Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seznámení s prostředím programu
Advertisements

Počítačová grafika Nám umožňuje:
Zoner Foto Studio Bohumil Bareš.
PowerPoint Založení nového souboru .pptx Tlačítko Office, Nový
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
Nástroj pro prezentace
Výpočetní technika Akademický rok 2013/2014 Letní semestr Novák Petr
Softwarový systém DYNAST
Nástroj pro prezentace
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Zoner Callisto.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Výpočetní technika Akademický rok 2011/2012 Letní semestr Novák Petr
IT Začátečníci Modul 5 MS POWERPOINT.
Prezentační manažer Kapitola 3.0 (Úvodní práce v programu)
3MA381 PowerPoint - seznámení
Microsoft Office PowerPoint
MS Office PowerPoint 2007 Ing. Jaroslav Parma.
Ročníková práce Školní rok 2012/2013
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
3D GRAFIKA ÚVOD DO 3D & Základy zobrazování
Obrázky poskytla firma Complex,
PowerPoint. PowerPoint Co je to PowerPoint? Program PowerPoint slouží k tvorbě prezentace. Pracuje se zde s tzv. snímky. Každý snímek tvoří jednu obrazovku.
Modelování v prostoru.
postup tvorby prezentace
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 3.1 (Práce se snímky)
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
SIPVZ – úvodní modul P Počítačová grafika a prezentace metodické poznámky (4 h)
Počítačová grafika.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
3D modelář – primitivní tělesa, vlastnosti a transformace VY_32_INOVACE_Design1r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
PowerPoint - seznámení Miroslav Lorenc. PowerPoint  K čemu a kdy použít?  Jaké jsou možnosti využití?  Alternativy?
Power Point– sestavujeme prezentaci
Power Point– popis prostředí
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základní pojmy počítačové grafiky Autor: Mgr.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
POWER POINT 1 Základní pojmy Power Point - základní pojmy.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
1 Prezentace - Úvod Ing, Jiří Hejhal. 2 Moudrost Nestačí jenom být dobrý. Musí se to dát vědět.
Utility pro zpracování grafiky JPEG Resampler Aplikace pro resamplování JPEG souborů Různá nastavení (rozlišení, rozměry, velikost souboru atd.)
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
3D modelář – základy práce se scénou a zobrazením VY_32_INOVACE_Design1r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov. Úvod Počítačová 3D grafika je označení práci s trojrozměrnými objekty. Převod 3D objektů do 2D zobrazení se nazývá.
Tvorba dynamických prezentací Vytváření účinných, dynamických diagramů a schémat SmartArt Použití grafických témat Nové nástroje a efekty pro tvary, text.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Databáze MS ACCESS 2010.
1 TaHoma – Interaktivní prezentace Michal Tichý, 4. srpna 2015.
Zadání: Seznámení s programovacím prostředím pro děti Baltík
Využití sestavy Zobrazení a typy Části sestavy Vytvoření sestavy Ovládací prvky.
Počítačová grafika Zoner Callisto Import a export – práce se soubory a tisk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková.
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
Počítačová grafika Zoner Callisto – tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_043.ICT.13 Práce s předlohou snímku.
Databáze MS ACCESS 2010.
Nástroj pro prezentace
Úvod do aplikace Autodesk AutoCAD
Počítačová grafika Zoner Callisto Efekty
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Petr Novák
Vytvoření formuláře Access (11).
Digitální hodiny s budíkem programované v jazyku Pascal
Zoner Callisto Pracovní prostředí editoru
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Počítačová grafika.
Transkript prezentace:

Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D Tomáš Pavlíček, věk 19 VOŠ a Střední škola slaboproudé elektrotechniky Novovysočanská 48/280, 190 00 Praha 9 Tutor: Ivo Novák

Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9 Obsah Cíl projektu Postup modelování O programu Cinema 4D Cinema 4D – uživatelské prostředí Výsledné zobrazení hra Závěr Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9

Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9 Cíl projektu Vytvoření 3D zobrazení hračky Game Boy, podle vlastního návrhu v programu Cinema 4D Jako předloha byl použit tento obrázek Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9

Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9 Postup modelování Zvolení předlohy podle fotografie Modelování těla objektu Modelování tlačítek Přidání textů Domodelování obrazovky a detailů (zaoblení atd...) Použity různé druhy operací jako např: booleanovské operace Design vytvořen podle mě (barvy, texty) Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9

Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9 O programu Cinema 4D Program vytvořila společnost MAXON Computer Komerční multiplatformní program na tvorbu 3D grafiky Komplexní program pro tvorbu 3D scény – od polygonového modelování přes texturování, nasvícení, animaci až po rendering Snadné ovládání, přívětivé prostředí a přizpůsobivé rozhraní řadí Cinemu mezi profesiénální 3D programy Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9

Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9 Cinema 4D – uživatelské prostředí, přehled Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9

Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9 Cinema 4D – uživatelské prostředí, popis 1,2,3 Základní nástroje Scéna Schéma rozložení, Výběr režimu úprav označeného objektu Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9

Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9 Cinema 4D – uživatelské prostředí, popis 4,5,6,7 Renderování a nastavení renderingu Manažer objektů 5. Vkládání objektů do scény (Primitiva, Křivky, NURBS, Aranžování objektů, Možnosti scény, Deformace a Částice) Nastavení aktuálně zvoleného (Nástrojů, Objektů, Materiálů aj.) Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9

Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9 Cinema 4D – uživatelské prostředí, popis 8,9,10 Časová osa Materiály Souřadnice Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9

Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9 Výsledné zobrazení hračky (vlastní barvy, texty) Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9

Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9 Výsledné zobrazení hračky (vlastní barvy, texty) Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9

Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9 Závěr Při realizaci toho projektu jsem se naučil ovládat grafický program Cinema 4D a tvořit objekty podle předlohy Ovládání programu se lze naučit při intenzivním studiu asi za 14 dní (2-3 hodiny denně) Snadné ovládání, přívětivé prostředí a přizpůsobivé rozhraní řadí tento grafický program Cinemu 4D mezi profesiénální 3D programy Tomáš Pavlíček, ZT3, SSSEP9