Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Advertisements

Orofacionální cvičení I Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
Vzájemná poloha dvou kružnic
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Německý jazyk předložky se 3. pádem nácvik pasivně i aktivně 2 sekundy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslav Pěnička.
KDE JSOU MÍČE – NA, POD, ZA, PŘED aktivita
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Lineární funkce VY_32_INOVACE_056_Lineární funkce
Konstrukce trojúhelníku podle věty sss vytvořená v Zoneru Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné.
Dělení lomených výrazů
Příprava na lomené výrazy
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Konstrukce trojúhelníku
Kvadratická rovnice Vlastnosti kořenů kvadratické rovnice
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Konstrukce trojúhelníku
LOGARITMICKÉ ROVNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Konstrukce pravoúhlého trojúhelníku pomocí Thaletovy kružnice,
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
Rozcvička Urči typ funkce:
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
Příprava na lomené výrazy
HOW MUCH CHEESE HAVE YOU GOT?
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Konstrukce trojúhelníku
ROČNÍ OBDOBÍ Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
PROVĚRKY Převody jednotek času – 2. část
Barvy a tvary logické řady
Najdi dva stejné obrázky
Název učebního materiálu
Interaktivní vyhledávání dvou stejných obrázků.
WHAT IS YELLOW? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
PÉČE O ZDRAVÍ Obrázek dostupný z:
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
Rozklad mnohočlenů na součin
Pořadí obrázků – drak Postup práce:
Převody jednotek délky - 2.část
Wie spät ist es? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Hyperoskulační kružnice hyperboly
Najdi rozdíl IV. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
B a r v y Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Konstrukce trojúhelníku
WHAT IS PINK? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Převody jednotek objemu − 2. část
Převody jednotek – 2. část
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Tvary – přiřazování Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Orofacionální cvičení III.
Německý jazyk předložky se 3
Rovnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Převody jednotek času – 2. část
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
WHAT IS RED? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
ČÁSTI TĚLA Potřebné věci Autor © Žaneta Prošková
WHAT IS ORANGE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Transkript prezentace:

Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

1 1

1 1

1 1 1

2 2 2

2 2 2

2 2 2 2

2 1 2 2 2

2 1 2 2 2 1

3 3 3

3 3 3

3 3 3 3

3 1 3 3 3

3 1 3 3 3 2

4 4 4

4 4 4

4 4 4 4

4 1 4 4 4

4 1 4 4 4 3

4 1 4 4 4 3 2

4 1 4 4 4 3 2 2

5 5 5

5 5 5

5 5 5 5

5 1 5 5 5

5 1 5 5 5 4

5 1 5 5 5 4 2

5 1 5 5 5 4 2 3

6 6 6

6 6 6

6 6 6 6

6 1 6 6 6

6 1 6 6 6 5

6 1 6 6 6 5 2

6 1 6 6 6 5 2 4

6 1 6 6 6 5 2 3 4

6 1 6 6 6 5 2 3 4 3

7 7 7

7 7 7

7 7 7 7

7 1 7 7 7

7 1 7 7 7 6

7 1 7 7 7 6 2

7 1 7 7 7 6 2 5

7 1 7 7 7 6 2 3 5

7 1 7 7 7 6 2 3 5 4

8 8 8 8 8 8

8 8 8 8 8 8

8 8 8 8 8 8 8

8 8 8 8 8 8 1 8

8 8 8 8 8 8 1 8 7

8 8 8 8 8 8 1 2 8 7

8 8 8 8 8 8 1 2 8 7 6

8 8 8 8 8 8 1 2 8 7 6 3

8 8 8 8 8 8 1 2 8 7 6 3 5

8 8 8 8 8 8 1 2 8 7 6 3 4 5

8 8 8 8 8 8 1 2 8 7 6 3 4 5 4

9 9 9 9 9 9

9 9 9 9 9 9

9 9 9 9 9 9 9

9 9 9 9 9 9 1 9

9 9 9 9 9 9 1 9 8

9 9 9 9 9 9 1 2 9 8

9 9 9 9 9 9 1 2 9 8 7

9 9 9 9 9 9 1 2 9 8 7 3

9 9 9 9 9 9 1 2 9 8 7 3 6

9 9 9 9 9 9 1 2 9 8 7 3 4 6

9 9 9 9 9 9 1 2 9 8 7 3 4 6 5

10 10 10 10

10 10 10 10

10 10 10 10 10

10 10 10 10 1 10

10 10 10 10 1 10 9

10 10 10 10 1 2 10 9

10 10 10 10 1 2 10 9 8

10 10 10 10 1 2 10 9 8 3

10 10 10 10 1 2 10 9 8 3 7

10 10 10 10 1 2 10 9 8 3 4 7

10 10 10 10 1 2 10 9 8 3 4 7 6

10 10 10 10 1 2 10 9 8 3 4 5 7 6

10 10 10 10 1 2 10 9 8 3 4 5 7 6 5

KONEC Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.