Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní části buňky a jejich hlavní význam
Advertisements

BUŇKA JAKO ZÁKLAD VŠEHO ŽIVÉHO
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Buňka základní stavební a funkční jednotka organismů funkce buňky:
BUŇKA PŘÍRODOPIS 6. TŘÍDA.
Zkoumání a ochrana přírody
jméno autora Mgr. Eva Truxová název projektu
Rostlinná buňka Mgr. Helena Roubalová
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis – Biologie rostlin
B U Ň K A.
Buňka - základní stavební a funkční jednotka živých organismů
Rostlinná buňka Přírodopis VY_32_INOVACE_162, 9. sada, Př3 ANOTACE
Název školy Základní škola a mateřská škola Drnholec, okres Břeclav, příspěvková organizace Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Buňka - základní stavební a funkční jednotka živých organismů.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Výukový materiál VY_52_INOVACE_24_ Bílkoviny
Buňka Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základní stavbou rostlinné a živočišné buňky. Materiál je plně.
Výukový materiál VY_52_INOVACE_34_ Dýchací soustava
BUŇKA – základ všech živých organismů
Buňka JE ZÁKLADNÍ STAVEBNÍ A FUNKČNÍ JEDNOTKOU
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: GENETIKA Téma: BUŇKA
Výukový materiál VY_52_INOVACE_15_ opakování: květ
Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Jiří Olexa
Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Výukový materiál VY_52_INOVACE_17_HMYZ-V DOMÁCNOSTI
Název materiálu (téma): OPAKOVÁNÍ-PLOŠTĚNCI, HLÍSTI, KROUŽKOVCI
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Sada:Český jazyk,1. stupeň Autor: Mgr. Marcela Holubová
Autor: Mgr. Marcela Holubová
Mgr. Jiří Olexa, 21. listopadu 2012, 8
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec Anotace: PÍCNINY
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Výukový materiál VY_52_INOVACE_15_HMYZ_VE_VODE_A_V_BLIZKOSTI_VOD
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec Anotace: VÝVOJ ZEMĚ
Výukový materiál VY_52_INOVACE_22_ Nukleové kyseliny
Sada:Přírodopis,2. stupeň
Anotace: LASICOVITÍ (práce s interaktivní tabulí, pracovní list)
VY_52_INOVACE_24_Buňka rostlinná a živočišná
Buňka Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základní stavbou rostlinné a živočišné buňky. Materiál je plně.
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Výukový materiál VY_52_INOVACE_13_HMYZ_NA_POLI_V_PUDE
VY_52_INOVACE_28_OPAKOVANI_ROSTLINY-OBRÁZKY
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec Anotace: ZELENINY2
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Výukový materiál VY_52_INOVACE_16_HMYZ-V LESE
Výukový materiál VY_52_INOVACE_20_ OPAKOVANI_BUNKA
Výukový materiál VY_52_INOVACE_20_ Poznavacka_vejcorodi_hmyzozravci
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Výukový materiál VY_52_INOVACE_21_ Poznavacka_ryby
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
AUTOR: Mgr. Radoušová Marcela
Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Anotace: LETOUNI (práce s interaktivní tabulí, pracovní list)
Transkript prezentace:

Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj 538 43 Třemošnice, Internátní 217; IČ: 70989176, tel: 469 661 719, emaiI: zskola@tremosnice.cz, www.zs-tremosnice.cz Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.2459 Název: Škola pro každého – kvalita a efektivnost ve využití lidských zdrojů Výukový materiál VY_52_INOVACE_10_bunka_rostlinna_a_zivocisna Název materiálu (téma): buňka-rostlinná a živočišná Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec Anotace: buňka-rostlinná a živočišná (práce s interaktivní tabulí, pracovní list) © Výukový materiál je majetkem ZŠ Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj, 2012

Mgr.Zbyněk Němec, 0.11.2012, 6.ročník,V/2/X, Člověk a příroda, Přírodopis, buňka rostlinná a živočišná, interaktivní práce žák - tabule BUŇKA buňku objevil a poprvé studoval český vědec Jan Evangelista Purkyně buňka – přijímá potravu, pohybuje se, dýchá, rozmnožuje se buňky rozdělujeme na rostlinné živočišné v buňkách se nachází jádro, ribozomy, cytoplazma, mitochondrie, buněčná blána v rostlinných ještě navíc buněčná stěna, chloroplast, vakuola

Rostlinná buňka jednobuněčné rostliny – tělo tvoří jen jedna buňka - mnohobuněčné rostliny – tělo tvoří mnoho buněk - buněčná stěna povrch buňky ribozomy vznik bílkovin mitochondrie zásobárna energie, buněčný dýchání chloroplast zelené barvivo jádro řídí děje v buňce

Živočišná buňka jednobuněční živočichové – tělo tvoří jen jedna buňka mnohobuněční živočichové – tělo tvoří mnoho buněk mitochondrie zásobárna energie, buněčný dýchání membrána obal, polopropustná jádro řídí děje v buňce

Test Čím je tvořen povrch rostlinné buňky? buněčná stěna 2. Co mají rostlinné a živočišné buňky společného? cytoplazma, jádro, mitochondrie 3. Kdo objevil buňku? Jan Evangelista Purkyně

http://vyuka.zsjarose.cz/data/swic/lessons/549.jpg http://vyuka.zsjarose.cz/data/swic/lessons/550.jpg