Jak vzniklo ČT D a první výsledky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Advertisements

Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Nový dětský okruh České televize
REGISTRAČNÍ ČÍSLO: CZ.1.07/2.4.00/ NÁZEV PROJEKTU: VZNIK A ROZVOJ PARTNERSKÉ SÍTĚ PRO REALIZACI STÁŽÍ A APLIKOVANÉHO VÝZKUMU KATEDRY PSYCHOLOGIE.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti
VY_32_INOVACE_ 19_Lidé kolem nás Volný čas (SADA ČÍSLO 2)
Jaká bude dětská veřejnoprávní televize ČT :D? Petr Dvořák, generální ředitel České televize Jaká bude dětská veřejnoprávní televize ČT :D? Zlín Film Fest,
Výzkumy realizované v roce Právní analýza dokumentů vztahujících se k dětem a mládeži 2. Zdroje informací a kritéria při výběru volnočasových.
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
Budou chodit do knihoven? Průzkumy dospělé populace 1996 – 2007 – 2010 a nová koncepce rozvoje knihoven ČR Národní knihovna ČR.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Pojmy a interpretace.
VY_32_INOVACE_EKO_08 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: chování.
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Jaké budou dětské zprávy na ČT :D?
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Média a my v dnešním světě Tony Duong, 8.B Projektový den 8. dubna 2009.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové řízení Ročník / obor studia:III.
Televizní vysílání v České republice
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
SPONZORING Podzim 2010.
ICT triatlon - 5. ročník triatlonu pro pracovníky ICT Račice června 2010.
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
Programová koncepce ČT :D
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Úvodní seminář 22. září.
Expertní panel pro GS JPD Propagace rovnosti šancí mužů a žen prostřednictvím médií - prezentace - Šance pro společnost, občanské sdružení.
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
Marketingová strategie veřejné a univerzitní knihovny
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Televize 8. ročník.
Česká soukromá televizní stanice Janoštíková Tereza IV.E.
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
REKLAMA Návykové chování a závislost Zpracovali: Markéta Ráčková, Ondřej Otava.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
České děti jako čtenáři v roce 2013/2014 Praha UISK Vít Richter Národní knihovna ČR
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
Kraje pro bezpečný internet Republikový výbor pro prevenci kriminality MUDr. Jiří Běhounek, hejtman Kraje Vysočina, předseda Komise Rady AKČR.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
Media Forum 2000 ATO Měření sledovanosti TV v České republice a Peoplemetrový projekt Přistoupení TV 3 Jednatelka ATO Mgr Hana Svobodová Vedoucí peoplemetrového.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV Petr Nemeth České Radiokomunikace a.s.
Vytrvalostí a dalším vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu SPORTEM PRO LEPŠÍ ŽIVOT Vzděláváním k vyšším.
Data získána na základě výzkumu Hodnotové orientace dětí ve věku 6 – 15 let. Výzkum realizován v rámci projektu Klíče pro život.
Vývoj Československé, České a Slovenské televize od počátku po současnost Prezentace seminární práce do předmětu společenskovědní seminář.
Co o HBBTV tušíte, ale nevíte. „Jak si vychovat hybridní televizi tak, aby monetizovala obsah” Lukáš Hnilička Innovation Day Days
1 PROJEKT UNIV 2 KRAJE Školy jako centra celoživotního učení Jana Bydžovská KULATÝ STŮL MŠMT – PŘEDSTAVENÍ INDIVIDUÁLNÍHO NÁRODNÍHO PROJEKTU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Preference sledovanosti TV pořadů
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Měření multimediálního obsahu
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Projekt manažer SK Florbal Benešov: Individuální plán rozvoje dle zralostního modelu pro období Petr Tůma.
Transkript prezentace:

Jak vzniklo ČT D a první výsledky …jak postavit nový Produkt České Televize?

ZDROJE INFORMACÍ PRO BUDOVÁNÍ A VLASTNÍ VYSÍLÁNÍ KANÁLU ČT :D Elektronické měření sledovanosti – ATO-Mediaresearch Výzkumy na „dětské“ části panelu - Mediaresearch Dětský lifestyle – Millward Brown Testování webu ČT :D – NMS Denní kontinuální výzkum ČT – výzkumy realizované na vlastním internetovém panelu Interní „fokusky“ na dětských návštěvnících ČT

HYPOTÉZA Vize nového produktu Novým produktem by mohl být dětský TV kanál HYPOTÉZA Ověřování: Změna způsobu výběru programu Nové dětské kanály na trhu Pokles vlivu rodičů na výběr TV pořadů Velké rozdíly z hlediska vkusu dětí – věku a pohlaví – nároky na dělení CS Renata Hypotéza – novým produktem by mohl být dětský TV kanál Ověřování - dZměna diváckého chování populace ČR včetně dětí (zdroj LSS, data TVM) V této fázi se produkt stává konkrétnějším – dochází k testování konceptu…určení, zda je koncept pro koncové uživatele dostatečně lukrativní –postupné snášení argumentů pro… Hypotéza vznikla již v Nově… Potvrzení: NetScope (jiný datový zdroj) – jen zmínka…

Vize nového produktu Renata 4

(S) SILNÉ STRÁNKY (O) PŘÍLEŽITOSTI (W) SLABÉ STRÁNKY (T) HROZBY Vlastní tvorba pro děti České filmy, české pořady Síla zavedené značky Rozsáhlý archiv dětských pořadů Zkušenosti s tvorbou pořadů pro děti Přilákat zpět dětského diváka – navázat trvalý vztah Zajistit výchovnou a vzdělávací roli ČT Nabídnout alternativu dětem (i rodičům) ke stávajícím dětským komerčním TV Posílit tradici dětské tvorby na ČT Využívání nových médií a interaktivity (W) SLABÉ STRÁNKY (T) HROZBY Konkurence – zavedené dětské TV stanice + pořady Zaměření na „kulturnější“ část dětské a rodičovské populace – slabší TV diváci Další odliv dětských diváků směrem k tematickým TV Odliv dětských diváků od televize směrem k internetu Pokles sledovanosti vybraných dětských pořadů Renata silne stranky a prilezitosti

Vize nového produktu

Vize nového produktu Doplnit období

Ověřování hypotézy – jak definovat CS tak, aby byl koncept životaschopný? Cílová skupina 4-14 let 4-14 let 4-12 let 13 -14 let Jak definovat CS děti, tak aby byl koncept životaschopný - Specifikace dětských cílových skupin – diskuse s MR – odborná konzultace – ověřování z dat LSS děti – duben 2012 Materiál pro ATO – dopoledne se mluvilo co to je insight – pro ČT se ins. Stalo to, že dětský věk končí 12 rokem… - změnila pohled na dětského diváka který trval 20 let – 4-14 let – přes pořady Účelem každé fáze je říci, zda má být myšlenka opuštěna či dále rozvíjena Na rozdíl od generace 10 – 12, kde v rámci TOP 20 ještě převažují dětské pořady nebo rodinné filmy  (Piráti z Karibiku, Indiana Jones …) klesá u generace 13-14 let  v rámci TOP 20 podíl dětských a rodinných filmů na úkor pořadů pro dospělé. Pokud tato generace sleduje nějaký dětský pořad, potom se jedná o velmi známý a úspěšný kreslený film typu Ratatouille nebo velkofilm typu Harry Potter případně notoricky známé a nejúspěšnější české pohádky typu Tři oříšky pro popelku nebo S Tebou mě baví svět. Naopak se v rámci TOP 20 pořadů objevují pořady vyloženě určené pro dospělé včetně seriálů typu Ordinace v růžové zahradě, Comeback, pořady typu Charlieho andílci. U chlapců bodují také některé sportovní přenosy, jako je například mistrovství světa v ledním hokeji apod.  Bodují také pořady určené pro teenagery jako například Znovu sedmnáctiletý. (z TOP 20 cca 14 rodinných nebo dospělých pořadů).

Konkrétní vymezení produktu Dětský kanál bude multižánrový. Program nabídne dvěma věkovým skupinám (4-8 a 8-12). Z hlediska obsahu nabídne bezpečný a věkově přiměřený program. Hlavním posláním je zprostředkovat dětem zábavnou formou poznání. programové schéma Vzdělávání, zábava, dokumenty, zpravodajství, publicistika, dramatika, sport, animace Dodat podkres – programové schéma – produkt se začal vymezovat – má za úkol….konkrétní vymezení programu jsme definovali takto…. Dětský kanál vysílá pro děti, komunikuje ale také s rodiči, učiteli, pedagogickými pracovníky a odbornou veřejností.

Marketingové atributy ZÁVĚRY: Mezi testovanými názvy nejlépe skóruje název „:D“. Ostatní názvy jsou buď průměrné nebo nevyhovující jako název pro dětský kanál.    Název „:D“ děti velmi zaujal. Děti spontánně označily tento kanál jako „smajlík TV“, „usměváček“ nebo „smějící se TV“, popř. „smějící se déčko“. LEGENDA:  výborný  průměrný  špatný

Výsledky – ČT D - sledovanost– září 2013 programové schéma Vzdělávání, zábava, dokumenty, zpravodajství, publicistika, dramatika, sport, animace Dodat podkres – programové schéma – produkt se začal vymezovat – má za úkol….konkrétní vymezení programu jsme definovali takto…. 13,04 % 06:00-20:00

Výsledky 41. týden 2013 - ČT D -TÝDENNÍ SHARE 06:00-20:00, CS 4-12 programové schéma Vzdělávání, zábava, dokumenty, zpravodajství, publicistika, dramatika, sport, animace Dodat podkres – programové schéma – produkt se začal vymezovat – má za úkol….konkrétní vymezení programu jsme definovali takto….

Výsledky – top 25 pořadů programové schéma Vzdělávání, zábava, dokumenty, zpravodajství, publicistika, dramatika, sport, animace Dodat podkres – programové schéma – produkt se začal vymezovat – má za úkol….konkrétní vymezení programu jsme definovali takto….

Výsledky – top 25 pořadů programové schéma Vzdělávání, zábava, dokumenty, zpravodajství, publicistika, dramatika, sport, animace Dodat podkres – programové schéma – produkt se začal vymezovat – má za úkol….konkrétní vymezení programu jsme definovali takto….

Výsledky – spokojenost – září 2013 programové schéma Vzdělávání, zábava, dokumenty, zpravodajství, publicistika, dramatika, sport, animace Dodat podkres – programové schéma – produkt se začal vymezovat – má za úkol….konkrétní vymezení programu jsme definovali takto….

Počet návštěv stránky „Decko“ programové schéma Vzdělávání, zábava, dokumenty, zpravodajství, publicistika, dramatika, sport, animace Dodat podkres – programové schéma – produkt se začal vymezovat – má za úkol….konkrétní vymezení programu jsme definovali takto….

Top nejsledovanějších videí v i-vysílání – po týdnech Počet zhlédnutí programové schéma Vzdělávání, zábava, dokumenty, zpravodajství, publicistika, dramatika, sport, animace Dodat podkres – programové schéma – produkt se začal vymezovat – má za úkol….konkrétní vymezení programu jsme definovali takto….