

ZÁKLADNÍ ČÍSLOVKY: (10 – 100) 10 – zehn 20 – zwanzig 30 – dreißig POZOR! 40 – vierzig 50 – fünfzig 60 – sechzig POZOR! 70 – siebzig POZOR! 80 – achtzig 90 – neunzig 100 - hundert

DALŠÍ ČÍSLOVKY: 1 000 – tausend 10 000 – zehntausend 100 000 – hunderttausend 1 000 000 – eine Million 1 000 000 000 – eine Milliarde

JEDNOTKY A DESÍTKY: - JEDNOTKY PÍŠEME PŘED DESÍTKAMI 21 – einundzwanzig (jednadvacet) 22 – zweiundzwanzig 33 – dreiunddreißig 45 – fünfundvierzig 57 – siebenundfünfzig 78 – achtundsiebzig 99- neunundneunzig - MEZI JEDNOTKAMI A DESÍTKAMI DÁVÁME UND Žáci ve skupinách mají určený čas na překlad vět, při tom mohou používat předcházející tabulky, případně se zeptat učitele, pokud si nevědí rady. Poté prezentují svoji práci spolužákům.

VŠECHNY ČÍSLOVKY AŽ DO ŘÁDU STATISÍCŮ PÍŠEME DOHROMADY A S MALÝM POČÁTEČNÍM PÍSMENEM B. 765 432 – siebenhundertfünfundsechzigtausend- vierhundertzweiunddreißig MILION A MILIARDA JSOU JIŽ PODSTATNÁ JMÉNA – PÍŠEME JE VELKÝM POČÁTEČNÍM PÍSMENEM A S ČLENEM B. 10 000 000 – zehn Millionen 100 000 000 000 – hundert Milliarden

POZOR NA SPOLEČENSKOU KATASTROFU! Musíme dávat pozor, abychom v žádném případě nezaměnili přípony –zehn a –zig! achtzehn – 18 achtzig – 80 Pokud budeme chtít zalichotit dámě např. kolem 50 let a říct jí, že vypadá na 18, v žádném případě nesmíme poplést koncovku a sdělit jí, že vypadá na 80!!!

Úkol: Pokus se správně napsat následující číslovky: 7 – 12 – 18 – 33 – 45 – 104 – 7 001 – 87 078 – 9 000 000 – 11 000 000 000 - Jednodušší úkol: Učitel může nejprve zřetelně vyslovovat jednotlivé číslovky německy a žáci je zapisují číslicemi, stejně mohou žáci číslovky procvičovat ve dvojicích. 10

ŘEŠENÍ: 7 – sieben 12 – zwölf 18 – achtzehn 33 – dreiunddreißig 45 – fünfundvierzig 104 – einhundertvier 7 001 – siebentausendeins 87 078 – siebenundachtzigtausendachtundsiebzig 9 000 000 – neun Millionen 11 000 000 000 – elf Milliarden

Použité zdroje: Vlastní materiály autorky. Zdroje obrázků: Obrázky použity z galerie Klipart MS Word 2010.

Děkuji vám za pozornost.