ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
15..
Advertisements

MATEMATICKÉ LOTO.
VY_32_INOVACE_S1.1_M.4.12 Kliknutím vyber typ příkladů: Správnost počítání zkontroluj kliknutím na zelené pole. 1.
Téma: Násobení desetinných čísel
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
Anotace Prezentace, která se zabývá od čítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci odečtou desetinná čísla. Speciální.
Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sečtou desetinná čísla. Speciální vzdělávací.
14.1 Numerace do 100 Čti čísla v první desítce, ve druhé desítce atd.
71.1 Sčítání desetinných čísel Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr.
72.1 Odčítání desetinných čísel
17.1 Sčítání a odčítání v oboru do 100 bez přechodu přes desítku
Při násobení desetinných čísel číslem 10 posuneme desetinnou čárku u násobeného čísla o jedno místo doprava (číslo se zvětší) ,26 = ,
Matematika pro 1. stupeň č. DUMu: VY_32_INOVACE_13_Písemné odčítání do 1000 s přechodem ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Jméno.
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ NOVOVĚK Č. DUMu: VY_32_INOVACE_07_alkoholismus Jméno autora:Mgr. Lenka Habartová.
Početní operace v oboru přirozených čísel
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): listopad 2012 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_506_PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ Téma: PROCVIČOVÁNÍ PÍSEMNÉHO.
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_06_krev
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_101_M6
VY_32_Inovace_ Písemné odčítání v oboru do 100
Početní operace v oboru přirozených čísel
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
ZÁPIS ČÍSEL POMOCÍ MOCNIN
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
Věcné učení pro nižší stupeň ZŠS
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Početní operace v oboru přirozených čísel
VY_32_INOVACE_16_M_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola:
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_01_převody jednotek délky
VY_32_INOVACE_M.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Matematika a její aplikace, Číslo a početní.
NÁSOBENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL PŘIROZENÝM ČÍSLEM
Písemné násobení desetinných čísel
ZŠ Praktická a ZŠ Speciální Uherský Brod Projekt číslo CZ /1. 4
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Jméno autora: Mgr. Alena Mášová
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
VY_32_Inovace_4.3.8 Násobení a dělení 8 Matematika 3. ročník
Autor: mgr. Renata Václavíčková
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_16_slovní úlohy na výpočet procentové části
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_01_jaro
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
VY_32_INOVACE_
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
Jméno autora: Mgr. Petra Musilová
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_02_slovní úlohy na převod délky – km - m
Věcné učení pro nižší stupeň ZŠS
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_12_procento
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Transkript prezentace:

ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/21.0961 Matematika pro 2. stupeň Č. DUMu: VY_32_INOVACE_05_písemné násobení desetinného čísla přirozeným číslem dvojciferným Jméno autora: Mgr. Hana Vaňková

Anotace: Prezentace slouží k procvičení písemného násobení desetinných čísel dvojciferným číslem přirozeným, s důrazem na správné umístění desetinné čárky ve výsledku příkladu. Možnost využít k doplňování u tabule i jako pracovní list. Určeno pro 9. ročník. Vytvořeno v listopadu 2011.

Přečti čísla napsaná pod obrázky v první i druhé řadě Přečti čísla napsaná pod obrázky v první i druhé řadě. Spoj, co k sobě významově patří. Čísla z vytvořených dvojic zapiš na dané řádky - na první řádek napiš číslo desetinné. Potom proveď písemné násobení. 54,17 681,4 9,458 73,42 0,639 1562,5 56 24 31 95 72 84

ŘEŠENÍ: Přečti čísla napsaná pod obrázky v první i druhé řadě ŘEŠENÍ: Přečti čísla napsaná pod obrázky v první i druhé řadě. Spoj, co k sobě významově patří. Čísla z vytvořených dvojic zapiš na dané řádky - na první řádek napiš číslo desetinné. Potom proveď písemné násobení. 54,17 681,4 9,458 73,42 0,639 1562,5 56 24 31 95 72 84 54,17 681,4 9,458 73,42 0,639 1562,5 . 72 . 84 . 95 . 24 . 31 . 56 10834 27256 47290 29368 0639 93750 37919 54512 85122 14684 1917 78125 3900,24 57237,6 898,510 1762,08 19,809 87500,0

Přečti čísla napsaná pod obrázky v první i druhé řadě Přečti čísla napsaná pod obrázky v první i druhé řadě. Spoj, co k sobě významově patří. Čísla z vytvořených dvojic zapiš na dané řádky - na první řádek napiš číslo desetinné. Potom proveď písemné násobení. 58,63 0,025 879,4 13,92 40,9 562,534 62 29 47 92 54 18

ŘEŠENÍ: Přečti čísla napsaná pod obrázky v první i druhé řadě ŘEŠENÍ: Přečti čísla napsaná pod obrázky v první i druhé řadě. Spoj, co k sobě významově patří. Čísla z vytvořených dvojic zapiš na dané řádky - na první řádek napiš číslo desetinné. Potom proveď písemné násobení. 58,63 0,025 879,4 13,92 40,9 562,534 62 29 47 92 54 18 58,63 0,025 879,4 13,92 40,9 562,534 . 92 . 18 . 54 . 29 . 47 . 62 11726 0 200 35176 12528 2863 1125068 52767 0 25 43970 2784 1636 2275204 5393,96 0,450 47487,6 403,68 1922,3 34877,108

Citace: [cit.2011-11-18].Dostupné na www:<http://office.microsoft.com>