Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
autor: Vlasta Lindovská matematika – násobení a dělení čísel
Advertisements

ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Násobilka 3 VY_32_INOVACE_086, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 8 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 4 VY_32_INOVACE_087, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
Písemné násobení s nulou v činiteli
Matematika – 8.ročník Třetí mocnina
MATEMATICKÉ LOTO.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Písemné násobení jednociferným činitelem s přechodem přes desítku
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Písemné dělení II – se zbytky
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_09.
Matematika – 8.ročník Druhá mocnina
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
VY_32_INOVACE_M.2.12 _Násobení a dělení č.3_ prezentace
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
Matematika 3. ročník Zpracovala Iva Bartáková
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s dělením VY_42_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola.
87.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 9
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_08.
85.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 7
84.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 6
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
81.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 3 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
82.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 4 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
22.1 Násobení a dělení číslem 1 a 10 – násobení číslem 1
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_14 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiáluNásobení a dělení v oboru do 100 Anotace Žáci.
Jméno autoraMgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvořeníkvěten 2012 Ročník3. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Matematika a její aplikace Matematika ( DUM.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_506_PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ Téma: PROCVIČOVÁNÍ PÍSEMNÉHO.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Motyčková Číslo
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_Inovace_4.3.7 Násobení a dělení 7 Matematika 3. ročník
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
GEOMETRICKÉ TVARY A BARVY V LOGICKÝCH ŘADÁCH
AUTOR: Šárka Doležalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_265_Násobilka 10
1 Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
VY_32_INOVACE_16_M_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola:
Procvičování násobků 2, 3, 4 a 5 s využitím interaktivní tabule
VY_32_INOVACE_M.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Matematika a její aplikace, Číslo a početní.
Písemné násobení desetinných čísel
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_M2_19
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
VY_32_Inovace_4.3.8 Násobení a dělení 8 Matematika 3. ročník
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_14_Násobilka 3
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Sčítání a odčítání desítek do 100
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
VY_32_INOVACE_58_M-ČÍSLA – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ V OBORU NÁSOBILKY
Transkript prezentace:

Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Blanka Kusá Název: VY_42_INOVACE_M.3.2-4 Téma: Násobení a dělení číslem 9 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0903  

Anotace: Prezentace, ve které se žáci naučí násobit a dělit devíti Anotace: Prezentace, ve které se žáci naučí násobit a dělit devíti. Nejdříve si vyznačí barevně všechny násobky devíti a zapíší je do tabulky. V dalším úkolu počítají příklady na násobení a dělení 9, spojují příklady se správným výsledkem a doplňují chybějící údaje do terčů ( = činitele a součiny). Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Ročník: 3. Druh učebního materiálu: prezentace Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – první stupeň

MALÁ NÁSOBILKA Násobení a dělení 9 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 14 16 18 20 15 21 24 27 30 28 32 36 40 25 35 45 50 42 48 54 60 49 56 63 70 64 72 80 81 90 100

Násobení číslem 9 Barevně vyznač násobky čísla 9: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 Zapiš násobky čísla 9:

Zapiš a zakresli podle vzoru: 1 . 9 = 3 . 9 = 27 ----------------------- 6 . 9 = ------------------------- 10 . 9 =

9 27 54 90 Doplň chybějící násobky čísla 9: Vypočítej: 0 . 9 = 9 . 0 = 9 27 54 90 Vypočítej: 0 . 9 = 9 . 0 = 1 . 9 = 9 . 1 = 2 . 9 = 9 . 2 = 3 . 9 = 9 . 3 = 4 . 9 = 9 . 4 = 5 . 9 = 9 . 5 = 6 . 9 = 9 . 6 = 7 . 9 = 9 . 7 = 8 . 9 = 9 . 8 = 9 . 9 = 9 . 9 = 10 . 9 = 9 . 10 =

Dělení číslem 9 18 45 81 9 : 9 = 54 : 9 = 18 : 9 = 63 : 9 = Doplň chybějící násobky čísla 9: 18 45 81 Vypočítej: 9 : 9 = 54 : 9 = 18 : 9 = 63 : 9 = 27 : 9 = 72 : 9 = 36 : 9 = 81 : 9 = 45 : 9 = 90 : 9 =

Spoj barevně příklad se správným výsledkem: 6 27 54 8 9 10 3 4 45 81 9 . 9 = 36 : 9= 81 : 9 = 54 : 9 = 3 . 9 = 6 . 9 = 72 : 9 = 90 : 9 = 5 . 9 = 27 : 9 = 1 . 9=

Doplň správně tyto terče: 36 45 27 81 54 18 63 9x 72 3 7 9 5 2 8 4 6 9x

Zdroje obrázků: http://www.pdclipart.org/thumbnails.php http://www.pdclipart.org/thumbnails.php?album=search&cat=0&page=2