Das Projekt durchgeführt werden…

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_15_NJ Ročník: IV. Vzdělávací oblast: jazykové vzdělávání a komunikace.
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuICT ve výuce Příjemce podpory - škola Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuICT ve výuce Příjemce podpory - škola Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Kde to je? / Wo ist das? Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.7.B.05_odkud_pochazis_kde_to_je.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Prag – Geschichte und Sehenswürdigkeiten Autor: Mgr. Kostiuk Natalia.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_INOVACE_4_NEJ 55 Název.
Předložky se 3. a 4. pádem VY_32_INOVACE_02-16 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_02 Schulsystem in der BRD TEMA:Reálie.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Teplice Die Stadt, in der ich wohne. Název školy:Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III – Pozorka.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ36 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Übungen- Nebensätze.
3.A, Gymnázium Šternberk, Er reiste in die Tschechische Republik seit Er besuchte Karlsbad, Teplice und Marienbad. Er liebte Karlsbad.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_ 34_Německý jazyk_předložky_I. Číslo projektu:
Berlin - Quiz VY_32_INOVACE_02-28 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Feste und Bräuche – Weihnachten und Silvesterfeier Autor: Mgr. Kostiuková N.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ 41 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_22_NJ8_ AZ-kvíz,vyber odpověď TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_ INOVACE_12-16 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorMgr.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_4_INOVACE_NEJ2 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematický.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_4_INOVACE_NEJ1 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematický.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,9_06_WIR.
Německý jazyk – Gramatické jevy
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
S CHRITTE 2 L EKTION 11 I N DER S TADT UNTERWEGS Autor: Mgr.Marcela Smutková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_Ich TEMA: Německý jazyk ČÍSLO PROJEKTU:
Préteritum sloves haben, sein, werden VY_32_INOVACE_02-17 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Arbeitslosigkeit. Název školy:Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ilona Šolcová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_NEMCINA_RECOVE_DOVEDNOSTI_06.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaII/2 Sada07 AnotaceJak.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_17 Lokale Präpositionen TEMA:Jazyková.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_ Německý jazyk 7.-9.r. TEMA: Wochenplan ČÍSLO.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhFeste und Geschenke TémaPředložky.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_152  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R14_Wie komme ich TEMA: Německý jazyk.
VY_12_INOVACE_Rů_II_12 PRAHA Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_03_STOLPERS.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Vynechávání členu u podstatných jmen
Digitální učební materiál
Konjugation der Hilfsverben
ČASOVÉ ÚDAJE.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Karlových Varech reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
Vypracovala:Málková Jarmila
Temporalsätze VEDLEJŠÍ VĚTY ČASOVÉ Mgr. Alena Písaříková.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Používání předložek se 3. nebo 4. pádem
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
PRAG- DIE HAUPTSTADT DER TSCHECHISCHEN REPUBLIK
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Simonová Název materiálu:
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Das Projekt durchgeführt werden… Matěj Klomínek Michal Klečka Petra Janusová Mariana Drozdovská Šárka Havlová

Prag

Das Matthiastor - Das Matthiastor befindet sich im ersten Burghof. - Das Tor ist im Barock gebaut.

Das Haus Zu den zwei Sonnen - Hier wohnte Jan Neruda. - Jan Neruda war der berühmte Tschechische Dichter, Schriftsteller und Journalist. - Er hat Kleinseitner Erzählungen geschrieben.

Die Altneue Synagoge - Die Josefstadt ist die alte Judenstadt. - Die Alteneue Synagoge befindet sich in der Josefstadt. - Die Josefstadt ist die alte Judenstadt. - Hier hat Golem angeblich gelegt. - Hier trafen sich bedeutende Schriftsteller wie Franz Kafka, Max Brod oder Egon Erwin Kisch.

St. Wenzel- Denkmal - Der Bildhauer heißt Josef Václav Myslbek. - Hier sehen wir St. Wenzel (Václav). - Er ist das Symbol der tschechischen Staatlichkeit.

Der Königsweg - Auf diesem Weg fuhren die Könige hinauf auf die Prager Burg. - Die Könige wohnten im 15. Jahrhundert in einem Palast neben dem Pulverturm, weil die Prager Burg von den Husiten zestört war.

Wir fragen einen deutschen Touristen… Woher sind Sie? – Wir sind aus Deutschland (Essen und Münster) Odkud jste – Jsme z Německa (Essenu a Münstru) Wie gefällt euch in Prag? – Ja, Prag ist sehr schön. Jak se vám líbí Praha? - Ano, Praha je velmi krásná.

Fragen wir paar Setze über Prag… Am meisten gefallen uns Burg, Petrin, Karlsbrücke und Wenzelplatz. Jetz gehen wir von der Aposteluhr. In Prag sind wir zum ersten Mal. Nejvíce se nám líbí hrad, Petřín, Karlův most a Václavské náměstí. Teď jdeme od Staroměstského orloje. V Praze jsme poprvé.

Wie viel Station ist von Florenc bis Vyšehrad? - Florenc ist Busbahnhof. - Vyšehrad ist historische Befestigung. - Von Florenc bis Vyšehrad können wir mit der U-Bahn fahren. - Wir fahren über die Station- Florenc, Hlavní nádraží, Muzeum, I.P. Pavlova und Vyšehrad. - Ist das Linie C (rot). - Wir steigen nicht um.

Rabbi Löw - Židovský rabín - Založil a vedl v pražském ghettu talmudistickou školu - Údajně stvořil Golema se jménem Josille (Josef), účel stvoření měla být ochrana židovského ghetta před křesťany - Po vložení šému do úst vykonával Golem určitou práci.

Autoevaluace vlastní hodnocení Projekt Prag nás velmi bavil. Zadané úkoly nebyly složité na pochopení, i když byly v německém jazyce. A pokud jsme něčemu nerozuměli mohli jsme použít slovník. Byli jsme velmi rádi, že pracujeme ve skupině. Vidíme jen výhody. Kompletní spolupráce, výpomoc, nápady a orientace více lidí byly jistě velkým přínosem. Úkoly byly středně obtížné. Přiznáváme, že jsme něco hledali déle a něco jsme našli hned. Orientovali jsme se podle mapy, která byla k projektu pro lepší orientaci přiložena. Byl to skvělý nápad jak poznat Prahu zábavnou formou, při které se musíme chtíc, nechtíc zapojit a hledat.

20.04.2012 SŠ Trivis 3.B