DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číselná osa, intervaly SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj
Advertisements

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Trojčlenka a procenta Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je.
Násobilka 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
 př. 1 Jsou dány body A[4;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD. výsledek postup řešení.
Jaderná energie Jádra atomů.
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (25. – 30. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
Mocniny s přirozeným mocnitelem Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
POROVNÁVÁNÍ A ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL
Poměr, měřítko SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
procenta SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
Matematické operace ( + - x : )
Opakování – desetiminutovka Početní výkony s přirozenými
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
8 Vymysli a napiš příklady, aby jejich výsledek byl 8. Které číslo napíšeš do středu? 45 : 5 18 : 2 36 : 4 72 : 8 54 : 6 81 : 9.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSELNÁ OSA 0-20 Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Při násobení desetinných čísel číslem 10 posuneme desetinnou čárku u násobeného čísla o jedno místo doprava (číslo se zvětší) ,26 = ,
Při dělení desetinných čísel číslem 10 posuneme desetinnou čárku u děleného čísla o jedno místo doleva (číslo se zmenší). 14,26 :10 = ,
ZÁKLADNÍ GEOMETRICKÉ TVARY
Třetí mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Vlastnosti násobení a dělení
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Odchylka přímek Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka.
START PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 7 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO. VYPOČÍTEJ PŘÍKLAD A KLIKNI NA SPRÁVNÝ VÝSLEDEK.
Kvádr Síť, povrch, objem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
23.
Piš a počítej.
Krychle Síť, povrch, objem
Rozklad mnohočlenů na součin
Procenta.
Kvadratická funkce – vrchol paraboly
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4 Autor: Mgr. Helena Záděrová 1. Obvod rovinných obrazců Pojmenuj geometrické tvary a urči kolik mají.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_14 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiáluNásobení a dělení v oboru do 100 Anotace Žáci.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo v digitálním archivu školy
Mocniny Druhá mocnina.
Mocniny Mocniny záporných čísel (se záporným základem)
Mocniny Druhá mocnina.
Digitální učební materiál
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Nerovnice v součinovém tvaru
Digitální učební materiál
Kvadratické rovnice - kořeny rovnic
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Celá čísla shrnutí učiva.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Mikulášské počítání Mikulášské počítání
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 6 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 6 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Vypočítej tabulky a+b a b
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 6 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 7 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Mocniny záporných čísel (se záporným základem)
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 5 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 8 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Transkript prezentace:

DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL

Reálná čísla

Vypočítej: 4 690,4 5 178,1 875,4 9 543,3 1 436,9 21 706,1 347 918,6 27 405,9 5 379,3 212 340,5 67 453,6 2 356,8 662 854,7

Odečti: 16 368,1 - 732,4 - 2 168,3 - 4 072,6 = = 9 394,8 87 914 – 11 106,05 – 19 674,3 – 6 345,05= = 50 788,6

Vypočítej: (83,4 + 12,6) . 3 = 288 (7,8 - 3,2) . 6 = 27,6 4,2 . 3 - 2,5 . 3 = 5,1 6,2 - 3,5 . 1,7 = 0,25 678,79 . 15,6 = 10 589,124 555,6 . 2,17 = 1 205,652

Vypočítej číslo: 26 krát větší než číslo 292 7 592 8 krát menší než číslo 6 200 49 600 o 3 526 větší než číslo 8 626 12 152 o 756 menší než číslo 1 230 474