Životní zájmy Tematická oblast

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TAJEMSTVÍ ABSTRAKTNÍ MALBY II.
Advertisements

Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Občanské a rodinné právo Datum vytvoření30.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – výběr více objektů, seskupení.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Občanské a rodinné právo Datum vytvoření23.
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Občanské a rodinné právo Datum vytvoření6.
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastObčanské právo Datum vytvoření
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastObčanské právo Datum vytvoření
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Technika pro člověka Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a.
Membranofony Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastKomunikace hudebního umění se znakovými systémy uměleckých.
Život v rodině Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními.
Technika - stavitelství Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými.
Hudba - intervaly Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Komunikace hudebního umění se znakovými systémy uměleckých.
Pravopisné lovy beze zbraní Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastPravopis vesele i vážně Datum vytvoření21.
Posunovací pravidla Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník4. ročník.
Elektrofony Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Komunikace hudebního umění se znakovými systémy uměleckých.
Kmitání s nenulovou počáteční fází - úlohy Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastFYZIKA – Kmitání, vlnění a.
Obvod trojúhelníku Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastPlanimetrie Datum vytvoření Ročník2. ročník.
Rozdělení hudební vědy Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastKomunikace hudebního umění se znakovými systémy.
Kyvadlo Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastFYZIKA – Kmitání, vlnění a elektřina Datum vytvoření
Oběhová soustava pásnic a měkkýšů Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Biologie - biologie živočichů Datum.
Koláž podle H. Bosche Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastESV - Komunikace vizuálního umění se znakovými systémy.
Vynálezy přírody Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními.
Planeta Země Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními.
Vesmír Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními jevy.
Užití Pythagorovy věty Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastPlanimetrie Datum vytvoření Ročník2.
Práce s kruhovým diagramem Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
Mechanické kmitání - test z teorie Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastFYZIKA - Kmitání, vlnění a elektřina.
MOZAIKA Tematická oblast ESV Komunikace vizuálního umění se znakovými
Příklady na zákon lomu Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Výpočty ve statistice – test k procvičení
Konstrukce lichoběžníku
KALIGRAMY Tematická oblast
Graffiti Tematická oblast ESV Komunikace vizuálního umění se znakovými
Náš svět Tematická oblast
Člověk a vývoj civilizace
ČLOVĚK V PROSTORU Tematická oblast
Diagramy - opakování Tematická oblast
Výtvarné umění I. Tematická oblast
Člověk Tematická oblast
Hudební výrazové prostředky
Déjà - vu Tematická oblast
Konstrukce trojúhelníku II
SOCHA DO VEŘEJNÉHO PROSTORU
Nervová soustava nižších obratlovců
Úroky - samostatná práce
Rozmnožování klepítkatců a korýšů
Člověk tohoto století Tematická oblast
Stupnice Tematická oblast
Absolutní a relativní četnost
Název vzdělávacího materiálu
Bonjour Monsieur Courbet
Busta podle Honoré Daumiera
LETTRISTICKÁ MOZAIKA Tematická oblast
Rozmnožování obojživelníků
Hormonální regulace bezobratlých
Základní systém a dělení barev
Konstrukce trojúhelníku I
Název vzdělávacího materiálu
Statistika - opakovací test k procvičení
DENÍK Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín
Nepohlavní rozmnožování prvoků
Konstrukce trojúhelníku III
Život – pohledy na přírodu
Tóniny Tematická oblast
Hudba - notace Tematická oblast
Název vzdělávacího materiálu
Název vzdělávacího materiálu
Složitější příklady na zákon lomu
Transkript prezentace:

Životní zájmy Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními jevy a mediálními sítěmi. Datum vytvoření 20. 8. 2012 Ročník 1.Ročník čtyřletého a 5. ročník osmiletého gymnázia Stručný obsah Prožitek z poslechu hudby. Hledání podobností výrazových prostředků hudby a výtvarného díla. (V. Kandinskij) Barva, kontrast, rytmus, nálady) Způsob využití Postupně procházíme listy prezentace až na stranu 6. Žáci samostatně odpovídají. Správnost odpovědí zhodnotí vyučující. Potom žáci přistoupí k praktické části výuky. Autor Petr Faron Kód VY_32_INOVACE_38_EFAR14 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín

Barva Prostor Kontrast Rytmus Harmonie Expresivní Označ výrazové prostředky, které jsou ve výtvarném umění a hudbě shodné. Barva Prostor Kontrast Rytmus Harmonie Expresivní Ověř řešení kliknutím na klávesu Je možné označit všechny uvedené výrazy

Rozhodni, u kterého uměleckého díla je pravděpodobné že vzniklo pod vlivem hudby. http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Fugue.JPG http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:VanGogh-starry_night.jpg

rezonující - vibrující prostorový - harmonický Přiřaď výrazy více vhodné k obrázku vlevo a vpravo: rezonující – prostorový – harmonický - vibrující rezonující - vibrující prostorový - harmonický Řešení ověř kliknutím klávesy

Charakterizuj a urči druh hudby, která by podle tebe mohla být pro tento obrázek inspirací.

Poslouchej nejrůznější tzv Poslouchej nejrůznější tzv. ruchy, nejlépe z předem vytvořeného záznamu, zvuky různých tónových frekvencí, rytmů, délek a souzvuků. Tvým úkolem je provést výtvarný experiment. Během poslechu, který je možné kdykoli pozastavit, případně opakovat, vytvářej na výkres grafický přepis z poslechu.