SLABÁ SLOVESA II Číslo DUM: VY_32_INOVACE_03

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Skladba vět - slovosled
Advertisements

Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová Datum vytvoření:
Skloňování podstatných jmen v 3. a 4. pádě
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuICT ve výuce Příjemce podpory - školaHotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 8 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_18 Autor: Ing. Milana Zuhlová Anotace: Tento materiál je možné využít ústní i písemnou formou buď při výkladu nového učiva nebo.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.20_opakovaci_test Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Deutsch mit Max II. Lektion 3
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Körper und Gesundheit.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_22_NJ8_ AZ-kvíz,vyber odpověď TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Reise nach München Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Verben 1 Das Präsens Konjugation der schwachen Verben Pomocí této prezentace se žáci seznámí s časováním slabých (pravidelných) sloves v přítomném čase.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhStation 3 TémaPréteritum.
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám" Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY_32_INOVACE_NJ_22.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_27_NJ7,8_Přímý a nepřímý pořádek TÉMA: Přímý a nepřímý pořádek slov.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_02 Autor: Ing. Milana Zuhlová Anotace: Tento materiál slouží k výuce německého jazyka na základní škole. Je možné ho využít při.
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Lenka Kudrnová Název: VY_32_INOVACE_06_ A12_Préteritum pravidelných sloves Téma: Německá gramatika.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Kdo?, jak?, co?, kde?, který?, v kolik hodin? wer wie was wo welcher, welche, welches wann wie lange um wie viel kdo jak, jaký co kde který kdy jak dlouho.
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Lenka Kudrnová Název: VY_32_INOVACE_06_ A15_Perfektum sloves sein a haben Téma: Německá gramatika.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,7_.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_152  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.09_otazky_a_odp ovedi Datum : Ročník : osmý.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Zápor v německé větě VY_32_INOVACE_02-03 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_13 Autor: Ing. Milana Zuhlová Anotace: Tento výukový materiál slouží k výuce německého jazyka na základní škole. Může být použit.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_15 Autor:Ing. Milana Zuhlová Anotace: Tento výukový materiál vysvětluje základní pravidla tvorby rozkazovacího způsobu slabých.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_11 Autor: Ing. Milana Zuhlová Anotace: Tento materiál je možné využít písemnou i ústní formou při výkladu nového učiva nebo k.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Němčina pro 7. třídu Tvoření otázky.
FRAGEN ÜBUNGEN Název školy
Způsobové sloveso mögen
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Německý jazyk – Gramatické jevy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375
Digitální učební materiál
NĚMĚCKÝ JAZYK PRÉTERITUM – SLABÁ SLOVESA Projekt POMOC PRO TEBE CZ. 1
Němčina pro jazykové školy nově 1
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Die Syntax II – věty oznamovací Nepřímý pořádek slov
Temporalsätze VEDLEJŠÍ VĚTY ČASOVÉ Mgr. Alena Písaříková.
Němčina pro 7. třídu Časování sloves
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Digitální učební materiál
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Transkript prezentace:

SLABÁ SLOVESA II Číslo DUM: VY_32_INOVACE_03 Autor: Ing. Milana Zuhlová Anotace: Tento materiál slouží k výuce německého jazyka na základní škole. Dá se využít k ústnímu i písemnému procvičování časování slabých sloves. Dále k opakování skladby německé věty v 7. ročníku při výuce německého jazyka, jako druhého cizího jazyka nebo k opakování v ostatních ročnících.

Jméno autora Ing. Milana Zuhlová Datum vytvoření 12. 4. 2011 Odpilotováno dne 18. 4. 2011 ve třídě VIII. Vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor Německý jazyk Téma Slabá slovesa - procvičování

Doplňujeme do vět koncovky časování slabých sloves Ich lern_ sehr gut. Ich lerne sehr gut. Er antwort_ richtig. Er antwortet richtig. Wir kauf_ noch Brot. Wir kaufen noch Brot. Was macht_ du gern? Was machst du gern?

Doplňujeme do vět koncovky časování slabých sloves Sie spiel_ oft Gitarre. Sie spilt/en oft Gitarre. Die Kinder turn_ auf dem neuen Sportplatz. Die Kinder turnen oft auf dem neuen Sportplatz. Wonach frag_ Sie? Wonach fragen Sie? Das Kind bad_ nicht so gern. Das Kind badet nicht so gern.

Doplňujeme do vět vhodné tvary slabých sloves antworten, machen, spielen, fragen Was …………. du hier so oft? Was machst du hier so oft? Wir …………. den Lehrer nach der Hausaufgabe. Wir fragen den Lehrer nach der Hausaufgabe. Sie …………. der Lehrerin schlecht. Sie antwortet der Lehrerin schlecht. Er …………. sehr gut Gitarre. Er spielt sehr gut Gitarre.

Doplňujeme do vět vhodné tvary slabých sloves wohnen, sagen, kaufen, besuchen Im Sommer …………. sie ein neues Auto. Im Sommer kauft/en sie ein neues Auto. Wer …………. in diesem Haus? Wer wohnt in diesem Haus? Am Montag …………. ich meine Tante. Am Montag besuche ich meine Tante. …………. du es noch einmal? Sagst du es noch einmal?

Použité zdroje: JUSTOVÁ, Hana. Wir üben deutsche Grammatik. 5. vyd. Havlíčkův Brod: Fragment, 2000. ISBN 80-7200-422-0.