THE ANIMAL KINGDOM CLASSIFICATION Part 2

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_108.
Advertisements

ANIMALS Název sady materiálů: Anglický jazyk pro 2. ročník Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ_2_1601_animals Autor: Bc. Dagmar Pavlová Datum vytvoření:
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
12.1 ZOO animals Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Autor: Zuzana Tonderová.
NázevCANADA – Atlantic Provincies Předmět, ročník Anglický jazyk, roč., kvinta - oktáva Tematická oblast Reálie – Česká republika, Olomoucký kraj,
prezentace je určena pro žáky pátého ročníku materiál slouží k osvojení si slovní zásoby týkající se farmy – zvířata, louka, pole... připomenutí si vazby.
NázevCANADA – The Territories Předmět, ročník Anglický jazyk, roč., kvinta - oktáva Tematická oblast Reálie – Česká republika, Olomoucký kraj, Spojené.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Colour animals II Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
In the zoo Autor: Mgr. Alžběta Fojtů Předmět Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
RODENTS AND HARES Výukový materiál OR Tvůrce: Mgr. Alena Výborná Tvůrce anglické verze: Mgr. Miloslava Dorážková Projekt: S anglickým jazykem do.
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková VY_22_INOVACE_2.2.1 AJ6,7k_4 Téma: My pets – reading comprehension,
VY_32_INOVACE_Kup_III_17 VENKOV Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení.
VY_22_ INOVACE_15_ ANGLICKÝ JAZYK 5 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou QUESTIONS Autor: Mgr. Renata Viktorinová.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_84_FARMING Název školyMasarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola, Opava,
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Animals Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-16 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
ANIMALS DO YOU KNOW THESE ANIMALS?.  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE  ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ  projekt v rámci vzdělávacího.
NÁZEV ŠKOLY : Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_3B_06_Nature 2 TÉMA SADY :
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Petra Skotnicová NATURE - WEATHER - SEASONS WEATHERFORECAST WEATHERSEASONS It´s sunny.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_ Angličtina 6. a 7.ročník TEMA: Animals world ČÍSLO.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_ANJ24 Název školy SPŠ a.
T HE UK: N ATIONAL E CONOMY Mgr. Petr Kalus. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_2. AJ.05.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_ Angličtina 6. a 7.ročník TEMA: Animals – What do.
VY_22_INOVACE_AJK.36 Autor: Martina Majtánová Datum vytvoření: březen 2012 Ročník: I.stupeň (4. – 5.ročník) Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
Anotace - Animals Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština, angličtina Očekávaný výstup - Plynulé.
VY_32_INOVACE_16 Aj Animals 3.4.tř. Name:. Let´s play with animals. Go on. Pokračuj.
The USA national symbols
WEATHER & FORECAST Mgr. Naďa Bisová.
The USA political system
Anglický jazyk – slovní zásoba Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
Zvířata (animals, pets) B2
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace
Communication Mgr. Naďa Bisová.
Téma hodiny: English speaking countries – Canada 2.
AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_AJ_17
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2A_19
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Anglický jazyk – slovní zásoba Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
My Favourite Animal Škola
MASS MEDIA Mgr. Naďa Bisová.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
GOOD AND BAD IMPACTS OF INVENTIONS On our life and the environment
THE ANIMAL KINGDOM CLASSIFICATION (Part 1)
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
The CITY OF LONDON Mgr. Naďa Bisová.
WILD ANIMALS.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kluky, okr. Písek
Svitavy – its famous personalities
Animals VY_22_INOVACE_01_26
Animals - Exotic animals
Název školy: Základní škola T. G
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
VY_22_ INOVACE_ 35_ ANGLICKÝ JAZYK 3
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Lenka Hrnřířová
Zvířata - Animals Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_21_ZVÍŘATA - ANIMALS_HULEJOVÁ Jazyk a.
VY_32_INOVACE_Kup_I_13 ZVÍŘATA Název projektu: OP VK
Předmět: Anglický jazyk
Název materiálu: Animal classification
Transkript prezentace:

THE ANIMAL KINGDOM CLASSIFICATION Part 2 Mgr. Naďa Bisová

ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_6.AJ.18 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0114 Vytvořeno: prosinec 2012 Ročník: 3. ročník a 4. ročník – čtyřleté gymnázium (RVP-G) Septima a Oktáva – osmileté gymnázium (RVP-G) Anotace: Tento materiál by vytvořen jako téma pro maturitní okruh: Science and Technology. Nature na Gymnáziu a JŠ Svitavy; přibližně na jednu, popřípadě více vyučovacích hodin (pro výklad i opakování – shrnutí učiva). Obsahuje jednak přehled faktografických údajů, tak i anglickou ustálenou terminologii, doplněné o interaktivní cvičení: otázky. Je primárně zaměřen na dva poslední ročníky gymnázia, i přesto se dá využít i v nižších ročnících osmiletého i čtyřletého studia vcelku nebo jeho jednotlivé části. Pomůcky: interaktivní tabule Vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor Anglický jazyk Tematický okruh Science and Technology. Nature

CLASSIFICATION OF ANIMALS According to food According to habitat

According to food Omnivores Carnivores Herbivores Animals can be grouped into omnivores, carnivores and herbivores based on their eating habits. Omnivores Carnivores Herbivores

Omnivores Because they eat plants and animals, they survive well in many environments. In other words, omnivores are plant and meat eaters. Omnivores include: mammals (bear, skunk, pig, hedgehog) birds (crow, woodpecker) some reptiles (lizards, turtles ) + fish, etc.. A raccoon eats almost anything including berries, acorns, baby mice, baby birds and eggs, frogs, fish and even some snakes.

Omnivores 1.

Carnivores Animals that eat animal flesh / meat. In other words, carnivores are meat eaters. Examples: dogs, cats, lions, tigers, sharks, snakes, eagles, frogs, … Lions eat animals such as gazelles, antelopes and zebras. Eagles eat fish, mammals, birds, and snakes. Wolves eat deer, fish, mice, moose, birds and other herbivores. Frogs eat insects, earthworms and spiders.

Carnivores 2.

Carnivores 3.

Herbivores Animals that eat only plants. In other words, herbivores are plant eaters. Examples: Cows eat grass and hay. Rhinos eat grass, leaves, twigs and shrubs. Deer eat corn, twigs, acorns, fruit, berries and green plants. Rabbits eat grass, weeds, leaves, shoots, twigs and bark.

Herbivores 4.

According to habitat wild animals (forest, field, water, tree, grass, cave, etc.) tame animals (domestic x pets) zoo animals

Wild animals Vocabulary: Fox, Beaver, Skunk, Otter, Mole, Raccoon, Wild pig / boar, Wolf, Bat, Bear, Lynx, Moose, Woodpecker, Weasel, Hedgehog, Blackbird, Stork, Deer, Red deer, Blackbird, Mouse, Falcon, Swan, Squirrel, Trout, Pike, Salmon, Hare, Badger, Owl, Butterflies, etc. 5.

Wild animals 6.

Tame animals – domestic / farm animals Vocabulary: Cattle (bull, cow, calf) Sheep + Lamb Donkey Horse Turkey Chicken, Hen, Rooster Pig Goat + Kid Duck + Duckling Goose + Gosling 7.

Tame animals – domestic / farm animals 8. 9.

Tame animals – domestic / farm animals 10. 11.

Tame animals – pets Vocabulary: Dogs Cats Goldfish + Tropical fishes Small farm animals (rabbits) Birds Mice and rats Hamsters, Rabbits, Ferrets, Guinea Pigs 12.

Tame animals – pets 13. 14.

Tame animals – unusual pets Amphibians – frogs, newts, salamanders, toads Invertebrates - crabs, scorpions, tarantulas, cockroaches Reptiles - lizards (chameleons, dragons), snakes Mammals – pigs, horses Spiders 15.

Zoo animals Buffalo, Camel, Kangaroo, Leopard, Giraffe, Elephant, Tiger, Lion, Hippopotamus, Rhinoceros, Zebra, Gorilla, Crocodile, Alligator, Black bear, Grizzly bear, Seal, Water / Land Turtles and Tortoises, Snakes, Spiders, Parrots, Peacock, Ostrich, Anteater, etc.. 16.

Zoo animals 17.

Zoo animals 18.

Zoo animals 19. 20.

Zoo animals 22. 21.

Zoo animals 23. 24.

Zoo animals 25. 26.

Comprehension Questions and Tasks What are some wild animals that live in your country/ region? 2. Do you have a pet? / Would you like to have one? 3. Do you know someone who owns an unusual pet? Have you ever been to a farm? What animals did you see there? 5. Name at least 15 zoo animals. Classify the following animals according their eating habits: lion, rabbit, bear, giraffe, wolf, pig

KEY 6. Lion (Carnivore), rabbit (Herbivore), bear (Omnivore), giraffe a variety of birds (blackbird, finch, sparrow, swallow, stork, swan, woodpecker, cuckoo, ducks), weasels, forest animals (deer, wild boar, red foxes, mice, hare, partridges, pheasants, squirrels, badger, etc.) Farm animals: Cattle (bull, cow, calf), Sheep + Lamb, Donkey, Horse, Turkey, Chicken, Hen, Rooster, Pig, Goat + Kid, Duck + Duckling, Goose + Gosling Zoo animals: Buffalo, Camel, Kangaroo, Leopard, Giraffe, Elephant, Tiger, Lion, Hippo, Rhino, Zebra, Gorilla, Crocodile, Alligator, Black bear, Grizzly bear, Seal, Water / Land Turtles and Tortoises, Snakes, Spiders, Parrots, Peacock, Ostrich, Anteater, 6. Lion (Carnivore), rabbit (Herbivore), bear (Omnivore), giraffe (Herbivore), wolf (Carnivore), pig (Omnivore)

FOTOGALERIE: 1.-2. Tomčíková Naděžda (se souhlasem autora) 3. Šmídová Zdislava (se souhlasem autora) 4. Bis Aleš (se souhlasem autora) 5. Bisová Naďa (vlastní galerie autora) 6. Tesařová Šárka (se souhlasem autora) 7. Bisová Naďa (vlastní galerie autora) 8.-11. Tomčíková Naděžda (se souhlasem autora) Šmídová Zdislava (se souhlasem autora) 13.-14. Tomčíková Naděžda (se souhlasem autora) 15.-20. Bisová Naďa (vlastní galerie autora) 21.-22. Fučík Artur (se souhlasem autora) 23.-24. Tesařová Šárka (se souhlasem autora) 25.-26. Šmídová Zdislava (se souhlasem autora)

KNIŽNÍ ZDROJE: 1. SMITH-DLUHÁ, Gabrielle a kol KNIŽNÍ ZDROJE: 1. SMITH-DLUHÁ, Gabrielle a kol. Angličtina, Otázky a odpovědi. Dubicko: INFOA, 2008, ISBN 978-80-7240-489-6. 2. ROBERTS, Rachel J.. Speak Up - The English-speaking World. Italy: Modern Languages, 2006, ISBN 88-493-0439. 3. TIERNEY, James. Carousel - the English-speaking world. Italy: Modern languages, 2006, ISBN 88-493-0355. 4. EL-HMOUDOVÁ, Dagmar. Angličtina - Maturitní témata. Český Těšín: Petra Velanová, Třebíč, 2006, ISBN 9788086873046. 5. CHUDÁ, Jana; CHUDÝ, Tomáš. Topics for English Conversation. Havlíčkův Brod: Fragment, 1996, ISBN 8072000519.