Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_7.
Advertisements

Elektronická učebnice - I
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_153_Násobíme, dělíme 9 s čertem a Mikulášem AUTOR: Jana Dzubáková.
21.1 Malá násobilka - dělení
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_151_Násobíme,dělíme 7- slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková.
(od jednotek odečítáme jednotky)
Název Slovní úlohy řešené soustavou rovnic 2 Předmět, ročník
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Písemné dělení II – se zbytky
40.1 Dělení násobků deseti jednocifernými čísly
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
39.1 Násobení a dělení mimo obor násobilek
85.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 7
84.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 6
81.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 3 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
82.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 4 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
83.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 5 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
SLOVNÍ ÚLOHY řešené pomocí lineární rovnice MATEMATIKA 8.ročník Zdeňka Šetková ZŠ Masarykova 1289 Ostrov Klíčová slova: s lovní úloha, rovnice, řešení,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Dělení se zbytkem Název sady: Matematika 3. ročník Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník AUTOR: Mgr. Veronika Černá NÁZEV: VY_32_INOVACE_20 TEMA: Zmrzlina – dělení desetinných čísel přirozeným.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Složené.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_14_M6_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Desetinné číslo Základní škola Libina, příspěvková.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Číslo v digitálním archivu školy
Písemné dělení jednociferným dělitelem
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_101_M6
Zvuk a hudba.
ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Písemné dělení dvojciferným dělitelem se zbytkem - zkrácený zápis
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_18_ Dělení se zbytkem
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Elektrické pole.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_14 TÉMA: Násobení
Hmotnost a její jednotka
Jednotky času Kalendář
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_M2_19
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Vlastnosti těles a látek
Dělení čísla dvojciferného číslem jednociferným
Škola ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_M4_05
VY_32_INOVACE_58_M-ČÍSLA – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ V OBORU NÁSOBILKY
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jitka Pražáková Vytvořeno dne: 19. 3. 2014 Název: VY_32_INOVACE_6B_M2_16 Dělíme dvěma Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3534 Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Téma: Dělíme dvěma Ročník: 2. ročník Klíčová slova: Dělení, rozdělování, znázornění

Anotace Začínáme dělit dvěma, znázorňujeme, rozdělujeme obrázky do skupin.

Balíme čokoládové tyčinky po dvou. celkem tyčinek rozdělujeme po 2 vzniklo balíčků 2 : 2 = 1 4 : 2 = 2 6 : 2 = 3 8 : 2 = 4

Balíme čokoládové tyčinky po dvou. celkem tyčinek rozdělujeme po 2 vzniklo balíčků 10 : 2 = 5 12 : 2 = 6 14 : 2 = 7 16 : 2 = 8

Znázorni příklady na dělení a vypočítej. Proveď zkoušku. 6 . 2 = 12 : 2 = ___ 8 : 2 = ___ …………… 10 : 2 = ___ vvvvvvvvvv …...…….. 6 : 2 = ___ bbbbbb .............. 14 : 2 = ___ ěěěěěěěěěěěěěě ................

Adélka měla 20 čtvrtek, rozdávala je dětem po dvou Adélka měla 20 čtvrtek, rozdávala je dětem po dvou. Kolika dětem je rozdala? 20 : 2 = 10 Rozdala je 10 dětem. Šimon dostal bonboniéru. Bylo v ní 18 bonbonů. Chce se spravedlivě rozdělit s Honzíkem. Kolik bonbonů bude mít každý z nich? 18 : 2 = 9 Každý má 9 bonbónů. Vymýšlej podobné slovní úlohy.

dělenec dělitel podíl 6 : 2 = 3

Galerie MicrosoftPowerPoint Použité zdroje: MicrosoftPowerPoint Obrázky: Galerie MicrosoftPowerPoint AUTOR NEUVEDEN. forumfinexperte15cz [online]. [cit. 19.3.2014]. Dostupný na WWW: http://forum.finexpert.e15.cz/viewtopic.php?f=326&t=1122015&st=0&sk=t&sd=a&hilit =lidl