VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Advertisements

Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_155_Zaokrouhlování-procvičování AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK,
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA TISÍCE, DESETITISÍCE, STATISÍCE:
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
2..
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Zaokrouhlování SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
Zaokrouhlování desetinných čísel
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_13.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Čísla do VY_32_INOVACE_07 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
Zaokrouhlování – 5. ročník
ČÍSELNÉ OBORY 02 Přirozená čísla MěSOŠ Klobouky u Brna.
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): leden 2013 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová Název : VY_32_INOVACE_6B_12_Zaokrouhlování.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov.
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 3
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Zaokrouhlování čísel do na stovky a tisíce
VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do
Zaokrouhlování desetinných čísel
Číslo v digitálním archivu školy
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu
VY_52_INOVACE_36_ Život v oceánech a mořích
VY_32_INOVACE_18_ Dělení se zbytkem
VY_52_INOVACE_23_ Stavba těla semenných rostlin
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
VY_32_Inovace_ Numerace do sčítání Matematika 2.ročník
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
VY_52_INOVACE_13_ Rostliny v okolí řeky
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
VY_52_INOVACE_02_ Ekosystém park - rostliny
VY_52_INOVACE_03_ Ekosystém park - živočichové
Zaokrouhlování čísel Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
VY_32_INOVACE_20_ Jednotky objemu
VY_52_INOVACE_17_ Význam půdy, lesů a vodních ploch
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
VY_52_INOVACE_01_ Ekosystémy
VY_52_INOVACE_05_ Ovocné stromy a keře
RISKUJ v matematice.
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
Rozvinutý zápis čísel VY_32_INOVACE_14 –matematika, 4. ročník
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_52_INOVACE_35_ Země ČLOVĚK A JEHO SVĚT 5. ročník Ing. Hana Adamcová
Procvičování matematických řádu Více informací na webu: emagister.proweb.cz
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000 Matematika a její aplikace 3. a 4. ročník Téma: Zaokrouhlování čísel na 10 a 100 VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000 Ing. Hana Adamcová Vytvořeno: 2011

Anotace Prezentace obsahuje výklad nové látky a příklady k procvičování. Materiál je určen pro práci s interaktivní tabulí.

Jak zaokrouhlujeme čísla? Čísla zaokrouhlujeme na: desítky stovky tisíce desetitisíce statisíce miliony

Přirozená čísla do tisíce 1 000 jednotky desítky stovky tisíce

Pravidlo zaokrouhlování Při zaokrouhlování vycházíme z číselné řady 0 - 9 předcházející desítka následující desítka 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Zaokrouhlování na desítky Při zaokrouhlování vycházíme z číselné řady 0 - 9 předcházející desítka následující desítka 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Zaokrouhli daná čísla na desítky. zajímá mě číslo na pozici jednotek 14 = . 18 = . 10 20

Zaokrouhli na desítky 19 25 31 57 47 14 9 42 70 55 23 82 = . 17 52 44 20 34 18 7 83 51 27 49 76 = . 62 59 5 32 14 75 1 36 48 91 83 38 = . 20 30 60 50 10 40 70 80 20 50 40 30 10 80 60 10 30 80 40 50 90

Zaokrouhli na desítky 29 15 21 77 25 3 99 74 31 33 78 = . 16 53 39 17 31 21 9 78 25 54 77 = . 77 14 1 98 21 36 11 54 47 92 81 37 = . 30 20 80 100 70 20 50 40 30 10 80 80 10 100 20 40 50 90

Zaokrouhli na desítky 15 2 85 77 37 25 14 96 67 58 21 82 = . 73 18 40 21 33 17 9 78 49 32 51 77 = . 59 61 6 27 11 83 2 42 47 93 79 44 = . 20 90 80 40 30 10 100 70 60 70 20 40 30 10 80 50 60 10 30 80 40 50 90

Zaokrouhlování na stovky Při zaokrouhlování vycházíme z číselné řady 0 - 9 předcházející stovka následující stovka 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 Zaokrouhli daná čísla na stovky. zajímá mě číslo na pozici desítek 140 = . 180 = . 100 200

Zaokrouhli na stovky 190 250 311 575 474 140 91 429 700 557 232 820 = . 174 527 440 205 342 181 70 832 517 273 490 769 = . 625 597 56 324 148 757 145 363 480 911 834 380 = . 200 300 600 500 100 400 700 800 200 500 400 300 100 800 600 100 300 800 400 500 900

Zaokrouhli na stovky 292 150 217 770 253 30 99 742 310 254 330 780 = . 16 532 390 174 311 212 93 787 530 255 547 777 = . 771 144 10 980 210 364 119 543 474 926 813 370 = . 300 200 800 100 700 800 100 1000 200 400 500 900 500 400 200 300 100 800

Zaokrouhli na stovky 150 2 851 772 370 251 141 967 676 583 210 824 = . 200 900 800 400 300 100 1000 700 600 73 180 401 214 337 179 9 783 490 322 512 773 = . 592 610 6 277 110 833 29 421 478 930 797 445 = . 100 200 400 300 800 500 600 300 100 800 400 500 900

Autor: Ing. Hana Adamcová Základní škola a mateřská škola Liběšice, okres Louny, příspěvková organizace Zpracováno v programu Microsoft Office 2010.