Ing. Lucie Brzáková 12. září 2017

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ludvík Eger, FEK ZČU v Plzni
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_242_Členské státy EU AUTOR: Alena Hořavová ROČNÍK, DATUM:
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Evropské vlajky 5. ročník
YOUTHPASS (Pas mládeže) externí spolupracovníci ČNA.
Jako příklad uznávání neformálního vzdělávání Ing. Petra Nakládalová, ČNA Mládež YOUTHPASS.
YOUTHPASS (Pas mládeže) Akce 2 – Evropská dobrovolná služba (pro Vysílající a Hostitelské organizace)
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
YOUTHPASS Pas mládeže Akce 2 – Evropská dobrovolná služba (pro dobrovolníky)
Romana Zabořilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_012.
Najdi na slepé mapě Evropy státy podle zadání
YOUTHPASS Akce 1.1 – Výměny mládeže (organizátorům)
Program celoživotního učení Ústí nad Labem
Dům zahraničních služeb Vypracovala: Eva Jermanová.
Rozdíl je v lidech TechIN - Propojení studia a praxe , Karviná Rozdíl je v lidech TechIN - Propojení studia a praxe , Karviná ROZVOJEM.
Evropský den jazyků pohlednic pro Evropu.
PAS MLÁDEŽE Akce 1.1 – Výměny mládeže (organizátorům)
Page 14/12/2015 Raytheon Professional Services Copyright © 2009 Raytheon Company. All rights reserved. Customer Success Is Our Mission is a registered.
Mezinárodní výzkum dospělých Programme for the International Assessment of Adult Competencies První zjištění z výzkumu OECD PIAAC MŠMT, Tento.
1 Průběh řešení: Postupuje úkol podle časového plánu? Jaké je konečné datum úkolu? Jaké jsou konečné odhady nákladů? Porovnání stavu s jinými způsoby řešení.
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
PAS MLÁDEŽE Youthpass Akce 2 – Evropská dobrovolná služba (pro mentory)
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Projekt TRAWI Vyhodnocení dotazníkového šetření v ČR.
Prioritní osa 4 Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu vzdělávání jednání Řídicího výboru Operačního programu Výzkum,
MU Brno Od Memoranda k Helsinskému komuniké Moravská zemská knihovna Mgr. Jana Nejezchlebová.
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
ICT ve výuce jazyků Petr Caloň Masarykovo gymnázium Příbor.
Podporujeme zájem o odborné vzdělávání Helena Úlovcová Národní ústav odborného vzdělávání Konference Budoucnost odborného školství, Praha,
MOODLE  CO PRO JAZYKOVOU VÝUKU INSTITUT PRO INTERNACIONÁLNÍ KOMUNIKACI DÜSSELDORF 27. – MAGDA RICHTEROVÁ.
„Multimediální vybavení ZŠ Dvorského“ Datum zahájení projektu: Datum ukončení projektu: Doba trvání projektu: 21,4 měsíce Celkové.
VY_32_INOVACE_Fi_III_24 Název Státní poznávací značky motorových vozidel evropských zemí Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Snímek 1 PowerPoint2OP381 Manažerská informatika 1 2OP381 Manažerská informatika 1 Microsoft PowerPoint 2016 – 1. část
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-11 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-10 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
Možnosti mezinárodní spolupráce v mateřských školách Národní konference Erasmus+/eTwinning 13. – , Zámek Štiřín.
Práce s biografií a komunikace
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MAP – Místní akční plán ORP RK
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Bohemia EU Planners, s.r.o. PhDr. Vendulka Raymová
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Střední škola gastronomie a hotelnictví Mladá Boleslav, s.r.o.
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Název školicí prezentace
2D/3D motion analysis Martin Sebera
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Vysoká škola technická a ekonomická Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku Tuto šablonu lze použít jako počáteční soubor.
Ing. Lucie Brzáková 15. května 2017 Kvalita – Quality 2017
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
SEMINÁŘ OZO Ladislav Hejný
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Název školicí prezentace
Výsledky mezinárodního výzkumu OECD
Integrovaná střední škola Vysoké nad Jizerou
Badminton zajímavé ukázky
Najdi na mapě : Česko Rakousko Maďarsko Polsko Řecko Německo Švédsko
Shromáždění Školního parlamentu
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Pedagogika II Mgr. Kateřina Lojdová
Název školicí prezentace
Název školicí prezentace
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Evropská unie VY_32_Inovace_07KR-7
Transkript prezentace:

Ing. Lucie Brzáková 12. září 2017 Jsou průřezové dovednosti zaměstnanců klíčem k uplatnění v českých firmách? Tuto šablonu lze použít jako počáteční soubor pro aktualizace projektu. projektu. Oddíly Po kliknutí na snímek pravým tlačítkem myši lze přidat oddíly. Oddíly mohou pomoci uspořádat snímky nebo usnadnit spolupráci mezi více autory. Poznámky Oddíl Poznámky použijte k zadání poznámek k doručení nebo dalších podrobností pro posluchače. Tyto poznámky lze zobrazit během prezentace. Vezměte v úvahu velikost písma (důležité pro usnadnění, viditelnost, pořízení videozáznamu a online provoz). Sladěné barvy Věnujte zvláštní pozornost grafům a textovým polím. Zvažte, zda účastníci budou tisknout černobíle nebo ve stupních šedé. Provedením zkušebního tisku ověřte, zda barvy fungují správně při vytištění černobíle i ve stupních šedé. Obrázky, tabulky a grafy Vsaďte na jednoduchost: pokud je to možné, použijte konzistentní a nerušivé styly a barvy. Označte popisky všechny grafy a tabulky. Ing. Lucie Brzáková 12. září 2017

Průmysl 4.0 nebo také Práce 4.0 Poptávka po lidech s měkkými dovednostmi: mezilidská komunikace Duplikujte tento snímek podle potřeby, pokud existuje více než jedno vydání. Tento a související snímky mohou být přesunuty do dodatku nebo skryty, je-li třeba.

Průmysl 4.0 nebo také Práce 4.0 Poptávka po lidech s měkkými dovednostmi: mezilidská komunikace sociální inteligence Duplikujte tento snímek podle potřeby, pokud existuje více než jedno vydání. Tento a související snímky mohou být přesunuty do dodatku nebo skryty, je-li třeba.

Průmysl 4.0 nebo také Práce 4.0 Poptávka po lidech s měkkými dovednostmi: mezilidská komunikace sociální inteligence kreativita Duplikujte tento snímek podle potřeby, pokud existuje více než jedno vydání. Tento a související snímky mohou být přesunuty do dodatku nebo skryty, je-li třeba.

McKinsley Global Institut: Jaký dopad bude mít automatizace na svět? Průzkum v 46 nejvyspělejších státech . * V případě, že kterékoli z těchto problémů způsobí zpoždění plánu nebo vyžadují hlubší diskusi, uveďte podrobnosti na dalším snímku.

Česká republika: 52,2 procent Turecko: 50,4 procent Itálie: 50,3 procent Polsko: 49,5 procent Španělsko: 48,5 procent Německo: 47,9 procent Řecko: 47,8 procent Rakousko: 47,4 procent Švýcarsko: 46,7 procent Švédsko: 46, 0 procent Nizozemí: 45,4 procent Francie: 43,1 procent Velká Británie: 42,8 procent Norsko: 42,4 procent * V případě, že kterékoli z těchto problémů způsobí zpoždění plánu nebo vyžadují hlubší diskusi, uveďte podrobnosti na dalším snímku.

McKinsley Global Institut: ČR je nejzranitelnějším státem v EU 52,2% * V případě, že kterékoli z těchto problémů způsobí zpoždění plánu nebo vyžadují hlubší diskusi, uveďte podrobnosti na dalším snímku.

Projekt TRAIT TRAIning Transversal - Supporting Career Development and Research (2015-2017) Erasmus+, klíčová akce 2: Strategická partnerství 6 partnerských organizací z 5 zemí (Rumunsko, Česká republika, Itálie, Rakousko, Turecko) Cílem projektu bylo zjistit, které kompetence jsou důležité pro zaměstnatelnost příštích mladých absolventů odborných škol Duplikujte tento snímek podle potřeby, pokud existuje více než jedno vydání. Tento a související snímky mohou být přesunuty do dodatku nebo skryty, je-li třeba.

Projekt TRAIT 6 kompetencí: Učení učit se; Sociální a občanské kompetence; Smysl pro iniciativu a podnikatelství; Kulturní povědomí a vyjádření Klíčové dovednosti pro celoživotní vzdělávání (Council of the European Union, 2006). Interpersonální a sociální komunikace; Udržitelný rozvoj. Duplikujte tento snímek podle potřeby, pokud existuje více než jedno vydání. Tento a související snímky mohou být přesunuty do dodatku nebo skryty, je-li třeba.

Projekt TRAIT Základní otázky: Které dovednosti jsou dnes potřebnější? Technické nebo průřezové? Které průřezové dovednosti jsou nejdůležitější? Chtěli jsme zjistit, jak je vnímána úroveň průřezových dovedností, a to u dvou skupin respondentů: zaměstnavatelé, kteří svými odpověďmi hodnotili své nejlepší a nejslabší zaměstnance; učitelé a trenéři odborných škol, kteří hodnotili své nejlepší a nejslabší studenty. Duplikujte tento snímek podle potřeby, pokud existuje více než jedno vydání. Tento a související snímky mohou být přesunuty do dodatku nebo skryty, je-li třeba.

Výsledky Které dovednosti jsou dnes potřebnější? Technické nebo průřezové? Ačkoli jsou oba typy dovedností pro zaměstnance považovány za důležité, průřezové dovednosti jsou přece o něco důležitější. Duplikujte tento snímek podle potřeby, pokud existuje více než jedno vydání. Tento a související snímky mohou být přesunuty do dodatku nebo skryty, je-li třeba.

Výsledky Které průřezové dovednosti jsou nejdůležitější? (sestupně) Podnikatelství a Učení učit se Udržitelný rozvoj Kulturní povědomí a vyjádření, Interpersonální a sociální komunikace a Občanské kompetence Duplikujte tento snímek podle potřeby, pokud existuje více než jedno vydání. Tento a související snímky mohou být přesunuty do dodatku nebo skryty, je-li třeba.

Tyto dovednosti nemohou být naučeny, mohou být pouze rozvíjeny na základě zkušenosti. Škola zde může pomoci např.: podporou samostudia; učením založeným na projektech; sebereflexí; spoluúčastí a dialogem; interdisciplinárním přemýšlením a prací.

Získání průřezových dovedností se stane hlavním cílem moderního vzdělávání.