VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Urči, o kterou rostlinu se jedná
Advertisements

Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM: Okrasné rostliny Kód VM:
Rostliny 1.třída.
Kvetoucí a nekvetoucí rostliny
Byliny a dřeviny – rozdělení, stavba
Stavba a typy stonků Bohumil Bareš.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.15 Anotace: Prezentace popisuje stavbu těla, vývoj kořene a stonku. Vzdělávací oblast: Krytosemenné rostliny, stavba těla, kořen,
Třídění rostlin - stonek
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Základní škola Nový Jičín, Komenského 68, příspěvková organizace
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
Rostlinné orgány - stonek
VY_32_INOVACE_33_ Prvouka 3.ročník Rostliny 2.
VY_32_INOVACE_28_ Prvouka 3.ročník Rostliny 1.
VĚDOMOSTNÍ TEST – orgány a pletivo semenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
SEMENNÉ ROSTLINY NAHOSEMENNÉ ROSTLINY.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ČÁSTI TĚLA KVETOUCÍCH ROSTLIN
Stavba rostlinného těla Stonek
Byliny.
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
VY_32_INOVACE_05_ Přírodověda pro 4. ročník
Krytosemenné rostliny
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Podzemní a nadzemní části rostlin.
STONEK.
JSOU TO: DŘEVINY A BYLINY.
Člověk a jeho svět 4. ročník
STROMY LISTNANTÉ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/ Vypracovala: Soňa Koukalová ZŠ a MŠ Mladoňovice
Rostliny.
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Stonek Stavba rostlinného těla vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
SŠ, ZŠ A MŠ, KARVINÁ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Zimní sporty Ověřeno: 2. ročník, Cílová skupina: žák základní školy praktické VY_32_INOVACE_24_Zimní sporty_Člověk.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Prvouka - Houby.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Eliška Jurčicová NÁZEV: VY_52_INOVACE_26_ROSTLINY A ŽIVOČICHOVÉ KOLEM NÁS. TÉMA: LESNÍ ROSTLINY.
SŠ, ZŠ A MŠ, KARVINÁ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Rozmnožování rostlin Ověřeno: 6. ročník, VI. třída Cílová skupina: žák základní školy praktické VY_32_INOVACE_26_Rozmnožování.
Lesy a jejich význam Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_17_LESY A JEJICH VÝZNAM_HULEJOVÁ Člověk.
VY_32_INOVACE_Sib_III_08 Třídění rostlin Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
ROSTLINY.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_Sib_III_16 Dřeviny
VY_32_Inovace_ Jaro - části rostlin Člověk a jeho svět 2.ročník
Rostliny Mgr. Lenka Stará
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
05 Květiny a stromy na jaře
Člověk a jeho svět, Prvouka, Stavba rostliny
Anotace Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Jaro na zahradě - jarní práce - jarní květiny.
Vegetativní rostlinné orgány
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
ČÁSTI KVETOUCÍCH ROSTLIN VY_32_INOVACE_06
ČÁSTI KVETOUCÍCH ROSTLIN (výklad)
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_61_PRV1
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
STROM, KEŘ, BYLINA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Stonek. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Osoblaha, příspěvková org.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Živá příroda.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_31
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_ Kořen, stonek
SŠ, ZŠ A MŠ, KARVINÁ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Stonek.
Stonek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Renata Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ SŠ, ZŠ A MŠ, KARVINÁ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Stromy, keře, byliny Ověřeno: 4. ročník IV. třída Cílová skupina: žák základní školy praktické VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ

Rostliny Byliny Dřeviny Stromy Keře

Popiš části těla stromu koruna kmen kořeny

Popiš části těla keře větve kořeny

Popiš části těla byliny list květ stonek kořen

Ano. Odpovídej na otázky. 1. Je strom dřevina? 2. Má bylina stonek? 3. Má keř kmen? 4. Je bylina dřevina? 5. Rostou větve keře z kmene nebo rovnou ze země? 6. K čemu má rostlina kořeny? 7. Podle čeho poznáme, o jaký druh rostliny jde?

Poznáš, co je na obrázcích Poznáš, co je na obrázcích? Pojmenuj rostliny na obrázcích – strom, keř, bylina. Kliknutím na obrázek si ověř správnost své odpovědi. 1 4 5 3 2 K S K S B 10 6 7 8 9 B K 12 K 11 13 K S S B B

Citace: http://office.microsoft.com/cs-cz/ - klipart Fotografie: Archiv autora