Dělení mnohočlenu mnohočlenem

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Advertisements

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Pascal - větvení.
Algoritmy I Cvičení č. 3.
- X>=-4 + Program, který po zadání n čísel určí počet čísel, která jsou v intervalu
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
RoBla Číselné soustavy.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Lomené výrazy – krácení lomených výrazů
Mgr. Ladislava Paterová
Tabulkové procesory (MS Excel) Ing. Jan Roubíček.
DESETINNÁ ČÍSLA Dělení.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_07/1/18_Číslo a proměnná
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady A: VÝRAZY Autor: Petr Halama – Mgr. Alena.
C – strukturované příkazy
Základy práce na PC Ing. Jan Roubíček. Vyhledávání souborů VY_32_INOVACE_10_1_11_AP.
Mocniny, odmocniny, úpravy algebraických výrazů
Řešení lineárních rovnic o jedné neznámé
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Z CELÁ ČÍSLA NÁSOBENÍ, DĚLENÍ 15 . ( - 22) -16 : (-2)
ISO PROGRAMOVÁNÍ Frézování
Znaky dělitelnosti pěti, deseti a dvěma Mgr. Ladislava Paterová.
Dělitelnost přirozených čísel 6. ročník - Matematika
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Násobení mnohočlenů. c d ab S Obsah velkého obdélníku S = (a+b).(c+d)
Hanjie 10 x 10 – řešení Zadání:
Zaokrouhlování SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
16..
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Desetinná čísla – dělení
Hodnota proměnné Příprava na lomené výrazy
Číselné soustavy IV Jana Bobčíková.
Postup při úpravě výrazu na součin vytýkáním před závorku.
KVADRATICKÉ NEROVNICE
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení mnohočlenu jednočlenem
Podíl (dělení) mnohočlenů (dělení mnohočlenu mnohočlenem)
Podíl (dělení) mnohočlenů
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Mnohočleny a rovnice Číslo materiálu: EU Název: Lineární rovnice Autor: Mgr. Ludmila Lorencová.
ÚPLNÁ PODMÍNKA V JAVĚ úkol 1_29.
S omezeným definičním oborem
Pascal - větvení.
ROVNICE a NEROVNICE 01 Lineární rovnice I MěSOŠ Klobouky u Brna.
Dělení se zbytkem 5. ročník
10.
Rozklad mnohočlenů na součin
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 06 Dělení mnohočlenů MěSOŠ Klobouky u Brna.
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_06 Informatika - MS Excel – Matematické operace.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Co je Braillovo písmo je speciální druh písma, resp. systému psaní, určeného pro nevidomé, slabozraké a se zbytky zraku. Funguje na principu plastických.
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Dělení mnohočlenu mnohočlenem
Dělení mnohočlenu mnohočlenem II.
Hodnota proměnné Příprava na lomené výrazy
Ekvivalentní úpravy rovnic
Hodnota proměnné Příprava na lomené výrazy
Deterministický acyklický nehomogenní datový automat
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
Algoritmizace a programování
AUTOR: Mgr. Jana Pulcová NÁZEV: VY_42_INOVACE_02_ČÍSLO A PROMĚNNÁ_26
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Dělitelnost 2 Znaky dělitelnosti dvěma Příklady
Rozklad mnohočlenů na součin
Algebraické výrazy: počítání s mnohočleny
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Transkript prezentace:

Dělení mnohočlenu mnohočlenem (beze zbytku) zadání a Jana Klapková 2012 Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= Aktuálně : Jana Klapková 2012

12 x3 : 2 x = (12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= Aktuálně : Jana Klapková 2012

12 x3 : 2 x = 6 x2 (12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= Aktuálně : Jana Klapková 2012

12 x3 : 2 x = 6 x2 (12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= Aktuálně : Jana Klapková 2012

12 x3 : 2 x = 6 x2 (12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 Aktuálně : 12 x3 : 2 x = 6 x2 Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 Aktuálně : 6 x2 . 2 x = Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 12 x3 Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 12 x3 Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 12 x3 Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 12 x3 Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – 24 x2 12 x3 Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – 24 x2 12 x3 Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : 12 x3 – 12 x3= Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : 12 x3 – 12 x3= 0 Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : 12 x2 – 12 x3= 0 Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : 12 x3 – 12 x3= 0 Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : – 22 x2 + 24 x2= Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : – 22 x2 + 24 x2= + 2 x2 Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : – 22 x2 + 24 x2= + 2 x2 Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – ( 12 x3 – 24 x2 ) +2 x2 +2 x2 Aktuálně : – 22 x2 + 24 x2= + 2 x2 Jana Klapková 2012

Nulu nemusíme psát, ze zadání nám zbývá „– 10 x + 12“ (12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – ( 12 x3 – 24 x2 ) +2 x2 Aktuálně : Nulu nemusíme psát, ze zadání nám zbývá „– 10 x + 12“ Jana Klapková 2012

Nulu nemusíme psát, ze zadání nám zbývá „– 10 x + 12“ (12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – ( 12 x3 – 24 x2 ) +2 x2 Aktuálně : Nulu nemusíme psát, ze zadání nám zbývá „– 10 x + 12“ Jana Klapková 2012

Nulu nemusíme psát, ze zadání nám zbývá „– 10 x + 12“ (12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – ( 12 x3 – 24 x2 ) +2 x2 – 10 x + 12 Aktuálně : Nulu nemusíme psát, ze zadání nám zbývá „– 10 x + 12“ Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – ( 12 x3 – 24 x2 ) +2 x2 Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – ( 12 x3 – 24 x2 ) +2 x2 Aktuálně : 2 x2 : 2 x = Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 – ( 12 x3 – 24 x2 ) +2 x2 Aktuálně : 2 x2 : 2 x = x Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : 2 x2 : 2 x = x Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : x . 2x = Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : x . 2x = 2 x2 Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : x . 2x = 2 x2 Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : x . (– 4) = Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : x . (– 4) = – 4 x Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : x . (– 4) = – 4 x Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : + 2 x2 – 2 x2 = Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : + 2 x2 – 2 x2 = 0 Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) Aktuálně : – 10 x + 4 x = Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) – 6 x Aktuálně : – 10 x + 4 x = – 6 x Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) – 6 x + 12 Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) – 6 x + 12 Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) – 6 x + 12 Aktuálně : (– 6 x) : 2 x = Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – ( 12 x3 – 24 x2 ) – 6 x + 12 Aktuálně : (– 6 x) : 2 x = – 3 Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – 3 – ( 12 x3 – 24 x2 – 6 x + 12 Aktuálně : (– 6 x) : 2 x = – 3 Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – 3 – ( 12 x3 – 24 x2 – 6 x + 12 Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – 3 – ( 12 x3 – 24 x2 – 6 x + 12 Aktuálně : (– 3) . 2 x = Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – 3 – ( 12 x3 – 24 x2 – 6 x + 12 Aktuálně : (– 3) . 2 x = – 6 x Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – 3 – ( 12 x3 – 24 x2 – 6 x + 12 – 6 x Aktuálně : (– 3) . 2 x = – 6 x Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – 3 – ( 12 x3 – 24 x2 – 6 x + 12 – 6 x Aktuálně : (– 3) . (– 4 ) = Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – 3 – ( 12 x3 – 24 x2 – 6 x + 12 – 6 x Aktuálně : (– 3) . (– 4 ) = + 12 Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – 3 – ( 12 x3 – 24 x2 – 6 x + 12 – 6 x + 12 Aktuálně : (– 3) . (– 4 ) = + 12 Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – 3 – ( 12 x3 – 24 x2 – 6 x + 12 – ( – 6 x + 12 ) Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – 3 – ( 12 x3 – 24 x2 – 6 x + 12 – ( – 6 x + 12 ) Aktuálně : Jana Klapková 2012

(12 x3 – 22 x2 – 10 x + 12):( 2x – 4 )= 6 x2 + x – 3 – ( 12 x3 – 24 x2 + 6 x + 12 – ( – 6 x – 12 ) Aktuálně : Jana Klapková 2012