Živá fáze.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TEORIE HER III. Hry a jejich bohové CO BYLO MINULE.
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Grafické zobrazení příkladu RETURN MANAGEMENT J.Skorkovský KPH.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 / 2X36DSA 2005The complexity of different algorithms varies: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log 2 (n)), … Různé algoritmy mají různou složitost: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Tutorial:Business Academy Topic: Conditional Formatting Prepared by : Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 05Číslo.
Directions – prepositions and verbs Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Pracovní list - pro tisk Vloženo z stress.pptx Začátek.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_019 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Stanislava Antropiusová Předmět.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Educational program: Mechanic - electrician Title of program: Technical training II. class Bistable multivibrator Worked out: Bc. Chumchal Miroslav Projekt.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Tutorial: Obchodní akademie Topic: Creating Formulas Prepared by : Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Tutorial: Physics Topic: Alternator Prepared by: RNDr. Ondřej Jeřábek Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je spolufinancován.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT – Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Tutorial: Obchodní akademie Topic: Logical Functions Prepared by: Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Tutorial: Mechanic - electrician Topic: Basics of electrical engineering the 2nd. year Measuring the capacity Prepared by: Ing. Jiří Smílek Projekt Anglicky.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
 Piston pumps are a type of water pumps which cause the liquid to flow using one or more oscillating pistons.
DESCRIBING A PHOTO, PICTURE, ART, PAST CONTINUOUS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České.
WILL/WON'T, PROMISES, OFFERS, DECISIONS, WORD STRESS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
How To Upload and Download Flies using Filezilla ?
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Health Problems By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
8/1 The video task 1. The balls are made of a) steel b) iron c) wood 2. The water based liquid is there to.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 COVER LETTER Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětKonverzace.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_13_London (13) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Tutorial:Business Academy Topic: Stock in trade Prepared by:Ing. Marcela Zlatníková Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
Listening VY_32_INOVACE_AJ_2_60 Multiple choice Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava.
Relative clauses Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba a gramatika Datum vytvoření25.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Driving around the USA Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The USA Datum vytvoření
Word order Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice, příspěvková organizace Litoměřice, Komenského 3 Autor: Pavel Vágai.
Společnost (Society) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: Maturitní ústní zkouška Datum vytvoření.
GE - Vyšší kvalita výuky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
GE - Vyšší kvalita výuky
Jiří Šafr jiri.safr(AT)seznam.cz Poslední aktualizace 25/6/2014
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Interiér automobilu Poznámka: značka * za slovem znamená pokračování kliknutím, zbytek je načasován.
Výukový materiál VY_22_INOVACE_36_ Numbers. Part 2
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
Introduction to MS Dynamics NAV (Expected Costs)
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Účetní schémata MS Dynamics NAV RTC-základy
Digital Photography Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Živá fáze

Živá fáze – Leonova Diamond Použití pro identifikaci / potvrzení některých typů vad strojů Pro pochopení jak se jedna část stroje pohybuje vůči jiné In trouble shooting of machines, this tool can be very useful. It gives information about how individual machine parts move in relation to each other. One example of this is confirming a misaligned pump or a cardan shaft, where it is possible to measure the movement over the coupling. Live phase measurements cannot be stored.

Živá fáze – Leonova Diamond Absolutní fáze Jeden snímač vibrací a jeden tachosnímač Fáze je měřena vůči poloze spouště (reflexní nálepky) It can be used to measure absolute phase and relative phase. Using absolute phase, one vibration transducer and one tachometer is needed. Also one reflective item, such as tape, needs to be mounted at the machine.

Živá fáze – Leonova Diamond Absolutní fáze VIB reference The phase is 0 degrees at the reference point. When the vibration has moved one cycle it has moved 360 degrees. In this case the vibration has moved 160 degrees from the reference point. RPM spoušť Fáz. reference Fáz. úhel 90° 360° = 1 otáčka

Živá fáze – Leonova Diamond Relativní fáze = mezikanálová fáze Dva vibrační snímače Relativní fáze je rozdíl fází mezi dvěma snímači na specifickém kmitočtu Popisuje pohyb dvou strojních částí vůči sobě – ve fázi / v protifázi For relative phase measurement, two vibration transducers are needed. Relative phase is the phase difference between the two transducers at a specific frequency.

Živá fáze – Leonova Diamond Relativní fáze 360⁰ For relative phase measurement, two vibration transducers are needed. Relative phase is the phase difference between two transducers at a specific frequency. In this case the phase difference is about 70 degrees. 70⁰

Živá fáze – Leonova Diamond Zvolte techniku Absolutní fáze (Reference from tacho pulse) Relativní fáze (Cross channel phase) To perform a measurement, the first step is to choose between: Absolute phase measurement. This measurement will use the tacho pulse as a reference. The measurement needs one vibration transducer and one laser tacho (or another device generating the pulse) Relative phase measurement. This measurement requires two vibration transducers. Follow the “Setup wizard” and the measurement window will appear. The measurement will start automatically.

Živá fáze – Leonova Diamond Absolutní fáze Úhlový rozdíl mezi spouští a vibračním maximem In the window to the right, a live view of the absolute phase measurement can be seen. In the window to the left, the default settings (which are quite useful) can be changed according to preference.

Živá fáze – Leonova Diamond Relativní fáze Úhlový rozdíl mezi dvěma signály pro danou rychlost In the window to the right, a live view of the absolute phase measurement can be seen. In the window to the left, the default settings (which are quite useful) can be changed according to preference. Note that the RPM value must be set to an actual value.

Živá fáze – použití Nevývaha, statická + dynamická Nesouosost Excentricita Ohnutá hřídel Vůle, uvolnění Problémy s ukotvením stroje, měkká patka Tuhost konstrukcí (vizualizace pohybu) ... One example where this feature is useful is for verifying a misaligned pump. In the first case above, there will be a phase shift of the vibration signal of 180 degrees in the vertical direction. In the second case. there will be a phase shift of 180 degrees in the axial direction. Check the phase difference in the machine speed (1X) and the double speed (2X).

Živá fáze – zakreslení 0° 45° 180° 90° Pushing the Menu button, there are some possible settings to use: “Cumulative averaging” will average every measurement until “Clear” is pushed. “0-360°” lets the user choose how the angle will be displayed.

Živá fáze – Leonova Diamond Another example of the usability this feature is its ability to verify cardan shaft problems. If the phase shift between the couplings is 0 degrees, the cause of the vibration most likely comes from a part outside the shaft. If the phase shift is 180 degrees, the vibration most likely comes from the cardan shaft. It is good to check the phase difference in both 1X and 2X. => nevývaha převislého rotoru

Živá fáze – Leonova Diamond Another example of the usability this feature is its ability to verify cardan shaft problems. If the phase shift between the couplings is 0 degrees, the cause of the vibration most likely comes from a part outside the shaft. If the phase shift is 180 degrees, the vibration most likely comes from the cardan shaft. It is good to check the phase difference in both 1X and 2X. !!! poloha snímačů otáčí fázi o 180° !!!

Živá fáze – Leonova Diamond Another example of the usability this feature is its ability to verify cardan shaft problems. If the phase shift between the couplings is 0 degrees, the cause of the vibration most likely comes from a part outside the shaft. If the phase shift is 180 degrees, the vibration most likely comes from the cardan shaft. It is good to check the phase difference in both 1X and 2X.

Živá fáze