NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_12.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_01.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_09.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_08.
Čas na Zemi Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_06_Čas na Zemi Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách VY_32_ INOVACE_52_Nerosty-sůl.
Jméno autoraMgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvořeníkvěten 2012 Ročník3. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Matematika a její aplikace Matematika ( DUM.
Slovní úloha 1.třída VY_32_INOVACE_44_Opakovani_petim_1tr Matematika a její aplikace, 1.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola.
Převod skutečných velikostí do měřítka. Měřítka map a plánů- převod skutečných velikostí do měřítka Autor: Mgr. Ludmila Pecháčková VY_32_INOVACE_50_Meritka_map_a_planu_2.
Písmeno G Autor: Mgr. Irena Sofínová VY_32_INOVACE_01_Český jazyk Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
Rozšiřování a zkracování postupného poměru. Postupný poměr – rozšiřování a krácení Autor: Mgr. Ludmila Pecháčková VY_32_INOVACE_53_Postupny_pomer_rozsirovani_kraceni.
Autor: Mgr. Věra Martincová
Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_60_Práce s grafem
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
VY_32_INOVACE_18_obvodtrojúhelníku
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_05_Práce
Trávící soustava Autor: Mgr. Iva Hirschová
VY_32_INOVACE_18_Vypnutí_a_odhlášení
Skloňování podstatných jmen
Skloňování podstatných jmen
VY_32_INOVACE_48_Internet_v_mobilu
Skloňování podstatných jmen
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_26_U lidských obydlí
Mgr. Kateřina Gajdošová
Skloňování podstatných jmen
Autor: Mgr. Ludmila Dvořáková VY_32_INOVACE_04_Parlament ČR
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_02_Střídání dne a noci
Římská čísla – Matematika 3.ročník
Opakování geometrie - pojmy VY_32_INOVACE_33_Opakovani_geometrie
Autor: Mgr. Iveta Váňová
VY_32_INOVACE_38_Rozvrh_excel
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_08_Měřítko mapy
Kytovci Autor: Mgr. Iva Hirschová
Učíme se poznávat hodiny II, 3. ročník
Autor: Mgr. Veronika Dočkalová VY_32_INOVACE_10_Hranol základní pojmy
Opakovací pětiminutovky VY_32_INOVACE_34 _Opakovaci_petiminutovky
Skloňování podstatných jmen
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Chemické sloučeniny Autor: Mgr. Iva Hirschová
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek
VY_32_INOVACE_27_Ucime_se_hodiny Matematika a její aplikace,
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Mgr. Kateřina Gajdošová
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Anglický jazyk - gramatika Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Dělení čísla dvojciferného číslem jednociferným
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_33_Nakupujeme
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_49_Povrch krychle a kvádru
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Pravoúhlá soustava souřadnic
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Skloňování podstatných jmen
Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“.
Rozvinutý zápis čísel VY_32_INOVACE_14 –matematika, 4. ročník
Smysly Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_18_Zrak,sluch
Pythagorova věta.
Transkript prezentace:

NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90 Mgr. Kateřina Gajdošová

VY_32_INOVACE_32_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90 Autor DUM: Mgr. Kateřina Gajdošová Škola: ZŠ a MŠ Stará Červená Voda, příspěvková organizace, 79053 Stará Červená Voda 164 Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách

Anotace Vytvořeno jako DUM do předmětu Matematika. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace; tématický okruh: Aritmetika; téma : Násobení a dělení 60,70,80,90. Vytvořeno pro 3. ročník základní školy. Materiál slouží k procvičení a upevnění učiva. Materiál doporučuji prezentovat na interaktivní tabuli. Materiál byl vytvořen a pilotován v II. pololetí školního roku 2012/2013.

Spoj příklady se stejnými výsledky 3 x 60 = 4 2 70 90 5 40 450 120 : 2 x 60 = 30 10 6 40 3 180 90 9 20 : 7

Správné řešení 3 x 60 = 180 4 240 2 70 140 90 270 5 300 40 120 450 : 2 x 60 = 120 30 10 300 6 40 240 180 3 90 9 270 20 : 7 140

1 hodina má ? minut 1 minuta má ? sekund Doplň tabulky hodiny minuty 1h 60 5h 300 min 4h 240 min 3h 180 min 9h 540min 8h 480min 10h 600min minuty sekundy 1min 60s 10min 600s 6min 360s 3min 180s 2min 120s 5min 300s 8min 480

Správné řešení hodiny minuty 1h 60 5h 300 min 4h 240 min 3h 180 min 9h sekundy 1min 60s 10min 600s 6min 360s 3min 180s 2min 120s 5min 300s 8min 480

Maminka vařila vajíčka na tvrdo. Vařila je 540 s. Kolik to bylo minut ?

Správné řešení 540 : 60 = 9 min Maminka vařila vajíčka 9 minut.

Už jsi zkoušel vařit vejce? Za jak dlouho uvaříš 5 vajíček na tvrdo?

Zdroje www.office.microsoft.com archiv autora