STEPI.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Smíšené a listnaté lesy
Advertisements

Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 6. ročník
VY_32_INOVACE_65_TEST OBECNÁ GEOGRAFIE AMERIKY
POHYBY ZEMĚ
Bezobratlí.
Význam ZOO a botanických zahrad
Subtropický podnebný pás
VY_52_INOVACE_PRV.2.20 _Ovoce _pracovní list
Na výb ě r máte ze t ř í mo ž ností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, naje ď te na ni šipkou myši a klikn ě te. Bude-li Vaše odpov ěď chybná, z ů.
VY_52_INOVACE_PRV.3.30_Živočichové_pracovní list
Step Anotace Prezentace zpracovává informace o travnatých oblastech stepích. Obsahuje křížovku, fotografie zástupců fauny a původního obyvatelstva. Autor.
 vyjadřující míru působení hmotného objektu (tělesa, silového pole) na jiné těleso, které se projevuje účinky statickými (tj. deformací tělesa) nebo.
STEPI Tereza Kalošová, 4.A.
Polární pás.
VY_52_INOVACE_PŘ. 7.13_Botanika , test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis.
VY_52_INOVACE_PRV.3.28_ Užitkové rostliny_pracovní list
název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd
Horniny a nerosty. Na výběr máte ze tří možností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, najeďte na ni šipkou myši a klikněte. Bude-li Vaše odpověď chybná,
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okr. Litoměřice Číslo projektuCZ.1.7/1.4.00/ Název projektu „Zlepšení kvality vzdělávání.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Anotace Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
 1 hod = 60 min  1 min = 60 s  Čas měříme také na dny, týdny, měsíce,roky - kalendář.
Živočichové ve volné přírodě - savci
venkovská, městská, chráněná krajinná oblast
Stepi.
Teplota.
VY_52_INOVACE_PRV.3.25 _Koloběh vody v přírodě_ pracovní list
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – pedosféra autor VM:Ondřej Vojáček.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Porovnávání.
města vesnice  méně domů  méně obyvatel  Je obklopena přírodou, lesama, polema a loukama.  co bývá ve vesnici?  škola  obecní úřad  kostel  menší.
 1 kg = 1000g  1 q = 100 kg  1 t = 1000 kg MINCÍŘJEŘÁBOVÉ VÁHY.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
VY_52_INOVACE_PRV.3.35 _Lidské tělo_pracovní list
Živočichové ve volné přírodě - ptáci
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: 9.11.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – sféry Země autor VM:Ondřej Vojáček.
SAVANA dále od rovníku střídání období …………………………..
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Význam národních parků Pokud lidé nedodržují přírodní zákonitosti a vědomě porušují rovnováhu v přírodě, mohou ohrozit život všech živých organismů včetně.
Zima je čas odpočinku, zastavení a klidu.
1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: ) ročník, pro.
VY_32_INOVACE_194 Tomáš Nový osmý kraje ČR
VY_32_INOVACE_192 Tomáš Nový osmý kraje ČR
MÍRNÝ PÁS PŘÍRODOVĚDA 5.TŘ. Mgr. Renata Šimková.
Podnebné pásy – mírný pás
Živočichové ve volné přírodě - hmyz
Zemědělské plodiny Na polích zemědělci pěstují zemědělské plodiny a luštěniny Jsou základem výživy lidí (obilí, brambory, rýže) a hospodářských zvířat.
Autor: Mgr. Helena Koždoňová
STEPI.
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_06_IV_Z6_mírný_pás.
Sluneční soustava.
TRAVNATÉ OBLASTI MÍRNÉHO PÁSU
Šablona III/2 Stepi a lesostepi
Vztah živočichů a neživé přírody
JARO U NÁS VY _32 _ INOVACE _01
VY_32_INOVACE_187 Tomáš Nový osmý kraje ČR
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
VY_32_INOVACE_191 Tomáš Nový osmý kraje ČR
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Petra MATYÁŠTÍKOVÁ Název materiálu:
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
VY_32_INOVACE_213 Tomáš Nový šestý krajinná sféra
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Stepi (a lesostepi) mírného pásu V mírném pásu Suché podnebí, nízké srážky → → neumožňují růst stromů Kvalitní černozemě Travní porost.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Přírodověda Podnebné pásy ( Mírný pás )
Transkript prezentace:

STEPI

vousatka

bizon

Kůň převalského

osel

kojot

Orel stepní

Mara stepní

Nandu pampový

lama

Tato prezentace byla vytvořena pro projekt INOVACE v rámci EU-OPVK, který vytvořila ZŠ a MŠ Višňová - Šablona č.22 1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: 9.11. 2011 3) ročník, pro který je výukový materiál určen: V.ročník 4) vzdělávací oblast: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd. Přírodověda - Podnebné pásy – stepi 5) metodický list/anotace: Brainstorming. Výklad. Upevňování znalostí. Přehled rostlin a živočichů žijících ve stepi. http://cs.wikipedia.org/