Autor: Mgr. Monika Kysilková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Subject and object pronouns Název sady: Project 2 Číslo.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_06_Matematika pro 7.ročník_Opakování na čtvrtletní práci - 2.čtvrtletí Téma: Opakování na čtvrtletní.
URČENÍ ROVNICE LINEÁRNÍ FUNKCE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_02_B_9_Určení rovnice lineární.
ZŠ Týnec nad Labem Autor: Mgr. Monika Kysilková VY_32_INOVACE_16_Matematika pro 8.ročník_Slovní úlohy s užitím rovnic- test 2 Téma: Slovní úlohy s užitím.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F Datum ověření ve výuce: Téma: Rovnováha dvou sil Tématický okruh: Síla Vzdělávací obor: Fyzika.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO32 Název.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Písemné sčítání a odčítání do milionu
AUTOR: Martina Dostálová
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
Lineární rovnice řešené pomocí algebraických vzorců pro druhou mocninu
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Téma: Opakování - křížovka Číslo projektu: 02
Soustavy dvou lineárních rovnic o dvou neznámých Metoda sčítací
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
AUTOR: Martina Dostálová
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Organická chemie Autor: Mgr. Iva Hirschová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
VY_32_INOVACE_07_SLOVNÍ DRUHY_ZÁJMENA 2
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
AUTOR: Mgr. Lenka Štěrbová
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Téma: Slepá mapa – státy Evropy Číslo projektu: 02
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Alena Darebná
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
VY_32_INOVACE_10_PRVOUKA 1. ROČNÍK_PRANOSTIKY I.
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
AUTOR: Martina Dostálová
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Rovnice HRA.
Autor: Mgr. Monika Kysilková
AUTOR: Martina Dostálová
Autor: Mgr. Monika Kysilková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
AUTOR: Mgr. Lenka Štěrbová
AUTOR: Mgr. Lenka Štěrbová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Šablona 32 VY_32_INOVACE_05_30_ Převody jednotek obsahu-procvičení.
VY_32_INOVACE_17_SLABIKÁŘ_ČTENÍ SLABIK DI, TI, NI
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
MATEMATIKA PRO 1. ROČNÍK Geometrické tvary
Autor: Mgr. Monika Kysilková
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_02_Hudební obrázky
Transkript prezentace:

Autor: Mgr. Monika Kysilková ZŠ Týnec nad Labem Autor: Mgr. Monika Kysilková VY_32_INOVACE_09_Matematika pro 8.ročník_Lineární rovnice–test 2 Téma: Lineární rovnice-test 2 CZ.1.07/1.4.00/21.1921 Vytvořeno: září 2011

Anotace Digitální učební materiál Lineární rovnice - test 2 je určen pro žáky 8. ročníku základní školy. Je zaměřen k prověření znalostí probraného učiva. Je vhodný pro prezentaci na interaktivní tabuli.

Test: A a) 3x-1-2x-7 = 0 b) (x-3)2 = x(x+3) B a) 9x-2- 8x- 4 = 0 b) (x-4)2 = x(x-4)

Řešení příkladů: A a) 3x-1-2x-7 = 0 3x-2x = 1+7 x = 8 Zk.: L = 3.8-1-2.8-7 = = 24-1-16-7 = 0 P = 0 L = P

A b) (x-3)2 = x(x+3) x2-6x+9 = x2+3x -6x-3x = -9 -9x = -9 x = 1 Zk.: L = (1-3)2 = 4 P = 1.(1+3) = 4 L = P

B a) 9x-2-8x-4 = 0 9x – 8x = 2+4 x = 6 Zk. : L = 9. 6 -2 -8 B a) 9x-2-8x-4 = 0 9x – 8x = 2+4 x = 6 Zk.: L = 9.6 -2 -8.6 -4 = 54-2-48-4 = 0 P = 0 L = P

B b) (x-4)2 = x (x-4) x2– 8x +16 = x2-4x -8x +4x = -16 -4x = -16 x= 4 Zk.: L = (4-4)2 = 0 P = 4.(4-4) = 0 L = P

Zdroje http://microsoft.com